logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Wójcik Account Directorem w Kamikaze

  PR 13.02.2018, przeczytano 826 razy

Monika Wójcik awansuje na stanowisko Account Directora w agencji Kamikaze. Zajmie się m.in. rozwojem zespołu obsługi klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-wojcik-account-directorem-w-kamikaze,35438,artykul.html

Monika Wójcik pracuje w Kamikaze od 3 lat, ostatnio na stanowisku Senior Account Manager. W tym czasie obsługiwała wiodących klientów agencji, w tym m.in. L’Oreal Polska oraz Super-Pharm.

Przed dołączeniem do Kamikaze Monika Wójcik przez 2 lata pracowała na stanowisku Senior Account Executive w agencji Digital One (obecnie Deloitte Digital), dla takich klientów jak Sephora Polska, Coty, Lipton Ice Tea, Pepsi. Jeszcze wcześniej, przez 3 lata jako Specjalista ds. PR w agencji 38PR, prowadziła projekty dla marek Land Rover, Jaguar, Gatta.

Monika Wójcik będzie w Kamikaze odpowiedzialna za rozwój zespołu accounckiego obsługującego kluczowych klientów agencji, w charakterze wiodącej agencji kreatywnej, a także z obszarów Social Media i Content Marketing.

Monika Wójcik jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (Polityka społeczna, International Marketing) oraz Akademii Leona Koźmińskiego (studia podyplomowe w zakresie marketingu internetowego).

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764