logo
WIADOMOŚCI

Monitoring Brand24 dostępny w Napoleoncat

Mateusz Zawiślak  PR 12.04.2017, przeczytano 396 razy
ilustracjastrzałka

Platforma do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych NapoleonCat, w ramach swojej aplikacji, udostępniła dostęp do Brand24. Ta integracja pozwoli na monitoring internetu i zarządzanie działaniami w mediach społecznościowych z jednego miejsca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monitoring-brand24-dostepny-w-napoleoncat,32136,artykul.html

Brand24 jest jednym z najbardziej popularnych narzędzi do monitoringu internetu. NapoleonCat natomiast jest narzędziem do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych. Pomaga prowadzić strategię działań na własnych kanałach społecznościowych, analizować wyniki i monitorować konkurencję, a dzięki społecznościowej skrzynce odbiorczej - sprawnie zarządzać relacjami z klientami poprzez social media. Rozszerzenie tych możliwości o dostęp do szerokiego monitoringu internetu pozwoli z jednego miejsca zarządzać także wizerunkiem firmy w całej sieci, wpierać obecnych klientów i pozyskiwać nowych.

Dzięki integracji użytkownicy NapoleonCata, korzystający również z Brand24, mogą zobaczyć każdą wzmiankę o ich firmie, niezależnie od tego, czy pojawiła się ona na platformach społecznościowych, forach, blogach, czy w serwisie branżowym. Takie rozwiązanie pozwala na jeszcze szybszą reakcję na każdy komentarz na temat marki. Jeśli np. na forum branżowym rozpocznie się dyskusja dotycząca obszaru danej marki, osoby odpowiedzialne za jej wizerunek będą mogły błyskawicznie zareagować, a nawet przenieść ją na swoje konta w mediach społecznościowych. Monitoring internetu pozwala wyłapać również najczęściej pojawiające się pytania dotyczące marki, a dostęp do niego w ramach NapoleonCata - udzielić szybkiej odpowiedzi na Facebooku, Twitterze, czy Google+. To połączenie ułatwia wzmocnienie wizerunku w sieci, transparentność biznesu oraz poprawia budowanie relacji biznesowych. Dzięki integracji łatwiejsza stanie się również optymalizacja strategii działań w social mediach oraz zapobieganie kryzysom. Takie rozwiązanie usprawni pracę zespołów marketingowych, zwiększających efektywność prowadzonych w internecie aktywności.

- Wielu użytkowników NapoleonCata sugerowało nam udostępnienie monitoringu internetu w ramach naszej aplikacji – przyznaje Grzegorz Berezowski, CEO NapoleonCat. Ponieważ jest wielu świetnych dostawców tego typu usługi w Polsce i na świecie, postanowiliśmy zapewnić możliwość połączenia innych narzędzi z naszym. Ze względu na jego popularność, na początek wprowadziliśmy integrację z polskim Brand24, dzięki czemu użytkownicy obu aplikacji mogą zarządzać zarówno kanałami własnymi w social media, jak też dyskusjami toczącymi się poza nimi.

Instrukcja włączenia monitoringu Brand24 w aplikacji NapoleonCat została opisana na blogu NapoleonCata i zamyka się tak naprawdę w kilku krokach.

Źródło: NapoleonCat

www.napoleoncat.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Napoleoncat rusza na podbój Japonii
Z początkiem maja, platforma do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych NapoleonCat, będzie uczestniczyć w Japan IT Week 2018. Międzynarodowe targi branży IT/ICT odbędą się pomiędzy 9 a 11 maja.
Meetrics, oferujący dotychczas na Facebooku weryfikację reklam display, rozszerzy ją o weryfikację reklam wideo, zarówno na samym Facebooku, jak i w Instagramie.
Dominika Karoń PR Managerem Istv Media
Dominika Karoń objęła nowo otworzone stanowisko PR managera w domu produkcyjnym ISTV Media. Odpowiada za wszystkie działania z zakresu public relations: stworzenie oraz realizację strategii komunikacji, kontakty z mediami, koordynację kanałów społecznościowych.
Netflix wspiera lokalnych twórców, przedstawiając widzom na całym świecie nowe, wyjątkowe produkcje z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
Havas Media Group powołuje DBI
Havas Media Group powołało nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence) wyspecjalizowaną w diagnozie potrzeb klientów w zakresie danych, wykorzystując do tego autorskie narzędzie modelowania stopnia dojrzałości organizacji w agregacji i przetwarzaniu danych – „Data Mature Profile”.
 
piątek 20.04.2018, 135 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone