logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Monitory Philips: Jak poprawić wydajność pracy biurowej

  PR 17.04.2015, przeczytano 1422 razy
ilustracjastrzałka

Odpowiedni rodzaj monitora wykorzystywanego w pracy może mieć znaczący wpływ na zwiększenie produktywności użytkownika. Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, podpowiada jak zoptymalizować pracę dobierając wyświetlacz dostosowany do potrzeb poszczególnych zawodów. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monitory-philips%3A-jak-poprawic-wydajnosc-pracy-biurowej,24574,artykul.html

1. Praca na wielu oknach – 34-calowym monitor panoramiczny 

34-calowy monitor PHILIPS BDM3470UP w formacie 21:9 bardzo dobrze sprawdzi się w pracy na wielu aplikacjach: finansista w łatwy sposób wyświetli na nim zestawienia rynkowe, a projektanta lub grafika zadowoli przestrzeń na poszczególne elementy złożonych projektów CAD-CAM. Panel oparty na matrycy AH-IPS wyświetla obraz w rozdzielczości 3440x1440 (Ultra Wide Quad HD) i tym samym zapewnia dużą przestrzeń roboczą. Dzięki funkcji MultiView użytkownik może jednocześnie wyświetlać treści z dwóch różnych źródeł sygnału. Zastosowana w monitorze podstawa SmartErgoBase pozwala na swobodne dostosowanie wysokości i kątów nachylenia ekranu do potrzeb użytkownika.

2. Zwiększona powierzchnia robocza – 40-calowy monitor 4K

40-calowy monitor 4K sprawdzi się zarówno w użytku domowym, jak i w pracy profesjonalisty. Fotografowie lub graficy będą mogli w łatwy sposób dostrzec najmniejsze detale oraz docenią szerokie kąty widzenia i wierne odwzorowanie barw. Dodatkowym atutem jest możliwość wygodnego działania na wielu oknach. Opcja Multiview pozwala podzielić ekran na cztery obszary i wyświetlać na każdym z nich jednocześnie obraz w Full HD. Producent zadbał również o atrakcyjny design monitora, stosując bardzo cienką ramkę. Model PHILIPS BDM4065UC wyposażony został w matrycę VA z 8-bitową głębią koloru. Dzięki zastosowaniu czterokrotnie wyższej rozdzielczości w porównaniu do Full HD użytkownicy mogą cieszyć się bardzo szczegółowym obrazem o wysokim poziomie ostrości.

 

3. Dbałość o detale – 29-calowy monitor 4K 

Model PHILIPS 288P6LJEB wyposażony został w matrycę TFT. Dzięki krótkiemu czasowi reakcji wynoszącemu zaledwie 1 milisekundę oraz możliwości wyświetlania ponad miliarda kolorów monitor dobrze sprawdza się podczas grania lub projektowania wspomaganego komputerowo. Monitor umożliwia wyświetlanie na jednym ekranie obrazu pochodzącego z dwóch różnych źródeł sygnału, bez strat na jakości czy ostrości obrazu. Konstrukcja monitora pomaga dbać o zdrowie i ergonomię stanowiska pracy dzięki podstawie Smart ErgoBase.  

Źródło: MMD

www.mmd-p.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764