logo
WIADOMOŚCI

Monika Gąsiorowska nowym HR managerem w Oki

Mateusz Zawiślak  PR 12.10.2017, przeczytano 312 razy

Oki wzmacnia obszar zarządzania zasobami ludzkimi. Monika Gąsiorowska z początkiem października b.r. dołączyła do firmy i jako HR Business Partner EE będzie odpowiedzialna za politykę personalną, a także wdrożenie nowej strategii w zakresie human resources w całym regionie Europy Wschodniej. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-gasiorowska-nowym-hr-managerem-w-oki,34081,artykul.html

– Human resource management i polityka personalna to bardzo ważny obszar w każdej firmie, dlatego cieszę się, że nasz zespół powiększa się o nową osobę z wysokimi kwalifikacjami i bogatym doświadczeniem w HR. Monika będzie współpracowała z menadżerami regionu EE nad  wprowadzeniem nowych procesów i rozwiązań związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, które będą wspierały strategiczne cele naszej organizacji – Keren Chapman, wiceprezes firmy ds. HR w regionie EMEA.

Monika Gąsiorowska posiada ponad 15 lat doświadczenia w obszarze HR, poprzednio zajmowała stanowisko kierownika ds. zasobów ludzkich w Guest-tek, gdzie od 2014 roku była odpowiedzialna za region EMEA. Jest  magistrem Zarządzania i Marketingu, ukończyła też podyplomowe studia z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Coachingu.

Źródło: OKI Europe

www.okieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 149 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone