logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monitor Philips 241P4LRYES z czujnikiem ErgoSensor

  PR 07.05.2012, przeczytano 567 razy
ilustracjastrzałka

Firma MMD, producent i dystrybutor monitorów marki PHILIPS, informuje o wprowadzeniu na polski rynek 24-calowego monitora PHILIPS 241P4LRYES z innowacyjnym czujnikiem ErgoSensor. Monitor pochodzi z serii profesjonalnej i przeznaczony jest przede wszystkim do zastosowań profesjonalnych i biurowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monitor-philips-241p4lryes-z-czujnikiem-ergosensor,15453,artykul.html

Wbudowany w model 241P4LRYES czujnik ErgoSensor monitoruje czas, jaki użytkownik spędza przed monitorem oraz przyjmowaną przez niego postawę. Kamera oparta na CMOS wykrywa zakres ruchów, odległość oczu od monitora oraz położenie szyi użytkownika. Jeżeli użytkownik siedzi w nieodpowiedniej odległości (mniejszej niż 70 cm lub większej niż 90 cm), ma przechyloną głowę pod kątem większym niż 15°, na monitorze pojawia się odpowiedni komunikat doradzający przybliżenie/oddalenie się od ekranu lub zmianę nachylenia głowy.

Jeżeli użytkownik siedzi przed monitorem ponad godzinę, odpowiednia ikonka przypomni mu o konieczności zrobienia sobie przerwy.

Dodatkowo, podobnie jak w innych modelach marki PHILIPS z czujnikiem PowerSensor, jeżeli użytkownik oddala się od monitora, wyświetlacz przyciemnia się, a następnie przechodzi w tryb gotowości, co zmniejsza zużycie energii elektrycznej. Klasyczny wyłącznik z boku obudowy pozwala na całkowite odcięcie zasilania.

Ergonomiczną i stabilną podstawę monitora (SmartErgoBase) można regulować tak, by optymalnie dostosować ją do potrzeb użytkownika i umożliwić przyjęcie zdrowej postawy w czasie pracy. Jej konstrukcja pozwala na regulację wysokości do 130 mm, pochylanie w zakresie 25°, obracanie do 65° w prawo lub w lewo, a także 90° w pionie.


PHILIPS 241P4LRYES wyświetla obraz w formacie 16:9, o maksymalnej rozdzielczości 1920×1080 i maksymalnej jasności 250 cd/m2. Typowy kontrast to 1000:1, a czas reakcji matrycy 5 ms. Funkcja SmartImage pozwala użytkownikowi na ustawienie predefiniowanych trybów wyświetlania obrazu, a oprogramowanie SmartControl Premium na dostosowanie ich do indywidualnych potrzeb.


PHILIPS 241P4LRYES wyposażony jest we wbudowane głośniki oraz złącza: Display Port, DVI-D (z HDCP), D-Sub, cztery porty USB, wejście PC Audio oraz wyjście słuchawkowe. Użytkownik może podłączyć jednocześnie odtwarzacz Blu-ray, kamerę internetową, napędy przenośne, palmtopa czy drukarkę oraz korzystać z nich bez potrzeby przepinania kabli. Monitor ten można również zamocować na ścianie, zgodnie ze standardem VESA.


Niskie zużycie energii elektrycznej oraz dbałość o aspekty ekologiczne – obudowa nie zawiera PCW/BFR, a ponad 65% zastosowanego w monitorze plastiku pochodzi z recyklingu poużytkowego – zostały potwierdzone licznymi certyfikatami, m.in. EPEAT GOLD, Energy Star 5.0, TCO Edge.


Monitor waży 6,35 kg przy wymiarach 565×518×220 mm (z podstawą).

Gwarancja i cena:
Sugerowana przez producenta cena detaliczna monitora PHILIPS 241P4LRYES wynosi 1149 zł brutto. Urządzenie objęte jest trzyletnią gwarancją producenta w systemie door to door.

Źródło: MMD

www.ergosensormonitor.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764