logo
WIADOMOŚCI

Monika Bednorz i Hanna Kwiatkowska przechodzą do Grupy Me & My Friends

Mateusz Zawiślak  PR 12.07.2018, przeczytano 113 razy

Grupa Me & My Friends wzmacnia zespół Project Managerów. Do agencji interaktywnej dołączyły Monika Bednorz i Hanna Kwiatkowska. Wcześniej przez kilka lat współpracowały ze sobą we wrocławskim oddziale J. Walter Thompson Group Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-bednorz-i-hanna-kwiatkowska-przechodza-do-grupy-me-and-my-friends,37210,artykul.html

Monika Bednorz i Hanna Kwiatkowska objęły stanowisko Project Managerów w Grupie Me & My Friends. Ich głównym zadaniem jest koordynowanie działań dla polskich i międzynarodowych klientów takich jak: Grupa Maspex, Alior Bank, Kruk S.A. czy Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie. Nowy duet odpowiada za bieżące zarządzanie zespołami projektowymi. Wrocławska agencja postawiła na osoby z bogatym doświadczeniem na swoim stanowisku, ze szczególnym uwzględnieniem projektów digitalowych i kampanii zintegrowanych 360.

Monika i Hanna przechodzą razem do Grupy Me & My Friends po kilku latach pracy w J. Walter Thompson Group Poland. Monika była związana z agencją od 2012 roku, najpierw w roli Project Managera, a następnie jako Account Manager. Odpowiadała za realizację projektów digitalowych i ATL-owych dla kluczowych klientów firmy, w tym również dla zagranicznych marek. W 2015 roku dołączyła do niej Hanna. Jako Project Manager zarządzała działaniami z zakresu ATL, BTL i digital, a także kampaniami zintegrowanymi.

Duet ma na swoim koncie współpracę z takimi podmiotami i markami jak Bayer, Mazda Motor Poland, Nestlé czy Tesco. Prywatnie Monika i Hanna również tworzą zgrany zespół. Oprócz pracy zawodowej, łączy je przyjaźń i wspólna pasja do gotowania.

Źródło: Me & My Friends

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
piątek 20.07.2018, 167 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone