logo
WIADOMOŚCI

Monika Wójcik Account Directorem w Kamikaze

Mateusz Zawiślak  PR 13.02.2018, przeczytano 254 razy

Monika Wójcik awansuje na stanowisko Account Directora w agencji Kamikaze. Zajmie się m.in. rozwojem zespołu obsługi klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-wojcik-account-directorem-w-kamikaze,35438,artykul.html

Monika Wójcik pracuje w Kamikaze od 3 lat, ostatnio na stanowisku Senior Account Manager. W tym czasie obsługiwała wiodących klientów agencji, w tym m.in. L’Oreal Polska oraz Super-Pharm.

Przed dołączeniem do Kamikaze Monika Wójcik przez 2 lata pracowała na stanowisku Senior Account Executive w agencji Digital One (obecnie Deloitte Digital), dla takich klientów jak Sephora Polska, Coty, Lipton Ice Tea, Pepsi. Jeszcze wcześniej, przez 3 lata jako Specjalista ds. PR w agencji 38PR, prowadziła projekty dla marek Land Rover, Jaguar, Gatta.

Monika Wójcik będzie w Kamikaze odpowiedzialna za rozwój zespołu accounckiego obsługującego kluczowych klientów agencji, w charakterze wiodącej agencji kreatywnej, a także z obszarów Social Media i Content Marketing.

Monika Wójcik jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (Polityka społeczna, International Marketing) oraz Akademii Leona Koźmińskiego (studia podyplomowe w zakresie marketingu internetowego).

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Grudzień 1998: Encad w hotelu Victoria
Zapraszamy na kolejny etap naszej podróży w czasie. Tym razem cofamy się do grudnia 1998 roku. Zbliżają się Święta, a w Warszawskim hotelu Victoria firma Visitronics prezentuje możliwości ploterów ENCAD. W latach 90-tych nikt nie przypuszczał, że marka z takim potencjałem zniknie z rynku niemal bez echa... Jak do tego doszło?
Kombi 9 – reaktywacja
Od Stefana Nawrockiego, właściciela firmy 3n i twórcy polskiego systemu składu tekstu „Kombi”, otrzymaliśmy informację, że po 10 latach przerwy pakiet ten wraca na rynek. Producent zamierza wykorzystać niszę jaka powstała po wprowadzeniu zasady abonamentowego dostępu do oprogramowania, proponując tradycyjny model licencjonowania i pracy z programem. Oto kilka słów wyjaśnienia decyzji o reaktywa...
Rusza najnowsza kampania 360 marki lakierów hybrydowych Semilac
Już dzisiaj, 25 maja, w mediach masowych ruszy ogólnopolska, zintegrowana kampania marki Semilac. Podobnie jak w zeszłym roku lider branży polskich lakierów hybrydowych* będzie przekonywać klientki o tym, że „Najlepszy kolor to trwały kolor”. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Poznaj moc koloru” będą widoczne w telewizji, prasie oraz w digi...
3 premiery LED-UV marki Mutoh na targach Fespa 2018
Mutoh, jak co roku pokazuje kilka przełomowych rozwiązań z zakresu druku wielkoformatowego, można rzec wizjonerskich. Nie inaczej było na tego rocznej FESPIE.
Epson: nowe drukarki atramentowe A3 i A4
Seria drukarek monochromatycznych zapewnia druk 40 tys. stron – to największa wydajność w tym segmencie produktów
 
sobota 26.05.2018, 116 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone