logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monitoring billboardów za pomocą aplikacji Taketask

  PR 22.04.2015, przeczytano 1218 razy

Instytut badawczy ABR SESTA uruchomił usługę monitoringu nośników outdoorowych typu billboard oraz ofert witryn sklepowych z wykorzystaniem aplikacji na smartfony TakeTask. Umożliwia ona weryfikację zarówno własnych działań reklamowych, jak i konkurencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monitoring-billboardow-za-pomoca-aplikacji-taketask,24632,artykul.html

Dzięki aplikacji TakeTask sieci detaliczne, producenci i agencje reklamowe mogą teraz otrzymać informacje na temat monitorowanych billboardów prezentujących produkty wraz z ceną. Obecnie monitoring obejmuje 24 miasta w Polsce, w tym wszystkie wojewódzkie, oraz 27 sieci detalicznych. Na specjalne życzenie klientów badanie może być przeprowadzone również w sieciach lub miastach, które do tej pory nie znalazły się na liście monitoringu. 

W aplikacji TakeTask aktywnych jest ponad 2500 agentów w całej Polsce. Zlecane im  zadania to m.in. wykonanie zdjęcia w placówce, weryfikacja cen, dodatkowych ekspozycji, czy tzw. badanie Tajemniczy Klient. W przypadku monitoringu nośników outdoorowych i witryn sklepowych agenci wykonują miesięcznie 800 zdjęć. 

- Dla producentów istotne jest, czy ich oferta produktowa znajduje się na billboardach. Z kolei dla sieci handlowych to sposób na zainteresowanie klienta ich asortymentem. Ważne jest również, jaką strategię w tym zakresie przyjęła konkurencja. Dlatego, korzystając z danych uzyskanych za pomocą aplikacji TakeTask można otrzymać interesujące informacje w szybkim czasie, mówi Marcin Dobek z ABR SESTA.  

Zaletą aplikacji TakeTask jest prędkość monitoringu. W tym przypadku zdjęcia billboardów wraz z  ich opisem pojawiają w systemie raportowania on-line, w ciągu 1-2 dni po ich wykonaniu przez agentów TakeTask. Wszystkie dane są łączone i prezentowane w systemie raportowania ABR SESTA. Obecnie klienci, poza otrzymaniem danych z gazetek promocyjnych i ofert sklepów internetowych, otrzymują dostęp do kolejnych źródeł danych, jakimi są billboardy oraz witryny sklepowe. 

W przyszłości ABR SESTA zamierza poszerzyć badanie o monitoring billboardów z rynku telekomunikacji, usług bankowych i ubezpieczeniowych. Ponadto w planach jest wykorzystanie aplikacji TakeTask do monitoringu reklam w środkach komunikacji, na przystankach i innych miejscach przeznaczonych na powierzchnię reklamową w przestrzeni miejskiej. 

Źródło: MondayNews.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek z roku na rok zaskakuje innowacjami technologicznymi w urządzeniach mobilnych, które nierzadko już mają lepsze parametry niż komputery. Mimo to, wciąż wielu użytkowników nie wyobraża sobie przelewania pieniędzy czy robienia zakupów przez aplikację mobilną.  Wydawać by się mogło, że nic nie jest w stanie zdominować desktopu… i tu mamy niespodziankę! Grupa...
Firma Meetrics opublikowała swój kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Polska z wynikiem Viewability na poziomie 58 proc. wzmocniła swoją pozycję na tle innych rynków europejskich. Meetrics w raporcie za II kwartał br. po raz pierwszy zaprezentował szczegółowe dane pokazujące dla...
Wyszukanie hasła w Google pochłania tyle dwutlenku węgla, co zagotowanie wody
Transmisja i oglądanie filmów online generuje 300 mln ton dwutlenku węgla rocznie. Wysyłanie dziesiątek wiadomości e-mail dziennie, szybkie dzwonienie na WhatsApp, przesyłanie zdjęć do chmury, oglądanie krótkiego klipu na YouTube to tylko część codziennego cyfrowego życia. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, że odbija się to na całym środowisku. O ile np....
Największe firmy technologiczne zapłacą w UE podatek cyfrowy
– Giganci technologiczni, który działają w oparciu o cyfrowe modele biznesowe, monopolizują rynek. Prowadzą działalność, która wyklucza skutecznie pojawianie się innowacyjnych rozwiązań – podkreśla Katarzyna Królak-Wyszyńska, prezes Innovatika. Tylko w 2018 roku aż 60 firm z listy Fortune 500 nie płaciło podatków w USA. Raje podatkowe istnieją także w Unii...
W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764