logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Michalak w zespole #Gamechangers Harbingers

  PR 01.02.2023, przeczytano 660 razy

Początkiem lutego 2023 r. Monika Michalak dołączyła do Harbingers i objęła stanowisko Content Marketing Manager. Wcześniej pełniła tę samą funkcję w Grupie TENSE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-michalak-w-zespole-gamechangers-harbingers,398833,artykul.html

Monika z branżą marketingową związana jest od blisko 7 lat, a swoje pierwsze doświadczenie zdobywała w agencjach kreatywnych. Ostatnie cztery lata współpracowała z agencją SEO, gdzie nie tylko zarządzała zespołem Content Marketingu, ale także była Product Ownerem narzędzia wspierającego codzienną pracę Copy, Contentu i SEO. W trakcie trwania jej kariery współpracowała z takimi markami jak Venezia, Unisono czy Tesa.

Monika w pracy jest skupiona na równoczesnym rozwoju firmy oraz pracowników w zespole. Zarządza zwinnie poprzez wykorzystywanie elementów SCRUMa, a jej pasją jest usprawnianie procesów. Największym managerskim sukcesem Moniki jest zbudowanie od podstaw samodzielnie funkcjonującego zespołu Content Marketingu z 0% rotacją.

W Harbingers #GameChangers Monika Michalak wraz z Katarzyną Strehlau (Content Marketing Manager w Harbingers) będą zarządzać kilkunastoosobowym zespołem CM.

- Zespół Content Marketingu w Harbingers w rok urósł dwukrotnie. Współpracujemy z liderami e-commerce, zdobywamy z nimi nagrody w konkursach za najlepiej prowadzone projekty content marketingowe w Europie i na świecie i mamy apetyt na więcej! Chcemy pracować z najlepszymi na rynku i jestem pewna, że Managerki CM - Katarzyna Strehlau i dołączająca do nas Monika Michalak – będą ramię w ramię prowadzić najbardziej skuteczny, innowacyjny Zespół Content Marketingu w Polsce. Cieszę się, że dołącza do nas tak mocny gracz! Powierzyliśmy Monice obszary, w których ma bogate doświadczenie – odpowiadać będzie w zespole za innowacje produktowe, optymalizację procesów, zasoby zewnętrzne i partnerstwa. - Małgorzata Pawłowska (Pełnomocnik Zarządu Harbingers)

Źródło: Harbingers

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
Bossa Nova Events na 70-lecie Grupy Raja
17 kwietnia 2024 roku Grupa RAJA, europejski lider w sprzedaży opakowań, świętowała 70-lecie swojego istnienia. Hasłem przewodnim tego wydarzenia było „70 Golden Years of RAJA”. Motyw przewodni i wszystkie elementy koncepcji zostały oparte na kolorach przewodnich jubileuszu, podkreślając wyjątkowość i bogatą historię marki. Koncepcja eventu została stworzona przez Bossa...
More Bananas i Adria Art łączą siły
W listopadzie 2023 r. krakowska agencja marketingowa More Bananas rozpoczęła współpracę z firmą Adria Art. Agencja została wybrana na podstawie przedstawionej oferty, a do jej zadań należało opracowanie spójnej strategii marketingowej zgodnej z misją i celami marki.
Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764