logo
WIADOMOŚCI

Monika Wójcik Account Directorem w Kamikaze

Mateusz Zawiślak  PR 13.02.2018, przeczytano 289 razy

Monika Wójcik awansuje na stanowisko Account Directora w agencji Kamikaze. Zajmie się m.in. rozwojem zespołu obsługi klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-wojcik-account-directorem-w-kamikaze,35438,artykul.html

Monika Wójcik pracuje w Kamikaze od 3 lat, ostatnio na stanowisku Senior Account Manager. W tym czasie obsługiwała wiodących klientów agencji, w tym m.in. L’Oreal Polska oraz Super-Pharm.

Przed dołączeniem do Kamikaze Monika Wójcik przez 2 lata pracowała na stanowisku Senior Account Executive w agencji Digital One (obecnie Deloitte Digital), dla takich klientów jak Sephora Polska, Coty, Lipton Ice Tea, Pepsi. Jeszcze wcześniej, przez 3 lata jako Specjalista ds. PR w agencji 38PR, prowadziła projekty dla marek Land Rover, Jaguar, Gatta.

Monika Wójcik będzie w Kamikaze odpowiedzialna za rozwój zespołu accounckiego obsługującego kluczowych klientów agencji, w charakterze wiodącej agencji kreatywnej, a także z obszarów Social Media i Content Marketing.

Monika Wójcik jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (Polityka społeczna, International Marketing) oraz Akademii Leona Koźmińskiego (studia podyplomowe w zakresie marketingu internetowego).

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Warsztaty termotransferowe: Integart zaprasza do rejestracji
"Amazing, but true - Edycja 2" to warsztaty przeznaczone dla osób, które interesują się tematyką termotransferu i pragną poszerzyć swoją wiedzę oraz umiejętności w tym zakresie. Jest to też doskonała okazja dla tych wszystkich, którzy dopiero zastanawiają się nad otwarciem własnego biznesu opartego o zdobienia reklamowe czy znakowanie. Warto podkreślić, że cieszące się...
Tortille z Konspolu w nowej odsłonie na nośnikach outdoor
W drugiej połowie sierpnia w największych miastach w Polsce pojawią się billboardy promujące tortille arabską  firmy Konspol, która przeszła lifting szaty graficznej. Marka zachęca konsumentów, do zwrócenia uwagi na nowe opakowania.
Projektory Epson na Octopus Film Festival
W ciągu pięciu dni od 22 do 26 sierpnia odbędzie się Octopus Film Festival, czyli jeden z najbardziej nietypowych festiwali filmowych w Polsce. Miejscem wydarzenia jest Stocznia Gdańska, gdzie odbędzie się ponad trzydzieści projekcji filmów najróżniejszych gatunków – od kina klasy B po premiery ambitnych tytułów. Od strony technicznej wydarzenie wspierać będzie firma Epson,...
Media4u rekrutuje z „Mobilną Łodzią”
Media4U, łódzka firma IT dostarczająca rozwiązania z zakresu e-commerce znalazła się gronie 20 pracodawców, którzy dołączyli do kampanii  „Mobilna Łódź”. Rekrutacyjne roadshow po Polsce to część realizowanej w formie multimedialnej, mobilnej i interaktywnej przestrzeni wystawienniczej oraz w Internecie kampanii informacyjno-promocyjnej...
Aparat Nikon i obiektyw AF-S Nikkor z nagrodami EISA 2018/2019
Nikon z przyjemnością informuje, że aparat Nikon D850 i teleobiektyw AF-S NIKKOR 180-400mm f/4E TC1.4 FL ED VR zwyciężyły w kategoriach „Professional DSLR Camera” (profesjonalne lustrzanki cyfrowe) i „Professional Lens” (profesjonalne obiektywy) w sezonie 2018/2019. Nagrody te, przyznawane przez stowarzyszenie EISA (European Imaging and Sound Association), stanowią...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone