logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Salamon i Andrzej Krok w Deloitte Digital

  PR 19.06.2017, przeczytano 967 razy

Deloitte Digital ma nowych group account directorów. Do agencji dołączyli Monika Salamon i Andrzej Krok. Pokierują oni zespołem odpowiadającym za obszar współpracy z klientami agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-salamon-i-andrzej-krok-w-deloitte-digital,32836,artykul.html

– Nasz zespół stale się powiększa. Co więcej, w planach mamy dalszy rozwój Deloitte Digital. Doceniamy wszechstronne doświadczenie Moniki i Andrzeja w zakresie marketingu i komunikacji reklamowej – mówi Olgierd Cygan, Partner, Lider Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej.

Deloitte Digital oferuje kompleksowe wsparcie łączące doradztwo strategiczne, usługi kreatywno-marketingowe oraz wdrożenia zaawansowanych rozwiązań technologicznych. Część agencyjna jest jednym z kluczowych obszarów działania Deloitte Digital.

– Naszym celem jest dostarczanie zintegrowanych rozwiązań, które mają realny wpływ na biznes klientów – mówi Andrzej Krok. – W dobie transformacji cyfrowej niezbędne okazują się aktywne partnerstwa, dlatego w odpowiedzi na potrzeby rynku, nawiązaliśmy bliską współpracę z takimi dostawcami rozwiązań technologicznych, jak Adobe i Salesforce – podsumowuje.

– Synergia szerokich kompetencji w ramach Deloitte Digital jest szansą budowania unikalnego modelu usług i tworzenia dodatkowej wartości dla naszych klientów. Bycie częścią tego procesu jest inspirującym wyzwaniem – dodaje Monika Salamon.

Monika Salamon posiada 14-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Poprzednio pracowała w Grey Group, gdzie od 2015 roku pełniła funkcję Regional Group Account Directora. Współtworzyła kampanie nagrodzone Effie dla marek: Hellmann's, Lenor, TOZ oraz Pharmaton Geriavit (Gold). Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku marketing i zarządzanie.

Andrzej Krok swoją karierą w marketingu rozpoczął w agencji Hypermedia/Isobar, skąd przeszedł do DDB&tribal. Początkowo na stanowisku menadżera projektu, następnie od 2012 roku pracował jako dyrektor ds. klientów. Od 2015 roku związany był z agencją Wunderman. W Deloitte Digital współpracuje przy realizacji projektów m.in. dla: Pizzy Hut, Getin Banku, Mazdy, Łomży, Polkomtela. Ukończył marketing i zarządzanie na Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

Źródło: Deloitte Digital

www.deloittedigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764