logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Witoń dołącza do HRK jako Head of Marketing & PR

  PR 14.05.2021, przeczytano 453 razy
ilustracja

Monika Witoń, jako Head of Marketing i PR, pokieruje zespołem komunikacji HRK S.A.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-witon-dolacza-do-hrk-jako-head-of-marketing-and-pr,391450,artykul.html

Na nowoutworzonym stanowisku będzie odpowiadać za strategię i realizację działań marketingowych offline i online, projekty brandingowe, content marketing oraz relacje z mediami.

Monika Witoń ma ponad 10-letnie doświadczenie w realizacji działań z zakresu marketingu i PR, employer branding i CSR. Do HRK przeszła z grupy dentsu, gdzie przez ponad 6 lat realizowała projekty z zakresu komunikacji B2B, digital marketingu, media relations i  komunikacji wewnętrznej. Wspierała zarząd grupy i poszczególnych agencji w zakresie komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Jako PR Lead pracowała również z zespołami agencji Isobar, wspierając je w działaniach PR realizowanych na rzecz klientów agencji. W ramach CSR grupy dentsu pracowała również przy kampaniach dla sektora NGO, m.in. dla Fundacji ITAKA czy Rak’n’Roll Wygraj Życie!.

Doświadczenie zdobywała w pracując w działach komunikacji grupy WPP i K2 Internet, a także w porównywarce cenowej Skąpiec.pl. Absolwentka Szkoły Strategii Marki prowadzonej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, studiów podyplomowych z zakresu digital marketingu. Słuchaczka studiów podyplomowych z zakresu zrównoważonego rozwoju na Akademii Leona Koźmińskiego.

Źródło: HRK S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764