logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Brzózka z VML na liście „50 po 50”

  PR 08.09.2024, przeczytano 351 razy
ilustracjastrzałka

Monika Brzózka, CFO VML Poland, znalazła się na liście "50 po 50" opublikowanej w sierpniowym numerze Forbes Women Polska. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-brzozka-z-vml-na-liscie-_50-po-50_,405567,artykul.html

"50 po 50" to opracowana przez Forbes Women Polska lista wyjątkowych, inspirujących kobiet po 50. roku życia, odnoszących sukcesy w różnych dziedzinach: biznesie, nauce, sztuce czy sporcie.

Jak pisze redakcja, lista "50 po 50" powstała by "pokazać dokonania i wybory oraz opisać sylwetki kobiet, które burzą stereotypy i torują drogę dla przyszłych pokoleń liderek, stanowczo odrzucając przekonanie, że najlepsze lata są już za nimi". 

Źródło: VML Poland

vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
Firma Panasonic Connect Europe wprowadziła na rynek nowe, zintegrowane oprogramowanie dla procesorów multimedialnych z serii ET-FMP50. Zostało ono zaprojektowane specjalnie dla wszystkich trzech procesorów multimedialnych z tej serii, aby uprościć i usprawnić cały proces roboczy – od zaawansowanej konfiguracji po zarządzanie treściami. Zapewnia instalatorom i operatorom technicznym...
Red is Bad, alkotubki, Palikot: największe kryzysy wizerunkowe 2024
Największy kryzys wizerunkowy 2024 roku w polskiej przestrzeni publicznej to zatrzymanie byłego Prezesa Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych oraz twórcy marki „Rad is Bad”. W kategorii firm i organizacji niechlubne pierwsze miejsce zajął OLV w związku z kontrowersjami wokół obecności saszetek z alkoholem na sklepowych półkach, a wśród marek osobistych z największymi...
IAB HowTo: AI in action. Zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu
Digital marketing zdążył już polubić się z AI na dobre – personalizacja, automatyzacja, chatboty, to tylko część narzędzi rewolucjonizujących sposoby prowadzenia kampanii. Sztuczna inteligencja nie przestaje jednak rzucać marketerom wyzwań i budzić wątpliwości, szczególnie w czasie nowych regulacji związanych z postępującą ekspansją AI. Konferencja IAB HowTo...
Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż łączą siły
Mija już rok od kiedy marka Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż uruchomiły 5 lodówek społecznych. Charakterystyczne zielono-czerwone jadłodzielnie działają w województwie dolnośląskim i opolskim. Teraz „Królewski” i wrocławska fundacja ponownie łączą siły, aby pomagać. Do 15 grudnia potrwa akcja „Obudź w sobie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764