logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monitor Philips 241P4QPYES na matrycy AMVA

  PR 16.01.2012, przeczytano 923 razy
ilustracjastrzałka

Firma MMD, producent i dystrybutor monitorów marki PHILIPS, zapowiedziała wprowadzenie na polski rynek 24-calowego monitora PHILIPS 241P4QPYES, opartego na matrycy AMVA (Advanced MVA). Monitor dedykowany jest przede wszystkim do zastosowań profesjonalnych i biurowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monitor-philips-241p4qpyes-na-matrycy-amva,14371,artykul.html

PHILIPS 241P4QPYES wyświetla obraz w trybie 16:9, o maksymalnej rozdzielczości 1920×1080 i maksymalnej jasności 250 cd/m2. Dzięki implementacji matrycy AMVA, monitor zapewnia wysoki współczynnik kontrastu statycznego 5 000:1 (wartość dynamiczna sięga 20 000 000:1), a także gwarantuje naprawdę szerokie kąty widzenia wynoszące 178° (w poziomie) i 178° (w pionie), przy zachowaniu wysokiego kontrastu, co jest zasadniczą różnicą względem tańszych rozwiązań opartych na matrycach TN.

PHILIPS 241P4QPYES wyposażony został także w funkcję SmartImage oraz oprogramowanie SmartControl Premium – pozwalające na dostosowanie ustawień monitora do potrzeb użytkownika.

Oprócz dostarczenia najwyższej jakości obrazu, producent zadbał także o zapewnienie komfortu pracy użytkownika. Zastosowana w monitorze PHILIPS 241P4QPYES podstawa SmartErgoBase z funkcją Pivot pozwala regulować wysokość ekranu oraz obrócić go o 90°. Dzięki temu użytkownik może dostosować położenie panelu do swojego wzrostu.

Monitor doskonale sprawdza się także w przypadku osób korzystających przy pracy na komputerze z progresywnych okularów. Dzięki szerokim kątom widzenia użytkownik nie musi regulować nachylenia i wysokości ekranu, kiedy zmienia pozycję siedzącą.

PHILIPS 241P4QPYES wyposażony jest we wbudowane głośniki oraz złącza: Display Port, DVI-D (z HDCP), VGA, cztery porty USB, wejście PC Audio oraz wyjście słuchawkowe. Użytkownik może więc podłączyć jednocześnie odtwarzacz Blu-ray, kamerę internetową, napędy przenośne, palmtopa czy drukarkę. Model ten przystosowany jest także do montażu na ścianie zgodnie ze standardem VESA.

W monitorze zastosowano czujnik PowerSensor. Sygnały podczerwieni weryfikują obecność użytkownika przed monitorem i w przypadku jego nieobecności przy biurku, poziom jasności wyświetlacza obniża się. Pozwala to na redukcję zużycia energii nawet o 80%.

Monitor ma także klasyczny wyłącznik z boku obudowy, pozwalający na całkowite odcięcie zasilania.

Niskie zużycie energii oraz dbałość o aspekty ekologiczne - ponad 65% zastosowanego w monitorze plastiku pochodzi z recyklingu poużytkowego, a obudowa nie zawiera PCW/BFR – zostały potwierdzone licznymi certyfikatami, m.in. Energy Star 5.0, TCO Edge czy EPEAT GOLD.

Monitor waży 5,9 kg przy wymiarach 565×518×220 mm (z podstawą).

Źródło: MMD

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

A ile to kosztuje ?

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764