logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Money.pl rozwija zespół

  PR 05.11.2021, przeczytano 772 razy
Michał Wąsowski

Money.pl stawia na rozwój zespołu. W najbliższym czasie do redakcji dołączy kilkoro specjalistów z obszaru finansów, biznesu i prawa. Transfery zapewnią dalszy, prężny rozwój serwisu, który przybliża użytkownikom informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/money.pl-rozwija-zespol,393666,artykul.html

Wirtualna Polska nieustannie buduje i poszerza zespoły dziennikarskie swoich serwisów.

Z początkiem grudnia jako zastępca szefa obszaru biznes i finanse rozpocznie pracę Michał Wąsowski, od lat specjalizujący się w strategiach biznesowych, zarządzaniu i branży technologicznej. Współtworzył Business Insider Polska, z którym był związany przez ostatnich pięć lat. Wcześniej pracował we Wprost, NaTemat.pl i Innpoland.pl.

Od stycznia na stanowisko redaktor prowadzącej i osoby odpowiedzialnej za rozwój mediów społecznościowych obszaru dołączy Angelika Sokal-Szewczyk. W mediach internetowych od 2009 roku. Poprzednio pracowała w Business Insider Polska na stanowisku Social Media Brand Manager. Wcześniej związana z Faktami TVN jako wydawca online i producent social media, a także z Gadu-gadu.pl jako redaktor i wydawca.

ilustracjastrzałka

Również od stycznia, jako dziennikarze, do redakcji dołączą Marta Bellon oraz Jacek Losik.

Marta Bellon od ponad 12 lat związana jest z mediami. Pracowała w "Pulsie Biznesu", gdzie zajmowała się tematami MŚP, samorządów i startupów. Od maja 2016 roku współtworzyła serwis Business Insider Polska jako dziennikarz i wydawca.

Jacek Losik od 2018 roku pisał dla Gazety Wyborczej w Łodzi. Zajmował się tam m.in. komunikacją zbiorową, a także inwestycjami drogowymi i kolejowymi, wcześniej pracował w Dzienniku Łódzkim. W Money.pl zajmie się infrastrukturą transportową.

Ponadto od listopada do money.pl dołączyli Krzysztof Romanowski na stanowisko Business Owner obszaru Biznes i Finanse oraz Marcin Walków jako wydawca.

Krzysztof Romanowski od dwóch dekad związany jest z rynkiem reklamy. Pracował m.in. w Mediach Regionalnych, wspierał sprzedaż i realizację projektów specjalnych w Polska Press. Przez ostatnie 5 lat pracował jako Project Manager w Ringer Axel Springer Polska, gdzie odpowiadał za realizację działań komercyjnych brandu Business Insider. Posiada duże doświadczenie we współpracy z działami sprzedaży, redakcjami i zespołami technologicznymi.   

Marcin Walków pracę w dziennikarstwie rozpoczął w Akademickim Radiu LUZ, później pracował w Gazecie Wyborczej, Gazecie Wrocławskiej, a od 2016 r. w Business Insider Polska. Specjalizuje się w tematach dotyczących lotnictwa cywilnego, którym poświęcił kilkaset publikacji, raportów i wywiadów. Zajmuje się też motoryzacją i szeroko pojętym transportem.

– Bardzo się cieszę, że ponownie będę mógł współpracować z osobami, które są specjalistami w swoich dziedzinach. Osobami, które z jednej strony wniosą do zespołu dobrą energię, pomysły i zaangażowanie, a do samej marki - wiedzę i ogromne doświadczenie. Dzięki temu jeszcze mocniej będziemy rozwijać money.pl w stronę nie tylko najlepszego portalu ekonomicznego w Polsce, który ma informować, zaciekawiać, być specjalistyczny i użyteczny, ale i najlepszego miejsca do pracy w mediach, gdzie etos dziennikarski, wzajemny szacunek, kultura komunikacji i przede wszystkim zaufanie, będą jego podstawą – mówi Piotr Pilewski, szef money.pl.

Od października redakcję money.pl wzmocnili też Mateusz Gąsiorowski i Damian Szymański, wcześniej również związani z Business Insider Polska.

Z kolei od września nad widocznością serwisu w wyszukiwarkach czuwa Aleksandra Nowicka, która od ponad 12 lat pracuje w branży SEO, gdzie odpowiadała za rozwój projektów digitalowych w Jatomi Fitness, Newsweek Polska, FIntek.pl

Każdego dnia money.pl dociera do około 1 mln Polek i Polaków. Ułatwia im poruszanie się po świecie finansów i prawa, przybliża informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w październiku 2021 roku serwis odwiedziło 6,9 mln realnych użytkowników.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764