logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Witoń dołącza do HRK jako Head of Marketing & PR

  PR 14.05.2021, przeczytano 455 razy
ilustracja

Monika Witoń, jako Head of Marketing i PR, pokieruje zespołem komunikacji HRK S.A.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-witon-dolacza-do-hrk-jako-head-of-marketing-and-pr,391450,artykul.html

Na nowoutworzonym stanowisku będzie odpowiadać za strategię i realizację działań marketingowych offline i online, projekty brandingowe, content marketing oraz relacje z mediami.

Monika Witoń ma ponad 10-letnie doświadczenie w realizacji działań z zakresu marketingu i PR, employer branding i CSR. Do HRK przeszła z grupy dentsu, gdzie przez ponad 6 lat realizowała projekty z zakresu komunikacji B2B, digital marketingu, media relations i  komunikacji wewnętrznej. Wspierała zarząd grupy i poszczególnych agencji w zakresie komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Jako PR Lead pracowała również z zespołami agencji Isobar, wspierając je w działaniach PR realizowanych na rzecz klientów agencji. W ramach CSR grupy dentsu pracowała również przy kampaniach dla sektora NGO, m.in. dla Fundacji ITAKA czy Rak’n’Roll Wygraj Życie!.

Doświadczenie zdobywała w pracując w działach komunikacji grupy WPP i K2 Internet, a także w porównywarce cenowej Skąpiec.pl. Absolwentka Szkoły Strategii Marki prowadzonej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, studiów podyplomowych z zakresu digital marketingu. Słuchaczka studiów podyplomowych z zakresu zrównoważonego rozwoju na Akademii Leona Koźmińskiego.

Źródło: HRK S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764