logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monitory 75 i 86 cali z serii M od Sharp/NEC do Digital Signage

  PR 16.01.2023, przeczytano 793 razy
ilustracja

Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadza na rynek nowe monitory wielkoformatowe z serii M (Message). Są to modele NEC MultiSync M751 oraz NEC MultiSync M861 przeznaczone do sal konferencyjnych, a także instalacji Digital Signage. Dzięki rozwiązaniu NEC Open Modular Intelligence, użytkownicy dobiorą odpowiedni opcjonalny moduł komputerowy NEC, który rozszerzy możliwości monitora w sposób najlepiej odpowiadający konkretnym oczekiwaniom instalacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monitory-75-i-86-cali-z-serii-m-od-sharp-nec-do-digital-signage,398640,artykul.html

Dzięki bogatemu zestawowi funkcji, dwa nowe modele monitorów NEC z serii M o przekątnej 75 i 86 cali doskonale nadają się do wykorzystania w salach konferencyjnych lub scenariuszach Digital Signage. Widoczność treści informacyjnych lub prezentacji w salach konferencyjnych nie będzie zakłócana przez odbicia światła wpadającego przez okna lub z innych źródeł. Ponadto zaawansowane ustawienia wszystkich istotnych parametrów obrazu pozwolą na pełną kontrolę jasności, koloru, krzywej gamma i jednorodności za pośrednictwem silnika SpectraView Engine, zapewniając szczegółowy, naturalny obraz doskonałej jakości.

Użytkownicy mogą zdalnie i bezpiecznie sterować monitorami serii M za pomocą darmowego oprogramowania NEC NaViSet Administrator 2. Jednocześnie mogą zarządzać harmonogramem konserwacji urządzeń, oszczędzając czas i zasoby personelu, co pozwoli na pracę urządzeń w trybie 24/7. Szeroki wybór standardowych w branży wejść sygnałowych umożliwia elastyczną integrację wielkoformatowych monitorów z istniejącą infrastrukturą AV.

- Kluczowe jest to, że monitory M751 i M861 wykorzystują rozwiązanie NEC Open Modular Intelligence - powiedział Martin Lienau, Product Manager Large Format Displays w Sharp NEC Display Solutions Europe. - Oznacza to, że użytkownicy zawsze mogą rozszerzyć funkcjonalność monitora o opcjonalny moduł komputerowy NEC, który idealnie wpisuje się w scenariusz ich zastosowań. Na przykład mogą wykorzystać integrowalny moduł RPi4 z preinstalowanym oprogramowaniem NEC MediaPlayer do odtwarzania treści wideo. Dzięki slotowi Intel Smart Display Module Small and Large (SDM-S/L) mogą rozbudować monitory do kompleksowego rozwiązania, które obsługuje wiele wymagających aplikacji działających w systemach operacyjnych Windows lub Linux. Dzięki dwóm nowym monitorom z serii M klienci otrzymują pełną elastyczność i bogaty zestaw funkcji do zastosowań w reklamie, systemach informacyjno-rozrywkowych i salach konferencyjnych przy zachowaniu atrakcyjnego poziomu cenowego.

Wielkoformatowe monitory NEC MultiSync z serii M zostaną zaprezentowane na stoisku Sharp/NEC na targach ISE 2023 (stoisko E600, hala 3), od 31 stycznia do 3 lutego, w Fira Barcelona, w Hiszpanii.

Źródło: Sharp NEC Display Solutions Europe GmbH

www.sharpnecdisplays.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764