logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monika Wójcik Account Directorem w Kamikaze

  PR 13.02.2018, przeczytano 346 razy

Monika Wójcik awansuje na stanowisko Account Directora w agencji Kamikaze. Zajmie się m.in. rozwojem zespołu obsługi klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monika-wojcik-account-directorem-w-kamikaze,35438,artykul.html

Monika Wójcik pracuje w Kamikaze od 3 lat, ostatnio na stanowisku Senior Account Manager. W tym czasie obsługiwała wiodących klientów agencji, w tym m.in. L’Oreal Polska oraz Super-Pharm.

Przed dołączeniem do Kamikaze Monika Wójcik przez 2 lata pracowała na stanowisku Senior Account Executive w agencji Digital One (obecnie Deloitte Digital), dla takich klientów jak Sephora Polska, Coty, Lipton Ice Tea, Pepsi. Jeszcze wcześniej, przez 3 lata jako Specjalista ds. PR w agencji 38PR, prowadziła projekty dla marek Land Rover, Jaguar, Gatta.

Monika Wójcik będzie w Kamikaze odpowiedzialna za rozwój zespołu accounckiego obsługującego kluczowych klientów agencji, w charakterze wiodącej agencji kreatywnej, a także z obszarów Social Media i Content Marketing.

Monika Wójcik jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (Polityka społeczna, International Marketing) oraz Akademii Leona Koźmińskiego (studia podyplomowe w zakresie marketingu internetowego).

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reprograf: Efi i Perfecta - Premiery na Remadays 2019
Reprograf odlicza już dni do targów RemaDays. Zapraszamy: hala F, stoisko N7.
Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję marketingu sprzedażowego „Shopper Link”
Na polskim rynku pojawiała się nowa agencja świadcząca kompleksowe usługi w zakresie komunikacji marketingowej - Shopper Link. Jej wyróżnikiem jest stawianie na równi wizerunkowego wymiaru budowania marki, jak i aspektu sprzedażowego. Założycielem jest Tomasz Bogdanowicz, który przez ostatnich 6 lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił obowiązki Managing...
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
Nowa kampania TV marki Sanytol
W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN
The International Public Relations Network (IPRN), organizacja zrzeszająca niezależne agencje public relations, obecna w ponad 40 krajach, ogłosiła w tym tygodniu zwiększenie swojego globalnego zasięgu. Dołączyło do niej ośmiu nowych członków z różnych krajów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone