logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Money.pl najczęściej cytowanym internetowym medium biznesowym

  PR 15.07.2011, przeczytano 1417 razy
ilustracjastrzałka

Według Instytutu Monitorowania Mediów, z pośród wszystkich internetowych mediów biznesowych, media najczęściej powołują się na Money.pl. Serwis jest też drugim najczęściej cytowanym polskim portalem internetowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/money.pl-najczesciej-cytowanym-internetowym-medium-biznesowym-,12967,artykul.html

IMM przeprowadza badania co miesiąc na podstawie ponad 5 tysięcy przekazów z mediów, obejmujących całą prasę oraz stacje telewizyjne i wybrane programy w rozgłośniach radiowych. Raport dostarcza informacji na temat liczby cytatów z mediów ukazujących się w innych mediach, z wyłączeniem agencji informacyjnych.

Wśród wszystkich polskich portali internetowych, Money.pl w 2010 r. regularnie plasuje się na podium na drugim miejscu, wyprzedzając inne serwisy z kategorii TOP 20 badania Megapanel (standard badania polskiego Internetu) takie jak: wp.pl, tvn24.pl czy Gazeta.pl, ustępując jedynie Onet.pl. Natomiast wśród internetowych mediów biznesowych, niezmiennie od kilkunastu miesięcy Money.pl jest numerem 1.

Na sukces Money.pl pracuje duża, profesjonalna redakcja, która codziennie dostarcza Czytelnikom rzetelnych informacji i merytorycznych analiz związanych z bieżącymi wydarzeniami gospodarczymi i rynkowymi.

- Money.pl wyróżnia się przede wszystkim coraz większą liczbą własnych, autorskich publikacji, co odróżnia nas od innych portali, które bazują na publikacjach zewnętrznych – mówi Tomasz Bonek, Redaktor Naczelny Money.pl. - Portal stawia na przygotowywanie analitycznych raportów, które informują o bieżących wydarzeniach i analizują je pod kątem ekonomicznym.

W zespole redakcyjnym pracują osoby z doświadczeniem dziennikarskim, eksperci w różnych dziedzinach, dzięki czemu Money.pl dostarcza jakościowych i rzetelnych treści.

Źródło: Money.pl

www.money.pl

Dodatkowe informacje:

Money.pl to najpopularniejsze medium biznesowe w polskim internecie. Z serwisów Grupy Money.pl korzysta 4,72 mln użytkowników miesięcznie (Megapanel Gemius/PBI, próba: kwiecień 2011 r.).

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764