logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Bednorz i Hanna Kwiatkowska przechodzą do Grupy Me & My Friends

  PR 12.07.2018, przeczytano 356 razy

Grupa Me & My Friends wzmacnia zespół Project Managerów. Do agencji interaktywnej dołączyły Monika Bednorz i Hanna Kwiatkowska. Wcześniej przez kilka lat współpracowały ze sobą we wrocławskim oddziale J. Walter Thompson Group Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-bednorz-i-hanna-kwiatkowska-przechodza-do-grupy-me-and-my-friends,37210,artykul.html

Monika Bednorz i Hanna Kwiatkowska objęły stanowisko Project Managerów w Grupie Me & My Friends. Ich głównym zadaniem jest koordynowanie działań dla polskich i międzynarodowych klientów takich jak: Grupa Maspex, Alior Bank, Kruk S.A. czy Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie. Nowy duet odpowiada za bieżące zarządzanie zespołami projektowymi. Wrocławska agencja postawiła na osoby z bogatym doświadczeniem na swoim stanowisku, ze szczególnym uwzględnieniem projektów digitalowych i kampanii zintegrowanych 360.

Monika i Hanna przechodzą razem do Grupy Me & My Friends po kilku latach pracy w J. Walter Thompson Group Poland. Monika była związana z agencją od 2012 roku, najpierw w roli Project Managera, a następnie jako Account Manager. Odpowiadała za realizację projektów digitalowych i ATL-owych dla kluczowych klientów firmy, w tym również dla zagranicznych marek. W 2015 roku dołączyła do niej Hanna. Jako Project Manager zarządzała działaniami z zakresu ATL, BTL i digital, a także kampaniami zintegrowanymi.

Duet ma na swoim koncie współpracę z takimi podmiotami i markami jak Bayer, Mazda Motor Poland, Nestlé czy Tesco. Prywatnie Monika i Hanna również tworzą zgrany zespół. Oprócz pracy zawodowej, łączy je przyjaźń i wspólna pasja do gotowania.

Źródło: Me & My Friends

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764