logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Młynarczyk dyrektorem marketingu w firmie Wiśniowski

  PR 25.05.2024, przeczytano 384 razy
ilustracja

Od 1 kwietnia stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-mlynarczyk-dyrektorem-marketingu-w-firmie-wisniowski,404359,artykul.html

Monika Młynarczyk związana jest z firmą WIŚNIOWSKI od marca 2022 roku. Początkowo kierowała zespołem trade marketingu, by od listopada 2023 roku objąć funkcję dyrektora marketingu. Od blisko 11 lat zarządza zespołami wspierającymi efektywność i rozwój sieci sprzedaży.

Nowa dyrektor marketingu będzie odpowiedzialna za strategię i realizację działań promujących markę, rozwiązania i produkty WIŚNIOWSKI. Ceni gruntowny insight i analityczne podejście, koncentruje się na holistycznym podejściu do marketingu, rozwoju skutecznych narzędzi wsparcia sprzedaży oraz budowaniu trwałych relacji w biznesie. Jak sama podkreśla, zespół stanowi dla niej największą siłę napędową w zarządzaniu projektami, doceniając jego zaangażowanie i współpracę jako klucz do sukcesu firmy.

W latach 2008-2022 pracowała w spółce LEK-AM, gdzie m.in. kierowała zespołem odpowiedzialnym za współpracę z sieciami aptecznymi i realizację kontaktów promując takie marki jak m.in. Melatonina Lek-Am i Maglek B6 czy Zatogip.

– Jestem dumna, że mogę poprowadzić w przyszłość zespół marketingu WIŚNIOWSKI, kontynuując strategię rozwoju firmy na europejskich rynkach – podkreśla Monika Młynarczyk, absolwentka programu Executive MBA.

Źródło: Wiśniowski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bartłomiej Chmiel dołącza do Open Mobi
Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku Account Managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania Klientów z branży e-commerce.
 Zmiany w zarządzie AMS
1 lipca br. do zarządu AMS dołącza Grażyna Gołębiowska, wieloletnia menadżerka firmy. Będzie odpowiedzialna za obszar marketingu, sprzedaży i badań. Małgorzata Augustyniak, dotychczasowa wiceprezeska, pozostaje w strukturach Grupy na stanowisku doradczyni zarządu ds. CSR.
Marcin Arkuszewski Client Partnerem w dentsu X
Z początkiem czerwca do zespołu agencji mediowej dentsu X (dentsu Polska) dołączył Marcin Arkuszewski i objął stanowisko Client Partnera. Arkuszewski wraz z klilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów Santander Bank Polska i Generali. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, Media Practice Lead w dentsu Polska.
Awanse w Kinesso
Karolina Kusy i Stanisław Chmielarz objęli nowe role w KINESSO, agencji performance marketingu należącej do grupy IPG Mediabrands.
First aid communication team rozbudowuje kompetencje
Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka, która w ostatnich latach intensywnie rozwijała kompetencje w energetyce prowadząc komunikację korporacyjną dla producenta energii odnawialnej. Posiada również ponad 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii promocyjnych na rzecz projektów kulturalnych. Soroka obejmie stanowisko senior...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764