logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Jankowska-Janicka, Joanna Garbaczewska i Aneta Anikiej z nowymi rolami w dziale sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet

  PR 21.08.2023, przeczytano 339 razy
ilustracja

W sierpniu w połączonym dziale sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet pojawiły się trzy nowe stanowiska, które objęły Monika Jankowska-Janicka, Joanna Garbaczewska i Aneta Anikiej. To kolejny etap tworzenia spójnej struktury organizacyjnej, która usprawni współpracę z klientami i jeszcze silniej zintegruje procesy sprzedażowe Eurozetu i Doradztwa Mediowego/Grupy Radiowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-jankowska-janicka%2C-joanna-garbaczewska-i-aneta-anikiej-z-nowymi-rolami-w-dziale-sprzedazy-bezposredniej-grupy-eurozet,401106,artykul.html

Monika Jankowska-Janicka, która dotychczas w strukturze Eurozet pełniła funkcję dyrektora sprzedaży ogólnopolskiej ds. klientów strategicznych i new business, obejmuje w nowopowstałej Grupie Eurozet stanowisko dyrektora rozwoju sprzedaży bezpośredniej. Do jej najważniejszych zadań będzie należało współtworzenie  i wdrażanie strategii rozwoju nowej struktury sprzedażowej łączącej dwa obszary – radio i internet. Jankowska-Janicka będzie tym samym zarządzać zespołami sprzedaży funkcjonującymi w Grupie Eurozet w ramach struktury sprzedaży bezpośredniej.

Dwie zmiany nastąpią również w obszarze wsparcia sprzedaży. Joanna Garbaczewska, uprzednio dyrektor rozwoju oferty internetowej, będzie teraz pełnić rolę dyrektora rozwoju oferty reklamowej. Będzie odpowiadać za wspieranie działań sprzedażowych łączących produkty radiowe oraz internetowe. Do zadań kierowanego przez nią zespołu będzie należało m.in. tworzenie i implementacja radiowych i internetowych produktów reklamowych, obsługa ofert sponsoringowych oraz niestandardowych, planowanie i przygotowywanie ofert oraz realizacja i monitoring efektywności.

Z kolei Aneta Anikiej, pełniąca dotąd funkcję dyrektora działu wsparcia, obejmuje stanowisko dyrektora komunikacji i marketingu ds. sprzedaży bezpośredniej. Wraz z zarządzanym przez siebie zespołem będzie odpowiedzialna m. in. za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji i promocji działu sprzedaży bezpośredniej, realizację kampanii informacyjnych i promocyjnych, zarządzanie relacjami i współpracą z kluczowymi partnerami.

- Zmiany organizacyjne w dziale sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet to odpowiedź na potrzeby naszych klientów i rynku. Dysponujemy różnorodnym portfolio produktów radiowych i internetowych, a co za tym idzie - grup docelowych. Mamy unikatową ofertę o ogólnopolskim zasięgu, wzmocnionym siłą największych aglomeracji miejskich. Teraz wzmacniamy ją od strony rozwoju produktu, oferty, promocji oraz relacji z klientami. Korzystając z kompetencji i doświadczenia dwóch struktur sprzedażowych, które wcześniej funkcjonowały na rynku osobno – Doradztwa Mediowego/Grupy Radiowej Agory oraz Eurozetu, tworzymy dziś zupełnie nową organizację, która z pewnością sprosta oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. - mówi Adam Kościelski, dyrektor zarządzający działu sprzedaży bezpośredniej w Grupie Eurozet.

Połączony dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet powstał po przejęciu przez Agorę większościowych udziałów w spółce Eurozet i funkcjonuje od kwietnia br. Na jego czele od początku stoi Adam Kościelski, związany z Grupą Agory od 2001 roku.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„5. rewolucja” wkracza do Radia Nowy Świat
amian Kwiek, były dziennikarz Trójki, rozpoczyna współpracę z Radiem Nowy Świat. Będzie autorem nowego podcastu „5. rewolucja”, którego punkt wyjścia to idea nawiązująca do rewolucji przemysłowych.
Atrakcyjne produkcje z katalogu BBC Studios stały się teraz dostępne na żądanie dla Abonentów usług telewizyjnych UPC.
Seriale TVN Warner Bros. Discovery debiutują za granicą
Po sukcesie na rynku lokalnym seriale fabularne pod marką Player Original ruszają w dalszą podróż! Wybrane tytuły z bogatej biblioteki fabularnej TVN Warner Bros. Discovery wkrótce zadebiutują na platformie MAX w USA i 29 krajach Europy. Pierwszy – miniserial „Kontrola” Nataszy Parzymies – będzie dostępny dla widzów za granicą już od 8...
Czterokrotny laureat Pulitzera publikuje na Goniec.pl
Wraz z początkiem grudnia funckję redaktora naczelnego Gońca objał Janusz Schwertner. Do zespołu dołączyli również dziennikarze Mateusz Baczyński oraz Jakub Wątor. Pod nowym kierownictwem redakcja wystartowała ze specjalną akcją #ŁącząNasMedia, w ramach której współpracować będzie z najsłynniejszymi i najlepszymi dziennikarzami z całego świata. W...
„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” ze świąteczną akcją dla subskrybentów
„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” zaprosiły do świątecznej współpracy znakomite autorki i autora, którzy napiszą wyjątkowe opowieści specjalnie dla subskrybentów Wyborcza.pl. W głosowaniu, które potrwa do 13 grudnia br., czytelnicy i czytelniczki będą mogli sami zdecydować o tematach podejmowanych w świątecznych historiach. Akcji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764