logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Gąsiorowska nowym HR managerem w Oki

  PR 12.10.2017, przeczytano 1130 razy

Oki wzmacnia obszar zarządzania zasobami ludzkimi. Monika Gąsiorowska z początkiem października b.r. dołączyła do firmy i jako HR Business Partner EE będzie odpowiedzialna za politykę personalną, a także wdrożenie nowej strategii w zakresie human resources w całym regionie Europy Wschodniej. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-gasiorowska-nowym-hr-managerem-w-oki,34081,artykul.html

– Human resource management i polityka personalna to bardzo ważny obszar w każdej firmie, dlatego cieszę się, że nasz zespół powiększa się o nową osobę z wysokimi kwalifikacjami i bogatym doświadczeniem w HR. Monika będzie współpracowała z menadżerami regionu EE nad  wprowadzeniem nowych procesów i rozwiązań związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, które będą wspierały strategiczne cele naszej organizacji – Keren Chapman, wiceprezes firmy ds. HR w regionie EMEA.

Monika Gąsiorowska posiada ponad 15 lat doświadczenia w obszarze HR, poprzednio zajmowała stanowisko kierownika ds. zasobów ludzkich w Guest-tek, gdzie od 2014 roku była odpowiedzialna za region EMEA. Jest  magistrem Zarządzania i Marketingu, ukończyła też podyplomowe studia z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Coachingu.

Źródło: OKI Europe

www.okieurope.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764