logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Jankowska-Janicka, Joanna Garbaczewska i Aneta Anikiej z nowymi rolami w dziale sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet

  PR 21.08.2023, przeczytano 474 razy
ilustracja

W sierpniu w połączonym dziale sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet pojawiły się trzy nowe stanowiska, które objęły Monika Jankowska-Janicka, Joanna Garbaczewska i Aneta Anikiej. To kolejny etap tworzenia spójnej struktury organizacyjnej, która usprawni współpracę z klientami i jeszcze silniej zintegruje procesy sprzedażowe Eurozetu i Doradztwa Mediowego/Grupy Radiowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-jankowska-janicka%2C-joanna-garbaczewska-i-aneta-anikiej-z-nowymi-rolami-w-dziale-sprzedazy-bezposredniej-grupy-eurozet,401106,artykul.html

Monika Jankowska-Janicka, która dotychczas w strukturze Eurozet pełniła funkcję dyrektora sprzedaży ogólnopolskiej ds. klientów strategicznych i new business, obejmuje w nowopowstałej Grupie Eurozet stanowisko dyrektora rozwoju sprzedaży bezpośredniej. Do jej najważniejszych zadań będzie należało współtworzenie  i wdrażanie strategii rozwoju nowej struktury sprzedażowej łączącej dwa obszary – radio i internet. Jankowska-Janicka będzie tym samym zarządzać zespołami sprzedaży funkcjonującymi w Grupie Eurozet w ramach struktury sprzedaży bezpośredniej.

Dwie zmiany nastąpią również w obszarze wsparcia sprzedaży. Joanna Garbaczewska, uprzednio dyrektor rozwoju oferty internetowej, będzie teraz pełnić rolę dyrektora rozwoju oferty reklamowej. Będzie odpowiadać za wspieranie działań sprzedażowych łączących produkty radiowe oraz internetowe. Do zadań kierowanego przez nią zespołu będzie należało m.in. tworzenie i implementacja radiowych i internetowych produktów reklamowych, obsługa ofert sponsoringowych oraz niestandardowych, planowanie i przygotowywanie ofert oraz realizacja i monitoring efektywności.

Z kolei Aneta Anikiej, pełniąca dotąd funkcję dyrektora działu wsparcia, obejmuje stanowisko dyrektora komunikacji i marketingu ds. sprzedaży bezpośredniej. Wraz z zarządzanym przez siebie zespołem będzie odpowiedzialna m. in. za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji i promocji działu sprzedaży bezpośredniej, realizację kampanii informacyjnych i promocyjnych, zarządzanie relacjami i współpracą z kluczowymi partnerami.

- Zmiany organizacyjne w dziale sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet to odpowiedź na potrzeby naszych klientów i rynku. Dysponujemy różnorodnym portfolio produktów radiowych i internetowych, a co za tym idzie - grup docelowych. Mamy unikatową ofertę o ogólnopolskim zasięgu, wzmocnionym siłą największych aglomeracji miejskich. Teraz wzmacniamy ją od strony rozwoju produktu, oferty, promocji oraz relacji z klientami. Korzystając z kompetencji i doświadczenia dwóch struktur sprzedażowych, które wcześniej funkcjonowały na rynku osobno – Doradztwa Mediowego/Grupy Radiowej Agory oraz Eurozetu, tworzymy dziś zupełnie nową organizację, która z pewnością sprosta oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. - mówi Adam Kościelski, dyrektor zarządzający działu sprzedaży bezpośredniej w Grupie Eurozet.

Połączony dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet powstał po przejęciu przez Agorę większościowych udziałów w spółce Eurozet i funkcjonuje od kwietnia br. Na jego czele od początku stoi Adam Kościelski, związany z Grupą Agory od 2001 roku.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piłka w grze. Sen zimowy w Ekstraklasie i I Lidze, koniec dobrej passy Lewandowskiego
Na krajowych boiskach rozegrano tylko jedną w pełni grudniową kolejkę zmagań ligowych. To stąd w głównej mierze wynikają spadki wyników medialnych drużyn analizowanych przez Instytut Monitorowania Mediów. W ligach zagranicznych nie ma tak długiej przerwy i odbyło się o wiele więcej meczów, ale słabsza forma Roberta Lewandowskiego przełożyła się...
Pomiar efektywności sponsoringu w sporcie i kulturze. Szkolenie online
Instytut Monitorowania Mediów organizuje kolejne bezpłatne szkolenie online, tym razem poświęcone działaniom sponsoringowym. Webinar „Pomiar efektywności sponsoringu z wykorzystaniem monitoringu mediów” odbędzie się w czwartek 16 stycznia 2025 roku o godzinie 12:00. Uczestnicy spotkania poznają m.in. ranking najbardziej...
Kanał YouTube Gońca z oprawą muzyczną od Chrisa Carsona
Znany producent muzyczny Chris Carson stworzył nową oprawę muzyczną dla kanału Goniec. Widzowie mogli ją usłyszeć po raz pierwszy w poniedziałek 13 stycznia 2025 r., podczas programu na żywo prowadzonego przez Radosława Grucę.
Oferta dla nowych subskrybentów na urodziny Puls Biznesu
Z okazji 28. urodzin „Pulsu Biznesu” przygotował specjalną ofertę promocyjną dla nowych subskrybentów oraz czytelników odnawiających dostęp do pełnych treści na pb.pl. Od 14 do 31 stycznia br. będzie można nabyć roczną subskrypcję z 50 proc. rabatem od ceny regularnej. Serwis pb.pl ma obecnie ponad 32 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych, przy 5 proc....
Mediapanel za grudzień 2024 - zestawienie tematyczne i funkcjonalne
Prezentujemy zestawienia TOP 10 brandów z wybranych kategorii tematycznych i funkcjonalnych badania Mediapanel. Rankingi utworzone zostały wg łącznego zasięgu serwisów www i aplikacji mobilnych poszczególnych brandów. Wskaźnik "użytkownicy" (real users) oznacza liczbę osób odwiedzających daną stronę lub aplikację, nie zaś liczbę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764