logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Money.pl rozbudowuje redakcję i stawia na treści premium

  PR 05.04.2024, przeczytano 239 razy
ilustracja

Redakcja money.pl wdraża nową strategię rozwoju serwisu. Niebawem pojawi się w nim więcej treści premium, zarówno w formie tekstów, jak i materiałów wideo. Od maja do zespołu dołączą Grzegorz Osiecki i Tomasz Żółciak, w czerwcu pracę rozpocznie Grzegorz Siemionczyk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/money.pl-rozbudowuje-redakcje-i-stawia-na-tresci-premium,403738,artykul.html

Kategoria biznes i finanse to ważny obszar w Wirtualnej Polsce. Kolejnym krokiem do jego wzmocnienia będzie wydzielenie specjalnej sekcji treści premium na stronie money.pl. Po sukcesie kanału „Biznes Klasa”, który ma już ponad 50 tysięcy subskrybentów i 5 milionów wyświetleń na YouTube, redakcja przygotowuje nowe formaty i eksperckie raporty dotyczące gospodarki. To wszystko, aby zbudować najmocniejszą redakcję biznesową w polskim internecie.

– Użytkownik szuka pełnych, rzetelnych informacji z wiarygodnych źródeł. W dobie fake newsów i dezinformacji takie treści są na wagę złota. Wiemy to na przykładzie WP Magazynu, który jest miejscem najbardziej angażujących materiałów dziennikarskich. Chcemy wychodzić naprzeciw oczekiwaniom, tworząc jeszcze więcej jakościowych materiałów, również biznesowych – mówi Paweł Kapusta, redaktor naczelny Wirtualnej Polski.

Od maja zespół money.pl wzmocnią Grzegorz Osiecki i Tomasz Żółciak, przychodzący z Dziennika Gazety Prawnej. W czerwcu pracę rozpocznie Grzegorz Siemionczyk, przychodzący z Rzeczpospolitej.

– Mam na pokładzie świetną ekipę, zbudowaną z najlepszych dziennikarzy w Polsce. Tworzymy wyspecjalizowany zespół, nie tylko w tematach makroekonomicznych - nie boimy się poruszać trudnych tematów, przygotowując opiniotwórcze materiały śledcze na styku gospodarki z polityką. Cieszę się, że dołączają do nas kolejni dziennikarze, z tak solidnym warsztatem – komentuje Łukasz Kijek, szef obszaru biznes i finanse w Wirtualnej Polsce.

Grzegorz Osiecki to dziennikarz i publicysta piszący o kwestiach politycznych, ekonomicznych i społecznych. W latach 2009-2024 w Dzienniku Gazecie Prawnej. Pracę w mediach zaczynał w latach dziewięćdziesiątych w radiowej „Trójce”, gdzie był reporterem i wydawcą. W podobnej roli pracował później w Informacyjnej Agencji Radiowej i telewizyjnej Panoramie. Laureat Grand Press Economy w 2019 roku, nominowany do Grand Press w kategorii news w 2018. Prowadził także warsztaty z dziennikarstwa prasowego dla studentów dziennikarstwa SWPS. Współautor podcastu „Z drugiej strony”. Absolwent Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych Innowacyjna Gospodarka na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Tomasz Żółciak, dziennikarz i publicysta zajmujący się tematami gospodarczymi, samorządowymi i politycznymi. Poprzednio zawiązany z Dziennikiem Gazetą Prawną od 2010 roku. Współautor podcastu „Z drugiej strony”. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW oraz Centrum Europejskiego UW.

Grzegorz Siemionczyk, dziennikarz i publicysta specjalizujący się w tematyce makroekonomicznej. Do czerwca związany z Rzeczpospolitą i Parkietem. Laureat Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka. W 2020 r. otrzymał Grand Press Economy. Kilkukrotnie nagradzany w konkursie NBP im. Władysława Grabskiego. Karierę dziennikarską rozpoczynał w 2007 r. w dziale zagranicznym Polskiej Agencji Prasowej. Pomysłodawca i prowadzący Panelu Ekonomistów Rzeczpospolitej, prowadzący program „Prosto z Parkietu” w Parkiet TV. Absolwent ekonomii w Szkole Głównej Handlowej, studiował też filozofię na Uniwersytecie Warszawskim.

Każdego dnia money.pl dociera do niemal 1,5 mln Polek i Polaków. W lutym serwis był liderem w kategorii biznes i finanse, według badania Mediapanel miał ponad 10 mln użytkowników. Przybliża i wyjaśnia najważniejsze zjawiska w gospodarce i biznesie, ułatwia poruszanie się po świecie finansów i prawa, informuje o najważniejszych wydarzeniach z kraju i ze świata, a także dostarcza notowania giełdowe, kursów walut i wskaźniki gospodarcze.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Z Funduszu....

Najnowsze w tym dziale

Wirtualna Polska sygnatariuszem Karty Praw Dziecka w Biznesie
Wirtualna Polska Holding podpisała Kartę Praw Dziecka w Biznesie. To inicjatywa, która ma zachęcić do konkretnych działań na rzecz ochrony praw dziecka, również w internecie. Kartę przygotowało Forum Odpowiedzialnego Biznesu we współpracy z firmami i organizacjami społecznymi. 
PMPG Polskie Media, holding mediowy notowany na głównym parkiecie warszawskiej giełdy, opublikował wyniki za I kwartał 2024 rok. W analizowanym okresie Grupa osiągnęła 8,6 mln PLN przychodów ze sprzedaży oraz odnotowała ujemny wynik EBITDA i wynik netto, które wyniosły kolejno -721 tys. oraz -1,1 mln PLN. Przyczyną gorszych wyników jest w znacznej mierze...
Gazeta Wyborcza i Wysokie Obcasy promują aktywność ruchową dzieci
Redakcje “Gazety Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” postanowiły w 2024 r. – roku Igrzysk olimpijskich – podjąć wyzwanie rozbudzenia w dzieciach miłości do ruchu, inicjując akcję edukacyjną “PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci”. W ramach projektu powstanie cykl eksperckich artykułów, podcasty i krótkie materiały...
Klienci Wavemaker pierwszymi reklamodawcami SkyShowtime
SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach. IKEA, L’Oreal i Biedronka są też jednymi reklamodawcami SkyShowtime w pierwszej fazie działania planu reklamowego, co oznacza, że tylko ich reklamy wyświetlają się widzom korzystającym z tego pakietu.
Kuba Wojewódzki: talk-show liderem w grupie komercyjnej
Kolejny sezon programu „Kuba Wojewódzki” dobiegł końca. I to w stylu, jaki jego gospodarz lubi najbardziej – z przytupem i w gorącej atmosferze! Już od 18 lat autorski program najpopularniejszego showmana w Polsce jest punktem obowiązkowym każdej ramówki TVN. I patrząc na wyniki – prawie 9% udziału w grupie komercyjnej  – oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764