logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Donner i Łukasz Janowski tworzą Bluecloud w Grupie OEX

  PR 10.03.2014, przeczytano 4714 razy

Monika Donner i Łukasz Janowski dołączyli do Grupy OEX, w ramach której tworzą markę Bluecloud. Nowy dział wzmocni kompetencje holdingu oraz poszerzy ofertę o rozwiązania z zakresu kreacji i strategii marketingowej. Docelowo zespół Bluecloud będzie wspierał potrzeby ponad 500 klientów OEX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-donner-i-lukasz-janowski-tworza-bluecloud--w-grupie-oex,21058,artykul.html

Bluecloud bazuje na koncepcji „chmury”, skupiając najszerszą na rynku sieć kompetencji  z zakresu wsparcia sprzedaży i marketingu. Zasoby będą każdorazowo dobierane do konkretnego projektu, co pozwoli wyeliminować stałe koszty oraz zwiększy elastyczność i efektywność działań prowadzonych na rzecz klientów.

Nie jesteśmy agencją reklamową - mówi Łukasz Janowski, business development director Bluecloud. Idąc z duchem czasu, tworzymy innowacyjną chmurę, na bazie której dostarczamy rozwiązania strategiczno – kreatywne. Nowa oferta, wraz z innymi usługami Grupy OEX, stanowi unikalną jakość kompetencyjną dla klientów.

Trzon nowej marki tworzą Donner i Janowski, którzy wraz Agnieszką Belusiak (dotychczas z powodzeniem rozwijającą w Grupie OEX dział eventów) będą odpowiadać za kompetencje nowej linii biznesowej.

Cechuje nas wszechstronność - od btl, design, poprzez digital do typowego wsparcia sprzedaży. Dysponujemy sprawdzonym i wielokrotnie wykorzystywanym z sukcesami zespołem najlepszych na rynku ekspertów i firm, dostępnych teraz w Bluecloud
- mówi Artur Wojtaszek, wiceprezes zarządu Grupy OEX.

Monika Donner wielokrotnie sprawowała funkcję dyrektora kreacji, m.in. w agencjach Polymus BTL, Focus Media Group, K2 oraz Linea Recta Polska. Jest laureatką wielu nagród, m.in. Kreatura, Golden Arrow, Złote Orły, Webstar za projekt Volvo XC60, KTR Brąz w kategorii marketing wirusowy oraz sieci Grey za reklamę prasową Hyundai. 

Łukasz Janowski w ostatnim czasie - jako Dyrektor Zarządzający - odpowiadał za rebranding Linea Recta Polska w Unique One i powołanie nowej spółki interaktywnej Unique Digital. Wcześniej przez ponad 5 lat pracował w strukturach PMPG S.A. (wydawcy m.in. Wprost) w agencjach BTL Point Group i Nano jako Client Service Director. Swoją karierę zaczynał w Cursorze. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.

Źródło: Grupa OEX

www.blue-cloud.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764