logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Brzózka mówczynią TEDxWarsawWomen 2023

  PR 05.12.2023, przeczytano 460 razy
ilustracja

Monika Brzózka, Chief Financial & Operating Officer VMLY&R Poland, będzie prelegentką konferencji TEDxWarsawWomen 2023. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-brzozka-mowczynia-tedxwarsawwomen-2023,402350,artykul.html

TEDxWarsawWomen to konferencja poświęcona sile kobiet i dziewcząt, wspierająca je w kreowaniu oraz zmienianiu świata. Podczas tegorocznej edycji jedną z prelegentek będzie Monika Brzózka, Chief Financial & Operating Officer VMLY&R Poland, która poprowadzi prezentację pod tytułem: Rybka lubi pływać! w ramach bloku zatytułowanego STEP FOR ENVIRONMENT.

Tegoroczna konferencja TEDxWarsawWomen odbędzie się 8 grudnia 2023 r. w Multikinie w Złotych Tarasach w Warszawie. Wydarzenie będzie też transmitowane online. 

Źródło: VMLY&R Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith...
Boris Manev dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Epson Europe
Nominat zamierza przyspieszyć ewolucję marki Epson w stronę zrównoważonego rozwoju i zwiększać wartość oferowanych przez nią w tym zakresie technologii.
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo - jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Fritz-kola doskonali wizerunek
fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764