logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Wójcik Account Directorem w Kamikaze

  PR 13.02.2018, przeczytano 829 razy

Monika Wójcik awansuje na stanowisko Account Directora w agencji Kamikaze. Zajmie się m.in. rozwojem zespołu obsługi klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-wojcik-account-directorem-w-kamikaze,35438,artykul.html

Monika Wójcik pracuje w Kamikaze od 3 lat, ostatnio na stanowisku Senior Account Manager. W tym czasie obsługiwała wiodących klientów agencji, w tym m.in. L’Oreal Polska oraz Super-Pharm.

Przed dołączeniem do Kamikaze Monika Wójcik przez 2 lata pracowała na stanowisku Senior Account Executive w agencji Digital One (obecnie Deloitte Digital), dla takich klientów jak Sephora Polska, Coty, Lipton Ice Tea, Pepsi. Jeszcze wcześniej, przez 3 lata jako Specjalista ds. PR w agencji 38PR, prowadziła projekty dla marek Land Rover, Jaguar, Gatta.

Monika Wójcik będzie w Kamikaze odpowiedzialna za rozwój zespołu accounckiego obsługującego kluczowych klientów agencji, w charakterze wiodącej agencji kreatywnej, a także z obszarów Social Media i Content Marketing.

Monika Wójcik jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (Polityka społeczna, International Marketing) oraz Akademii Leona Koźmińskiego (studia podyplomowe w zakresie marketingu internetowego).

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764