logo
WIADOMOŚCI

Monika Bednorz i Hanna Kwiatkowska przechodzą do Grupy Me & My Friends

  PR 12.07.2018, przeczytano 305 razy

Grupa Me & My Friends wzmacnia zespół Project Managerów. Do agencji interaktywnej dołączyły Monika Bednorz i Hanna Kwiatkowska. Wcześniej przez kilka lat współpracowały ze sobą we wrocławskim oddziale J. Walter Thompson Group Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-bednorz-i-hanna-kwiatkowska-przechodza-do-grupy-me-and-my-friends,37210,artykul.html

Monika Bednorz i Hanna Kwiatkowska objęły stanowisko Project Managerów w Grupie Me & My Friends. Ich głównym zadaniem jest koordynowanie działań dla polskich i międzynarodowych klientów takich jak: Grupa Maspex, Alior Bank, Kruk S.A. czy Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie. Nowy duet odpowiada za bieżące zarządzanie zespołami projektowymi. Wrocławska agencja postawiła na osoby z bogatym doświadczeniem na swoim stanowisku, ze szczególnym uwzględnieniem projektów digitalowych i kampanii zintegrowanych 360.

Monika i Hanna przechodzą razem do Grupy Me & My Friends po kilku latach pracy w J. Walter Thompson Group Poland. Monika była związana z agencją od 2012 roku, najpierw w roli Project Managera, a następnie jako Account Manager. Odpowiadała za realizację projektów digitalowych i ATL-owych dla kluczowych klientów firmy, w tym również dla zagranicznych marek. W 2015 roku dołączyła do niej Hanna. Jako Project Manager zarządzała działaniami z zakresu ATL, BTL i digital, a także kampaniami zintegrowanymi.

Duet ma na swoim koncie współpracę z takimi podmiotami i markami jak Bayer, Mazda Motor Poland, Nestlé czy Tesco. Prywatnie Monika i Hanna również tworzą zgrany zespół. Oprócz pracy zawodowej, łączy je przyjaźń i wspólna pasja do gotowania.

Źródło: Me & My Friends

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone