logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monitoring billboardów za pomocą aplikacji Taketask

  PR 22.04.2015, przeczytano 1396 razy

Instytut badawczy ABR SESTA uruchomił usługę monitoringu nośników outdoorowych typu billboard oraz ofert witryn sklepowych z wykorzystaniem aplikacji na smartfony TakeTask. Umożliwia ona weryfikację zarówno własnych działań reklamowych, jak i konkurencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monitoring-billboardow-za-pomoca-aplikacji-taketask,24632,artykul.html

Dzięki aplikacji TakeTask sieci detaliczne, producenci i agencje reklamowe mogą teraz otrzymać informacje na temat monitorowanych billboardów prezentujących produkty wraz z ceną. Obecnie monitoring obejmuje 24 miasta w Polsce, w tym wszystkie wojewódzkie, oraz 27 sieci detalicznych. Na specjalne życzenie klientów badanie może być przeprowadzone również w sieciach lub miastach, które do tej pory nie znalazły się na liście monitoringu. 

W aplikacji TakeTask aktywnych jest ponad 2500 agentów w całej Polsce. Zlecane im  zadania to m.in. wykonanie zdjęcia w placówce, weryfikacja cen, dodatkowych ekspozycji, czy tzw. badanie Tajemniczy Klient. W przypadku monitoringu nośników outdoorowych i witryn sklepowych agenci wykonują miesięcznie 800 zdjęć. 

- Dla producentów istotne jest, czy ich oferta produktowa znajduje się na billboardach. Z kolei dla sieci handlowych to sposób na zainteresowanie klienta ich asortymentem. Ważne jest również, jaką strategię w tym zakresie przyjęła konkurencja. Dlatego, korzystając z danych uzyskanych za pomocą aplikacji TakeTask można otrzymać interesujące informacje w szybkim czasie, mówi Marcin Dobek z ABR SESTA.  

Zaletą aplikacji TakeTask jest prędkość monitoringu. W tym przypadku zdjęcia billboardów wraz z  ich opisem pojawiają w systemie raportowania on-line, w ciągu 1-2 dni po ich wykonaniu przez agentów TakeTask. Wszystkie dane są łączone i prezentowane w systemie raportowania ABR SESTA. Obecnie klienci, poza otrzymaniem danych z gazetek promocyjnych i ofert sklepów internetowych, otrzymują dostęp do kolejnych źródeł danych, jakimi są billboardy oraz witryny sklepowe. 

W przyszłości ABR SESTA zamierza poszerzyć badanie o monitoring billboardów z rynku telekomunikacji, usług bankowych i ubezpieczeniowych. Ponadto w planach jest wykorzystanie aplikacji TakeTask do monitoringu reklam w środkach komunikacji, na przystankach i innych miejscach przeznaczonych na powierzchnię reklamową w przestrzeni miejskiej. 

Źródło: MondayNews.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Serwis Sport.pl na czas Mistrzostw Świata w Oberstdorfie przygotowuje specjalny program wideo „W punkt K” dla kibiców skoków narciarskich. W trzech odcinkach formatu, emitowanych od dziś do soboty, znajdą się analizy, komentarze, przegląd wpisów z mediów społecznościowych oraz rozmowy z ekspertami i sztabem szkoleniowym reprezentacji Polski.
Gazeta.pl po raz kolejny łączy siły z kolektywem reporterskim Outriders – tym razem w ramach projektu „Białoruskie domino 2021”. W związku ze współpracą na łamach portalu regularnie będą prezentowane reporterskie teksty, analizy i wywiady. Prowadzone działania mają na celu wsparcie białoruskiej drogi do wolności.
Czym są orbity ekscentryczne, geostacjonarne i polarne? Na czym polegają misje na Marsa i jak idą ludzkości wyprawy poza Ziemię? O tym wszystkim można usłyszeć w nowym cyklu podcastowym TOK FM "Usługi Kosmiczne dla Ludności". Audycje, prowadzone przez Piotra Jaśkowiaka, dostępne są na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM - premiera kolejnych odcinków ma miejsce w...
Nazwa.pl w 2021 roku wyda ponad 12 milionów złotych na innowacje
Spółka nazwa.pl nie zwalnia tempa rozwoju i w 2021 roku planuje zainwestować dwa razy więcej w innowacje niż kiedykolwiek. Dodatkowy zespół inżynierów, którzy będą zajmowali się nowymi wdrożeniami został już zrekrutowany, a w planach jest między innymi wdrożenie chmury publicznej i prywatnej, Kubernetes, usług SaaS, Serverless, Content Delivery...
Już 3 marca 2021 r. rozpocznie się kolejny sezon programu „Studio Biznes”. W jego czwartej edycji do dotychczasowych prowadzących - Łukasza Kijka i Tomasza Korniejewa dołączy Dominik Wardzichowski, który będzie odpowiadał za tematykę sportową. Program powróci na strony Gazeta.pl w odmienionej formie i będzie nadawany na żywo z nowego studia portalu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764