logo
WIADOMOŚCI

Monika Niechajewicz dyrektorem zarządzającym agencji Life On Mars

Mateusz Zawiślak  PR 16.05.2018, przeczytano 158 razy

Z początkiem maja do Life on Mars dołączyła Monika Niechajewicz, obejmując pozycję Managing Director. Monika będzie raportować do Błażeja Soniewickiego, CEO Agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-niechajewicz-dyrektorem-zarzadzajacym-agencji-life-on-mars,36518,artykul.html

Niechajewicz jest managerem z kilkunastoletnim doświadczeniem w tworzeniu komunikacji reklamowej dla polskich i międzynarodowych marek, które zdobywała pracując po stronie działów client service i strategii. Poprzednio pełniła funkcję Group Account Directora w agencji Saatchi & Saatchi IS, gdzie zarządzała zespołami obsługującymi markę AXA oraz portfolio GSK na 34 rynkach Europy środkowo-wschodniej.

Wcześniej była związana z agencjami TBWA i Cheil.

Pracowała m.in. dla marek Toyota, Samsung, Tena, Pedigree, Chappi, Kitekat, Twix, Dove, Śnieżka.

Źródło: Life on Mars

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Przytul Polskę: Edukreacja na Łódź Design Festival
Jak rozmawiać z dziećmi o Polsce? Co składa się na nasze wyobrażenie kraju: język, symbole, krajobrazy, historia, kuchnia? Czy w czasach globalizacji tożsamość narodowa ma jeszcze znaczenie? Co warto pielęgnować i przekazywać dalej? Na te i inne pytania wystawa “Przytul Polskę” nie odpowie. W każdym razie nie wprost.
HP Latex On the Move – finał część I
Event HP Latex On the Move, a właściwie jego majowa edycja z pierwszą grupą klientów, przeszedł do historii. W dniach 11-12 maja 2018 roku do siedziby firmy Integart w Błoniach zawitało kilkanaście firm, aby odebrać swój zestaw narzędzi m.in. samochód Toyota Yaris oraz C-HR.
ZNP z kampanią outdoorową
Związek Nauczycielstwa Polskiego 15 maja ruszył z kampanią outdoorową, która przebiega pod hasłem: „Chcemy godnie zarabiać”. Kampania jest realizowana wyłącznie na nośnikach Cityboard Media.
Dwie polskie premiery Mutoh już 25 maja
Podczas majowych Dni Otwartych polskiego dystrybutora ploterów Mutoh – firmy Atrium Centrum Ploterowe – będzie miała krajowa premiera 2 drukarek LED, które tydzień wcześniej debiutowały na targach Fespa.
Trwa ogólnopolska, wielokanałowa kampania promocyjna Husqvarna - producenta urządzeń mechanicznych do pielęgnacji terenów zieleni przez cały rok. Kampania koncentruje się na flagowych produktach marki Husqvarna. Działania promocyjne prowadzone są w Internecie, w radiu i w prasie. Kluczową rolę odgrywa innowacyjny program testerski kosiarek automatycznych Husqvarna Automower „Z ...
 
czwartek 24.05.2018, 157 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone