logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monitor LG Dualup – o proporcjach 16:18 – debiutuje w Polsce

  PR 01.07.2022, przeczytano 305 razy
ilustracja

Polska premiera monitora stworzonego dla profesjonalistów – LG DualUp. Zapewnia on taką samą powierzchnię ekranu jak dwa klasyczne wyświetlacze 21,5-calowe. A to dzięki unikalnym proporcjom 16:18 i rozdzielczości QHD 2560 x 2880. Ponadto przez cały lipiec klienci mogą kupić go aż o 25% taniej.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monitor-lg-dualup-%E2%80%93-o-proporcjach-16%3A18-%E2%80%93-debiutuje-w-polsce,396460,artykul.html

LG DualUp idealnie sprawdzi się w wielu różnorodnych zadaniach: montażu video, pracach graficznych czy kodowaniu. Został wyposażony w wyświetlacz Nano IPS o unikalnych proporcjach 16:18 – czyli zupełnie nowy format ekranu na rynku monitorów. Ten innowacyjny produkt o rozdzielczości QHD (2560 x 2880) zapewnia taką samą powierzchnię ekranu jak dwa 21,5-calowe wyświetlacze. Obok klasycznej opcji prezentacji w poziomie wyposażony jest także w funkcję podziału widoku w pionie, co pozwala na przykład równocześnie śledzić w czasie rzeczywistym stale aktualizowane dane oraz gotowy raport.

Zupełnie inne podejście do monitorów dla profesjonalistów

Monitory UltraWide odmieniły pracę profesjonalistów różnych specjalności, oferując horyzontalnie długi wyświetlacz – doskonale sprawdzający się w edycji arkuszy tekstowych i kalkulacyjnych. Natomiast LG DualUp – o proporcjami 16:18 – łączy dwa ustawione na sobie monitory, tworząc ekran, który zrewolucjonizuje sposób działania twórców i programistów. Podobnie jak w przeszłości zrobił to LG UltraWide.

Ramię Ergo drugiej generacji

Monitor LG 28MQ780 nie tylko zapewnia większą efektywność pracy. Podnosi również komfort użytkowania dzięki zastosowaniu regulowanego ramienia LG Ergo, które umożliwia montaż ekranu do biurka czy stołu, oszczędzając też przestrzeń. Z kolei podwojona wysokość ekranu LG DualUp eliminuje konieczność wykonywania częstych ruchów głowy, powodujących bóle szyi u osób pracujących przez wiele godzin przy komputerze.

Ramię LG Ergo zostało udoskonalone w porównaniu do poprzedniej wersji. Posiada bardziej zaawansowaną funkcję przechylania, obracania i wyciągania. Może zmieniać kierunek w zakresie ±335°, czyli szerszym niż ±280°, który zapewniało poprzednie ramię Ergo Stand. Szeroki zakres pozycji umożliwia dostosowanie wysokości, kąta i głębokości monitora do pozycji najbardziej ergonomicznej dla ciała użytkownika.

LG DualUp obsługuje USB Type-C – standard interfejsu nowej generacji. Za pomocą przewodu USB-C można przesyłać treści na ekran, ładować laptopa, a także zmieniać ustawienia monitora. Urządzenie da się również podpiąć do komputera za pomocą złącza HDMI i DisplayPort. Dla dopełnienia funkcjonalności LG DualUp został wyposażony we wbudowane głośniki o mocy 7W.

Cena i promocja

Monitor LG DualUp od 1 lipca można zamawiać w przedsprzedaży, by otrzymać produkt w pierwszej kolejności. Przez cały lipiec, lub do wyczerpania zapasów, w sklepie internetowym LG obowiązywać będzie promocyjna cena monitora, obniżona o 25%. Nowi klienci sklepu mogą też skorzystać ze specjalnego kuponu powitalnego uprawniającego do dodatkowej, 3% zniżki na pierwsze zakupy. Regularna cena produktu to 3 199 złotych. Więcej szczegółów na stronie stronie produktu: lg.com/pl/monitory/lg-28mq780-b.

Źródło: LG Electronics Business Solutions

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska rusza z kampanią outdoorową
8 sierpnia Grupa Reklamowa Roku 2022 rozpoczęła outdoorową kampanię pod hasłem „Mamy wszystko pod jednym dachem. Brakuje tylko Ciebie”. Billboardy zachęcające do dołączenia do zespołu dentsu Polska pojawiły się w Warszawie i Białymstoku. 
Intermarché kontynuuje remodeling swoich sklepów
Grupa Muszkieterów konsekwentnie się rozwija, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania swoich klientów oraz franczyzobiorców. Dlatego sieć Intermarché postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. Sklepy zyskały zupełnie nowy wizerunek i zapewniają klientom jeszcze...
Robert Makłowicz w kampanii Alfa Romeo
Dwa z ostatnich odcinków programu Roberta Makłowicza publikowanych na kanale YouTube autora powstały we współpracy z marką Alfa Romeo (Grupa Stellantis). Współpraca jest elementem kampanii promującej najnowszego hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale i była koordynowana przez agencje należące do Publicis Groupe: LiquidThread, Leo Burnett, Performics i Starcom.
Praca z leżaka w Hiszpanii? Whites stawia na „Workation”
Krzesła zmienione na leżaki, a biuro na jakikolwiek miejsce do pracy – byle z WiFi i z widokiem. Od września ludzie z zespołów agencji Whites będą sprawdzać, czy bliskość wody, słońca i ciekawe otoczenie może poprawiać produktywność, integrować i relaksować.
Edukacyjna gra AR w kampanii dzielnicy Wisła
Nadwiślańskie bulwary i plaże tętnią życiem – zarówno mieszkańcy, jak i turyści chętnie spędzają lato nad brzegami Wisły. Nie jest to jednak wyłącznie miejsce spotkań – to również wizytówka i serce Warszawy z bogatą historią. Aby zachęcić odwiedzających do odkrywania jej tajemnic, Dzielnica Wisła w ramach tegorocznej kampanii przygotowała...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764