logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monitoring billboardów za pomocą aplikacji Taketask

  PR 22.04.2015, przeczytano 1480 razy

Instytut badawczy ABR SESTA uruchomił usługę monitoringu nośników outdoorowych typu billboard oraz ofert witryn sklepowych z wykorzystaniem aplikacji na smartfony TakeTask. Umożliwia ona weryfikację zarówno własnych działań reklamowych, jak i konkurencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monitoring-billboardow-za-pomoca-aplikacji-taketask,24632,artykul.html

Dzięki aplikacji TakeTask sieci detaliczne, producenci i agencje reklamowe mogą teraz otrzymać informacje na temat monitorowanych billboardów prezentujących produkty wraz z ceną. Obecnie monitoring obejmuje 24 miasta w Polsce, w tym wszystkie wojewódzkie, oraz 27 sieci detalicznych. Na specjalne życzenie klientów badanie może być przeprowadzone również w sieciach lub miastach, które do tej pory nie znalazły się na liście monitoringu. 

W aplikacji TakeTask aktywnych jest ponad 2500 agentów w całej Polsce. Zlecane im  zadania to m.in. wykonanie zdjęcia w placówce, weryfikacja cen, dodatkowych ekspozycji, czy tzw. badanie Tajemniczy Klient. W przypadku monitoringu nośników outdoorowych i witryn sklepowych agenci wykonują miesięcznie 800 zdjęć. 

- Dla producentów istotne jest, czy ich oferta produktowa znajduje się na billboardach. Z kolei dla sieci handlowych to sposób na zainteresowanie klienta ich asortymentem. Ważne jest również, jaką strategię w tym zakresie przyjęła konkurencja. Dlatego, korzystając z danych uzyskanych za pomocą aplikacji TakeTask można otrzymać interesujące informacje w szybkim czasie, mówi Marcin Dobek z ABR SESTA.  

Zaletą aplikacji TakeTask jest prędkość monitoringu. W tym przypadku zdjęcia billboardów wraz z  ich opisem pojawiają w systemie raportowania on-line, w ciągu 1-2 dni po ich wykonaniu przez agentów TakeTask. Wszystkie dane są łączone i prezentowane w systemie raportowania ABR SESTA. Obecnie klienci, poza otrzymaniem danych z gazetek promocyjnych i ofert sklepów internetowych, otrzymują dostęp do kolejnych źródeł danych, jakimi są billboardy oraz witryny sklepowe. 

W przyszłości ABR SESTA zamierza poszerzyć badanie o monitoring billboardów z rynku telekomunikacji, usług bankowych i ubezpieczeniowych. Ponadto w planach jest wykorzystanie aplikacji TakeTask do monitoringu reklam w środkach komunikacji, na przystankach i innych miejscach przeznaczonych na powierzchnię reklamową w przestrzeni miejskiej. 

Źródło: MondayNews.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Europosłowie chcą ochrony mediów i NGO-sów przed nękaniem pozwami
Komisje Wolności Obywatelskich oraz Spraw Prawnych Parlamentu Europejskiego zaapelowały o stworzenie przepisów umożliwiających zapobieganie zastraszającym i dokuczliwym działaniom prawnym mającym na celu uciszanie głosów krytycznych.
Wirtualna Polska posadzi las
Ponad 100 tysięcy osób wzięło udział w trzech etapach ogólnopolskiego EkoTestu, sprawdzającego wiedzę Polaków o ekologii. Zgodnie z obietnicą, Wirtualna Polska za każdy wypełniony test przeznaczy 1 zł na posadzenie lasu oraz wsparcie działalności fundacji Las na Zawsze. Wielkie sadzenie lasu Wirtualnej Polski zaplanowano na 29 października, w miejscowości...
Jakub Korus, dziennikarz tygodnika „Newsweek Polska” oraz wydawca serwisu Newsweek.pl, obejmie nowo utworzone stanowisko szefa projektu dziennikarstwa śledczego w Newsweeku. Materiały, które powstaną w ramach prac zespołu śledczego wzbogacą ofertę Newsweeka i będą się ukazywać zarówno w formie drukowanej jak i online.
Porozumienie TVP z Polską Radą Ekumeniczną
W środę, 20 października Zarząd Telewizji Polskiej S.A. podpisał porozumienie z przedstawicielami Polskiej Rady Ekumenicznej rozszerzające działalność Redakcji Audycji Ekumenicznych w ofercie TVP.
Mateusz Aleksandrowicz będzie odpowiedzialny m.in. za identyfikację i rozwój nowych obszarów biznesowych w segmencie sportowym oraz za rozwój sieci partnerstw kontentowych, produktowych i marketingowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764