logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Money.pl rozwija zespół

  PR 05.11.2021, przeczytano 596 razy
Michał Wąsowski

Money.pl stawia na rozwój zespołu. W najbliższym czasie do redakcji dołączy kilkoro specjalistów z obszaru finansów, biznesu i prawa. Transfery zapewnią dalszy, prężny rozwój serwisu, który przybliża użytkownikom informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/money.pl-rozwija-zespol,393666,artykul.html

Wirtualna Polska nieustannie buduje i poszerza zespoły dziennikarskie swoich serwisów.

Z początkiem grudnia jako zastępca szefa obszaru biznes i finanse rozpocznie pracę Michał Wąsowski, od lat specjalizujący się w strategiach biznesowych, zarządzaniu i branży technologicznej. Współtworzył Business Insider Polska, z którym był związany przez ostatnich pięć lat. Wcześniej pracował we Wprost, NaTemat.pl i Innpoland.pl.

Od stycznia na stanowisko redaktor prowadzącej i osoby odpowiedzialnej za rozwój mediów społecznościowych obszaru dołączy Angelika Sokal-Szewczyk. W mediach internetowych od 2009 roku. Poprzednio pracowała w Business Insider Polska na stanowisku Social Media Brand Manager. Wcześniej związana z Faktami TVN jako wydawca online i producent social media, a także z Gadu-gadu.pl jako redaktor i wydawca.

ilustracjastrzałka

Również od stycznia, jako dziennikarze, do redakcji dołączą Marta Bellon oraz Jacek Losik.

Marta Bellon od ponad 12 lat związana jest z mediami. Pracowała w "Pulsie Biznesu", gdzie zajmowała się tematami MŚP, samorządów i startupów. Od maja 2016 roku współtworzyła serwis Business Insider Polska jako dziennikarz i wydawca.

Jacek Losik od 2018 roku pisał dla Gazety Wyborczej w Łodzi. Zajmował się tam m.in. komunikacją zbiorową, a także inwestycjami drogowymi i kolejowymi, wcześniej pracował w Dzienniku Łódzkim. W Money.pl zajmie się infrastrukturą transportową.

Ponadto od listopada do money.pl dołączyli Krzysztof Romanowski na stanowisko Business Owner obszaru Biznes i Finanse oraz Marcin Walków jako wydawca.

Krzysztof Romanowski od dwóch dekad związany jest z rynkiem reklamy. Pracował m.in. w Mediach Regionalnych, wspierał sprzedaż i realizację projektów specjalnych w Polska Press. Przez ostatnie 5 lat pracował jako Project Manager w Ringer Axel Springer Polska, gdzie odpowiadał za realizację działań komercyjnych brandu Business Insider. Posiada duże doświadczenie we współpracy z działami sprzedaży, redakcjami i zespołami technologicznymi.   

Marcin Walków pracę w dziennikarstwie rozpoczął w Akademickim Radiu LUZ, później pracował w Gazecie Wyborczej, Gazecie Wrocławskiej, a od 2016 r. w Business Insider Polska. Specjalizuje się w tematach dotyczących lotnictwa cywilnego, którym poświęcił kilkaset publikacji, raportów i wywiadów. Zajmuje się też motoryzacją i szeroko pojętym transportem.

– Bardzo się cieszę, że ponownie będę mógł współpracować z osobami, które są specjalistami w swoich dziedzinach. Osobami, które z jednej strony wniosą do zespołu dobrą energię, pomysły i zaangażowanie, a do samej marki - wiedzę i ogromne doświadczenie. Dzięki temu jeszcze mocniej będziemy rozwijać money.pl w stronę nie tylko najlepszego portalu ekonomicznego w Polsce, który ma informować, zaciekawiać, być specjalistyczny i użyteczny, ale i najlepszego miejsca do pracy w mediach, gdzie etos dziennikarski, wzajemny szacunek, kultura komunikacji i przede wszystkim zaufanie, będą jego podstawą – mówi Piotr Pilewski, szef money.pl.

Od października redakcję money.pl wzmocnili też Mateusz Gąsiorowski i Damian Szymański, wcześniej również związani z Business Insider Polska.

Z kolei od września nad widocznością serwisu w wyszukiwarkach czuwa Aleksandra Nowicka, która od ponad 12 lat pracuje w branży SEO, gdzie odpowiadała za rozwój projektów digitalowych w Jatomi Fitness, Newsweek Polska, FIntek.pl

Każdego dnia money.pl dociera do około 1 mln Polek i Polaków. Ułatwia im poruszanie się po świecie finansów i prawa, przybliża informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w październiku 2021 roku serwis odwiedziło 6,9 mln realnych użytkowników.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RMF FM najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2022 roku
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez RMF FM. Stację w 2022 roku zacytowano łącznie 23,1 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), autor cyklicznego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Wirtualna Polska z wynikiem 22,6 tys. odniesień w innych tytułach zajęła drugie miejsce...
AI generuje już teksty o takiej samej wartości jak te tworzone przez ludzi
Model językowy w trzy sekundy nauczy się sposobu mówienia danej osoby, a potem wypowie dowolny komunikat jej głosem i z jej emocjami. Najprawdopodobniej w takim kierunku rozwiną się algorytmy generujące dziś komunikaty tekstowe o walorach równoznacznych z tymi, które tworzą ludzie. Choć technologia przynosi wiele korzyści, związanych np. z łatwiejszą komunikacją ze sztuczną...
Mediowe sąsiedztwo reklamy online, a postrzeganie marki
23 stycznia MAGNA Media Trials, we współpracy z Channel Factory opublikowały wyniki badania Quantifying the Grey: The Nuances of Questionable Content dotyczącego wątpliwych treści w reklamie online i ich wpływu na postrzeganie marki.
Nowa odsłona programu „Halo Polacy”
„Halo Polacy” to program o Polakach przebywających w różnych zakątkach świata. Niedawno zadebiutował w serwisie WP Turystyka, w lutym rozpoczęła się emisja kolejnych odcinków przygotowanych w nowej oprawie.
Grupa PMPG kontynuuje horyzontalny rozwój serwisu wprost.pl. Strategia na rok 2023 zakłada koncentrację wydawcy zarówno na bieżących tematach polityczno-gospodarczych, jak i tematyce zdrowotnej czy lifestylowej. Kluczowy w tym obszarze jest segment zdrowia i odżywiania. Uruchomiony w drugiej połowie 2022 roku serwis dom.wprost.pl jest najnowszą domeną tematyczną wydawcy, która...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764