logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Donner i Łukasz Janowski tworzą Bluecloud w Grupie OEX

  PR 10.03.2014, przeczytano 4578 razy

Monika Donner i Łukasz Janowski dołączyli do Grupy OEX, w ramach której tworzą markę Bluecloud. Nowy dział wzmocni kompetencje holdingu oraz poszerzy ofertę o rozwiązania z zakresu kreacji i strategii marketingowej. Docelowo zespół Bluecloud będzie wspierał potrzeby ponad 500 klientów OEX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-donner-i-lukasz-janowski-tworza-bluecloud--w-grupie-oex,21058,artykul.html

Bluecloud bazuje na koncepcji „chmury”, skupiając najszerszą na rynku sieć kompetencji  z zakresu wsparcia sprzedaży i marketingu. Zasoby będą każdorazowo dobierane do konkretnego projektu, co pozwoli wyeliminować stałe koszty oraz zwiększy elastyczność i efektywność działań prowadzonych na rzecz klientów.

Nie jesteśmy agencją reklamową - mówi Łukasz Janowski, business development director Bluecloud. Idąc z duchem czasu, tworzymy innowacyjną chmurę, na bazie której dostarczamy rozwiązania strategiczno – kreatywne. Nowa oferta, wraz z innymi usługami Grupy OEX, stanowi unikalną jakość kompetencyjną dla klientów.

Trzon nowej marki tworzą Donner i Janowski, którzy wraz Agnieszką Belusiak (dotychczas z powodzeniem rozwijającą w Grupie OEX dział eventów) będą odpowiadać za kompetencje nowej linii biznesowej.

Cechuje nas wszechstronność - od btl, design, poprzez digital do typowego wsparcia sprzedaży. Dysponujemy sprawdzonym i wielokrotnie wykorzystywanym z sukcesami zespołem najlepszych na rynku ekspertów i firm, dostępnych teraz w Bluecloud
- mówi Artur Wojtaszek, wiceprezes zarządu Grupy OEX.

Monika Donner wielokrotnie sprawowała funkcję dyrektora kreacji, m.in. w agencjach Polymus BTL, Focus Media Group, K2 oraz Linea Recta Polska. Jest laureatką wielu nagród, m.in. Kreatura, Golden Arrow, Złote Orły, Webstar za projekt Volvo XC60, KTR Brąz w kategorii marketing wirusowy oraz sieci Grey za reklamę prasową Hyundai. 

Łukasz Janowski w ostatnim czasie - jako Dyrektor Zarządzający - odpowiadał za rebranding Linea Recta Polska w Unique One i powołanie nowej spółki interaktywnej Unique Digital. Wcześniej przez ponad 5 lat pracował w strukturach PMPG S.A. (wydawcy m.in. Wprost) w agencjach BTL Point Group i Nano jako Client Service Director. Swoją karierę zaczynał w Cursorze. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.

Źródło: Grupa OEX

www.blue-cloud.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ING z nową kampanią w zakresie cyberbezpieczeństwa
ING Bank Śląski w nowej kampanii wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w internecie. Bank promuje dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że można robić swoje, bezpieczniej.
Ukraiński artysta dla Prologis Park Warsaw-Żerań
Na fasadzie magazynu Prologis w Warszawie, streetartowy malarz ukraiński Alex Maksiov, stworzył ogromny mural 3D przedstawiający cztery sikorki.
Hard Rock Cafe poszerza współpracę ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim i prezentuje najnowszą wersję cieszącego się powodzeniem wśród fanów burgera Messi Burger - Champion's Edition. Burger Messi Burger Champion's Edition dostępny w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie, odpowiedni dla najlepszego gracza wszech czasów, jest teraz dostępny z trzema...
Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są...
Velobank z kampanią „Świat bardziej Velo”
VeloBank wdrożył nową strategię, zaprezentował logotyp i ruszył z promocją odmienionej marki. Hasłem kampanii jest „Świat bardziej Velo”, które ma pokazać, że bank poprzez swoje wartości, produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta. 16 listopada wystartowała kampania teaserowa, a 21 listopada kampania wizerunkowa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764