logo
WIADOMOŚCI

Monika Szymborska dyrektor programową w Wirtualnej Polsce

Mateusz Zawiślak  PR 05.06.2017, przeczytano 307 razy

Monika Szymborska dołącza do zespołu Wirtualnej Polski, gdzie obejmie stanowisko dyrektor programowej video&tv. Szymborska odpowiadać będzie za zarządzanie i rozwój ramówki online oraz za programy informacyjne i publicystyczne Telewizji WP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-szymborska-dyrektor-programowa-w-wirtualnej-polsce,32719,artykul.html

- Chcemy tworzyć w Grupie WP wyróżniające się, zarówno jakością jak i wynikami produkcje video. Monika Szymborska ma tu dokonania zasługujące na najwyższe uznanie. Zbudowała w Polsce kategorię interwencyjnych programów społecznych i przez kilkanaście lat utrzymywała ich świetną jakość i wyniki. Cieszę się, że przyjęła moje zaproszenie do Grupy WP. Będziemy wspólnie tworzyć wyjątkowe dziennikarstwo video online i telewizyjne. Naszą obietnicą wobec widzów, czytelników i akcjonariuszy jest ścisła współpraca pomiędzy portalem WP a Telewizją WP. Dlatego Monika Szymborska weźmie odpowiedzialność za programy informacyjne i publicystyczne w obu obszarach. Będzie blisko współpracować z Barbarą Bilińską, która jako dyrektor programowa Telewizji WP odpowiada za ramówkę rozrywkową, filmową i dokumentalną – mówi Tomasz Machała, VP Editor-in-Chief Wirtualnej Polski.

Monika Szymborska całe życie zawodowe związana jest z mediami. Pracowała jako reporterka Polskiego Radia, była współzałożycielką pierwszego komercyjnego “Radia Flash” na Śląsku. W telewizji TVN przez minione 14 lat była producentką programów “Pod napięciem” i “Superwizjer” oraz autorką sukcesu programu “Uwaga!”.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Wydatki reklamowe w maju. Przoduje handel
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w maju 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej.
Taki sam czas na stronach WWW z nowymi technologiami dla pań i panów
Okazuje się, że w maju 2018 roku na stronach WWW związanymi z nowymi technologiami płeć piękna spędzała prawie tyle samo czasu co panowie. Sprawdź ciekawostki o polskich internautach, które przygotowała firma Gemius.
Klasyka rocka na wakacje w Rock Radiu
Już od najbliższego poniedziałku, 25 czerwca br. Rock Radio zagra klasykę rocka według wakacyjnej ramówki. Na antenie będzie można usłyszeć m.in. Piotra Kędzierskiego, Łukasza Ciechańskiego i Adama Wajraka, a w Studiu Letnim Rock Radia znani muzycy raz w tygodniu będą na żywo wybierać swoją ulubioną rockową klasyczną 10-tkę.
Współczesny konsument – przed tv z telefonem w ręku
Ponad 90 proc. polskich internautów w czasie bloków reklamowych w telewizji korzystało ze smartfona. Jedna trzecia przeglądała w tym czasie aplikacje społecznościowe, a co piąta osoba grała w gry. Co jeszcze wiemy o jakości kontaktu z reklamą na wielu ekranach? Sprawdź najnowszą analizę Gemiusa przeprowadzoną dzięki pierwszemu na rynku polskim badaniu...
„Wyborcza na Początek Lata” – mnóstwo czytania na najdłuższe dni w roku
Już w najbliższą sobotę, 23 czerwca br. ukaże się wyjątkowy numer „Gazety Wyborczej”. Z okazji rozpoczynającego się lata będzie do niego dołączone specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego” – „Wyborcza na Początek Lata”, a także przewodnik kulturalny „Co Jest Grane Latem” oraz, jak w każdą sobotę, nowy numer...
 
niedziela 24.06.2018, 55 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone