logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Money.pl najczęściej cytowanym internetowym medium biznesowym

  PR 15.07.2011, przeczytano 1221 razy
ilustracjastrzałka

Według Instytutu Monitorowania Mediów, z pośród wszystkich internetowych mediów biznesowych, media najczęściej powołują się na Money.pl. Serwis jest też drugim najczęściej cytowanym polskim portalem internetowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/money.pl-najczesciej-cytowanym-internetowym-medium-biznesowym-,12967,artykul.html

IMM przeprowadza badania co miesiąc na podstawie ponad 5 tysięcy przekazów z mediów, obejmujących całą prasę oraz stacje telewizyjne i wybrane programy w rozgłośniach radiowych. Raport dostarcza informacji na temat liczby cytatów z mediów ukazujących się w innych mediach, z wyłączeniem agencji informacyjnych.

Wśród wszystkich polskich portali internetowych, Money.pl w 2010 r. regularnie plasuje się na podium na drugim miejscu, wyprzedzając inne serwisy z kategorii TOP 20 badania Megapanel (standard badania polskiego Internetu) takie jak: wp.pl, tvn24.pl czy Gazeta.pl, ustępując jedynie Onet.pl. Natomiast wśród internetowych mediów biznesowych, niezmiennie od kilkunastu miesięcy Money.pl jest numerem 1.

Na sukces Money.pl pracuje duża, profesjonalna redakcja, która codziennie dostarcza Czytelnikom rzetelnych informacji i merytorycznych analiz związanych z bieżącymi wydarzeniami gospodarczymi i rynkowymi.

- Money.pl wyróżnia się przede wszystkim coraz większą liczbą własnych, autorskich publikacji, co odróżnia nas od innych portali, które bazują na publikacjach zewnętrznych – mówi Tomasz Bonek, Redaktor Naczelny Money.pl. - Portal stawia na przygotowywanie analitycznych raportów, które informują o bieżących wydarzeniach i analizują je pod kątem ekonomicznym.

W zespole redakcyjnym pracują osoby z doświadczeniem dziennikarskim, eksperci w różnych dziedzinach, dzięki czemu Money.pl dostarcza jakościowych i rzetelnych treści.

Źródło: Money.pl

www.money.pl

Dodatkowe informacje:

Money.pl to najpopularniejsze medium biznesowe w polskim internecie. Z serwisów Grupy Money.pl korzysta 4,72 mln użytkowników miesięcznie (Megapanel Gemius/PBI, próba: kwiecień 2011 r.).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja gamingowa Fantasyexpo nabyła od Wydawnictwa Bauer prawa do marek CD-Action oraz PC Format. Tym samym ostatecznie wyjaśniła się przyszłość istniejących od ponad 20 lat tytułów.
Raport Strategiczny Internet 2019/2020 IAB Polska
Rok 2019 był dla polskiej branży reklamy cyfrowej przełomowy – internet, wzorem rozwiniętych rynków zachodnich, przegonił pod względem nakładów reklamowych telewizję. Dwucyfrowe tempo rozwojowe reklamy online zostało utrzymane, a jej wartość osiągnęła prawie 5 mld zł. W Europie pierwszy raz w historii wydatki na digital były wyższe od sumy wydatków...
Biuro Reklamy TVP wspiera mały biznes
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej stworzyło specjalną ofertę „Wspieramy Mały Biznes” dedykowaną małym i średnim przedsiębiorstwom. Oferta obejmuje emisję kompletnej, crossmediowej kampanii za 3999 zł netto, przy minimalnych formalnościach.
W nowej rzeczywistości szukamy najlepszych miejsc do prowadzenia dialogu. Do dzielenia się swoimi doświadczeniami i szukania rozwiązań na miarę nowych czasów. Takim miejscem jest LinkedIn. Dlatego startujemy z komunikacją od bp Polska na kanale LinkedIn. Po to, żeby mówić, jaką rolę chce i będzie odgrywać bp w nowym świecie, jak widzimy nasze zaangażowanie w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764