logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Borowiecka dołączyła do Grey

  PR 14.05.2015, przeczytano 887 razy

Do GREY dołączyła właśnie Monika Borowiecka i objęła nowoutworzone stanowisko Trade Marketing Directora. Jej zadaniem będzie zbudowanie strategii rozwoju Trade Marketing w agencji. GREY stawia na Shopper oraz Trade Marketing, i właśnie w tych obszarach agencja chce realizować nowatorskie projekty oraz poszerzać kompetencje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-borowiecka-dolaczyla-do-grey,24851,artykul.html

Monika Borowiecka posiada ponad 16-letnie doświadczenie w pracy na rzecz Mars Polska, gdzie pełniła najważniejsze stanowiska w Dziale Sprzedaży. Przez ostatnie lata pracowała w Mars jako Trade Marketing Manager, jednocześnie aktywnie wspierając firmę w byciu liderem na rynku oraz w osiąganiu wzrostów sprzedaży we wszystkich segmentach i obszarach biznesowych. Monika jest również certyfikowanym coachem, posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu oraz budowaniu najbardziej efektywnych zespołów z ogromnym potencjałem biznesowym.

- Bardzo lubię wyzwania, dlatego z entuzjazmem i ciekawością przyjęłam propozycję zbudowania strategii Trade Marketingu w GREY. Bardzo doceniam dotychczasowe osiągnięcia agencji i myślę, że drzemie w niej doskonały potencjał rozwoju innowacyjnych narzędzi komunikacyjnych, wspierających nowoczesny biznes. Chciałabym, żeby GREY rozwijał się w nowych obszarach, które przekładają się na sprzedaż klienta, pomagając uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku – podsumowuje Monika Borowiecka, Trade Marketing Manager, GREY group. 

W oparciu o ekspercką wiedzę oraz głębokie doświadczenie Moniki, GREY chce rozwijać w swoim portfolio usług wydajne oraz efektywne narzędzia komunikacji marketingowej, a także pozyskać nowych klientów, którzy chcą się rozwijać, umacniać swoją pozycję oraz, przede wszystkim, odnotowywać wzrosty przychodów i sprzedaży swoich produktów oraz usług.

- Niezmiernie cieszy mnie fakt, że Monika zdecydowała się dołączyć do zespołu GREY group. Jestem przekonana, że dzięki jej doświadczeniu będziemy mogli zaoferować naszym klientom odpowiednie narzędzia, które wzmocnią konkurencyjność na każdym etapie sprzedaży – uważa Anna Pańczyk, Chief Executive Officer GREY Group w Polsce. 

Źródło: GREY group

www.greygroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764