logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Maszkiewicz dołącza do Iberion

  PR 01.03.2023, przeczytano 421 razy
ilustracja

Wraz z początkiem marca do grupy mediowo-społecznościowej Iberion dołącza Monika Maszkiewicz. Dziennikarka wzmocni dział video show-biznesowego serwisu Świat Gwiazd. Maszkiewicz wcześniej związana była z portalem Party.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-maszkiewicz-dolacza-do-iberion,399127,artykul.html

- W Iberionie chcemy pracować tylko z najlepszymi ludźmi w branży, a Monika z pewnością jest taką osobą. Dzięki perfekcyjnemu warsztatowi dziennikarskiemu, kontaktom branżowym oraz etyce zawodowej, wypracowała sobie bardzo mocną pozycję w polskich mediach. Wiem, że dzięki temu transferowi już wkrótce zostawimy konkurencję daleko w tyle - mówi Maksymilian Tomanek, dyrektor operacyjny Iberion, który w spółce odpowiada m.in. za pion video.

- Cieszę się, że dołączam do nowoczesnej firmy, która nastawiona jest na ciągły rozwój, docenia wagę materiałów wideo i nowe media społecznościowe. Jestem bardzo podekscytowana, że połączyliśmy siły i wiem, że razem uda nam się stworzyć fantastyczne projekty - mówi Monika Maszkiewicz.

Monika Maszkiewicz przez ostatnie trzy lata związana była z portalem Party.pl grupy Burda Media Polska. Wcześniej przez trzy lata pracowała w Agorze, a poprzednie dwa - w Onecie w grupie Ringier Axel Springer Polska.

Źródło: Iberion sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Agora ogłosiła Strategię ESG na lata 2023-2027
31 maja 2023 r. Grupa Agora przyjęła „Strategię ESG na lata 2023-2027”, która określa cele organizacji w obszarze klimatu i środowiska (E), ludzi i społeczeństwa (S), a także ładu zarządczego i praktyk biznesowych (G). Jako wydawca niezależnych mediów, prowadzący jednocześnie różnorodne projekty biznesowe, Agora w najbliższych latach chce działać m.in. na rzecz...
Spotkanie pierwszej rundy Roland-Garros pomiędzy Igą Świątek i Cristiną Bucsą zgromadziło rekordową widownię meczu pierwszej rundy turnieju Wielkiego Szlema w historii relacji w Eurosporcie! Rywalizację Polki z reprezentantką Hiszpanii oglądało w Eurosporcie 1 średnio ponad 500 tys. widzów.
Co o branży fashion piszą w polskich mediach?
Przy okazji 20. edycji Gali Polskiej Mody, PSMM Monitoring & More, wieloletni partner wydarzenia, przygotował analizę medialności polskich projektantów oraz najważniejszych tematów z branży modowej. Który z kreatorów polskiej mody cieszył się największą popularnością i jakie tematy przykuły uwagę mediów i internautów?
Envision Racing, wiodący zespół wyścigowy Formuły E i Cartoon Network EMEA, będący częścią Warner Bros. Discovery, numer jeden wśród globalnych kanałów dziecięcych, ogłosiły nowe partnerstwo w celu zaangażowania dzieci i młodzieży w Wyścig Przeciw Zmianom Klimatu.
Brandlift z unikalnym narzędziem do pracy z insta rodzicami
BrandLift – agencja influencer marketingu jako jedyna w Polsce wprowadziła narzędzie ułatwiające markom współpracę z insta rodzicami. Technologia pozwala na weryfikację wieku oraz płci dzieci twórców, a nawet gromadzi dane od wczesnej fazy ciąży. Dzięki szczegółowej wiedzy producenci z obszaru parentingu mogą precyzyjnie dopasowywać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764