logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monitoring billboardów za pomocą aplikacji Taketask

  PR 22.04.2015, przeczytano 1350 razy

Instytut badawczy ABR SESTA uruchomił usługę monitoringu nośników outdoorowych typu billboard oraz ofert witryn sklepowych z wykorzystaniem aplikacji na smartfony TakeTask. Umożliwia ona weryfikację zarówno własnych działań reklamowych, jak i konkurencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monitoring-billboardow-za-pomoca-aplikacji-taketask,24632,artykul.html

Dzięki aplikacji TakeTask sieci detaliczne, producenci i agencje reklamowe mogą teraz otrzymać informacje na temat monitorowanych billboardów prezentujących produkty wraz z ceną. Obecnie monitoring obejmuje 24 miasta w Polsce, w tym wszystkie wojewódzkie, oraz 27 sieci detalicznych. Na specjalne życzenie klientów badanie może być przeprowadzone również w sieciach lub miastach, które do tej pory nie znalazły się na liście monitoringu. 

W aplikacji TakeTask aktywnych jest ponad 2500 agentów w całej Polsce. Zlecane im  zadania to m.in. wykonanie zdjęcia w placówce, weryfikacja cen, dodatkowych ekspozycji, czy tzw. badanie Tajemniczy Klient. W przypadku monitoringu nośników outdoorowych i witryn sklepowych agenci wykonują miesięcznie 800 zdjęć. 

- Dla producentów istotne jest, czy ich oferta produktowa znajduje się na billboardach. Z kolei dla sieci handlowych to sposób na zainteresowanie klienta ich asortymentem. Ważne jest również, jaką strategię w tym zakresie przyjęła konkurencja. Dlatego, korzystając z danych uzyskanych za pomocą aplikacji TakeTask można otrzymać interesujące informacje w szybkim czasie, mówi Marcin Dobek z ABR SESTA.  

Zaletą aplikacji TakeTask jest prędkość monitoringu. W tym przypadku zdjęcia billboardów wraz z  ich opisem pojawiają w systemie raportowania on-line, w ciągu 1-2 dni po ich wykonaniu przez agentów TakeTask. Wszystkie dane są łączone i prezentowane w systemie raportowania ABR SESTA. Obecnie klienci, poza otrzymaniem danych z gazetek promocyjnych i ofert sklepów internetowych, otrzymują dostęp do kolejnych źródeł danych, jakimi są billboardy oraz witryny sklepowe. 

W przyszłości ABR SESTA zamierza poszerzyć badanie o monitoring billboardów z rynku telekomunikacji, usług bankowych i ubezpieczeniowych. Ponadto w planach jest wykorzystanie aplikacji TakeTask do monitoringu reklam w środkach komunikacji, na przystankach i innych miejscach przeznaczonych na powierzchnię reklamową w przestrzeni miejskiej. 

Źródło: MondayNews.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Gazeta Wyborcza” zaprasza dzieci i dorosłych na 7. edycję Festiwalu Matematyki
Jak w czasach pandemii uczyć matematyki? Jak wesprzeć dzieci i pomóc im w samodzielnych spotkaniach z królową nauk? „Gazeta Wyborcza” wraz z Fundacją mBanku postara się odpowiedzieć na te pytania podczas 7. edycji Festiwalu Matematyki, który w tym roku odbywa się od 1 do 14 grudnia w serwisie Wyborcza.pl–Wyborcza.pl/matematyka.
Andrzej Stankiewicz został nominowany w kategorii Publicystyka za tekst „Koronawirusowi szulerzy z rządu. W starciu z zarazą polskie państwo skapitulowało”, z kolei Janusz Schwertner walczy o nagrodę w kategorii Reportaż prasowy/ internetowy za „Miłość w czasach zarazy”. Zwycięzców Grand Press 2020 poznamy 8 grudnia.
Maciej Nowakowski od 1 grudnia br. jest zastępca redaktora naczelnego Gazety Stołecznej, a nowym szefem olsztyńskiej redakcji został Norbert Kaczan.  
1 grudnia 2020 r. Bartosz Raj objął stanowisko dyrektora strony głównej i serwisów informacyjnych Gazeta.pl, a Rafał Madajczak został dyrektorem rozwoju marki Gazeta.pl. Oprócz tego w zespole portalu nastąpiły czasowe zmiany, w ramach których obowiązki dyrektora zarządzającego Gazeta.pl przejął Mateusz Aleksandrowicz, a dyrektora programowego portalu -...
Ekstraklasa SA kontynuuje działania w zakresie rozszerzania transmisji rozgrywek u zagranicznych nadawców. Na sezon 2020/21 zostały podpisane umowy obejmujące 17 krajów, w tym najnowszy kontrakt, na bazie którego polskie mecze są pokazywane w Indonezji i Timorze Wschodnim. Ligowa spółka przedłuża też umowy na kolejne lata z dotychczasowymi partnerami....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764