logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Szymborska dyrektor programową w Wirtualnej Polsce

  PR 05.06.2017, przeczytano 905 razy

Monika Szymborska dołącza do zespołu Wirtualnej Polski, gdzie obejmie stanowisko dyrektor programowej video&tv. Szymborska odpowiadać będzie za zarządzanie i rozwój ramówki online oraz za programy informacyjne i publicystyczne Telewizji WP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-szymborska-dyrektor-programowa-w-wirtualnej-polsce,32719,artykul.html

- Chcemy tworzyć w Grupie WP wyróżniające się, zarówno jakością jak i wynikami produkcje video. Monika Szymborska ma tu dokonania zasługujące na najwyższe uznanie. Zbudowała w Polsce kategorię interwencyjnych programów społecznych i przez kilkanaście lat utrzymywała ich świetną jakość i wyniki. Cieszę się, że przyjęła moje zaproszenie do Grupy WP. Będziemy wspólnie tworzyć wyjątkowe dziennikarstwo video online i telewizyjne. Naszą obietnicą wobec widzów, czytelników i akcjonariuszy jest ścisła współpraca pomiędzy portalem WP a Telewizją WP. Dlatego Monika Szymborska weźmie odpowiedzialność za programy informacyjne i publicystyczne w obu obszarach. Będzie blisko współpracować z Barbarą Bilińską, która jako dyrektor programowa Telewizji WP odpowiada za ramówkę rozrywkową, filmową i dokumentalną – mówi Tomasz Machała, VP Editor-in-Chief Wirtualnej Polski.

Monika Szymborska całe życie zawodowe związana jest z mediami. Pracowała jako reporterka Polskiego Radia, była współzałożycielką pierwszego komercyjnego “Radia Flash” na Śląsku. W telewizji TVN przez minione 14 lat była producentką programów “Pod napięciem” i “Superwizjer” oraz autorką sukcesu programu “Uwaga!”.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764