WIADOMOŚCI

Monika Salamon i Andrzej Krok w Deloitte Digital

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 19.06.2017, przeczytano 89 razy

Deloitte Digital ma nowych group account directorów. Do agencji dołączyli Monika Salamon i Andrzej Krok. Pokierują oni zespołem odpowiadającym za obszar współpracy z klientami agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-salamon-i-andrzej-krok-w-deloitte-digital,32836,artykul.html

– Nasz zespół stale się powiększa. Co więcej, w planach mamy dalszy rozwój Deloitte Digital. Doceniamy wszechstronne doświadczenie Moniki i Andrzeja w zakresie marketingu i komunikacji reklamowej – mówi Olgierd Cygan, Partner, Lider Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej.

Deloitte Digital oferuje kompleksowe wsparcie łączące doradztwo strategiczne, usługi kreatywno-marketingowe oraz wdrożenia zaawansowanych rozwiązań technologicznych. Część agencyjna jest jednym z kluczowych obszarów działania Deloitte Digital.

– Naszym celem jest dostarczanie zintegrowanych rozwiązań, które mają realny wpływ na biznes klientów – mówi Andrzej Krok. – W dobie transformacji cyfrowej niezbędne okazują się aktywne partnerstwa, dlatego w odpowiedzi na potrzeby rynku, nawiązaliśmy bliską współpracę z takimi dostawcami rozwiązań technologicznych, jak Adobe i Salesforce – podsumowuje.

– Synergia szerokich kompetencji w ramach Deloitte Digital jest szansą budowania unikalnego modelu usług i tworzenia dodatkowej wartości dla naszych klientów. Bycie częścią tego procesu jest inspirującym wyzwaniem – dodaje Monika Salamon.

Monika Salamon posiada 14-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Poprzednio pracowała w Grey Group, gdzie od 2015 roku pełniła funkcję Regional Group Account Directora. Współtworzyła kampanie nagrodzone Effie dla marek: Hellmann's, Lenor, TOZ oraz Pharmaton Geriavit (Gold). Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku marketing i zarządzanie.

Andrzej Krok swoją karierą w marketingu rozpoczął w agencji Hypermedia/Isobar, skąd przeszedł do DDB&tribal. Początkowo na stanowisku menadżera projektu, następnie od 2012 roku pracował jako dyrektor ds. klientów. Od 2015 roku związany był z agencją Wunderman. W Deloitte Digital współpracuje przy realizacji projektów m.in. dla: Pizzy Hut, Getin Banku, Mazdy, Łomży, Polkomtela. Ukończył marketing i zarządzanie na Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

Źródło: Deloitte Digital

www.deloittedigital.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
czwartek 29.06.2017, 110 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone