logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monitory Philips z certyfikatem Windows Vista

  PR 26.02.2007, przeczytano 1291 razy
ilustracjastrzałka

Wiodąca linia monitorów konsumenckich LCD Philips spełnia standardy certyfikacji Windows Vista firmy Microsoft i będzie oznakowana logo “Certified for Windows Vista”. Opatrzone tym logo produkty gwarantują optymalną niezawodność, stabilność i bezpieczeństwo systemu, a także gwarancję doskonałego obrazu, gdy ekran podłączony jest do komputera pracującego w systemie Windows Vista.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monitory-philips-z-certyfikatem-windows-vista,5191,artykul.html

Cztery wyróżnione modele 170C7, 170X7, 190C7 i 190X7o przekątnych ekranu 17 (43 cm) i 19 (48 cm) cali pozwalają użytkownikom cieszyć się doskonałym obrazem i bardziej efektywnie pracować na komputerze. Monitory te wyposażone są w najbardziej zaawansowane technologie i doskonale współpracują z systemem operacyjnym Windows.


Wszystkie cztery modele 170C7, 170X7, 190C7 oraz 190X7 wyposażono w najbardziej zaawansowane technologie wyświetlania, zapewniające użytkownikom systemu Windows Vista wysoką jakość obrazu idealną do gier komputerowych, oglądania zdjęć, filmów i teledysków, a także do przeglądania stron internetowych.

Interfejs Windows ‘aero’ posiada ulepszoną nawigację pozwalającą sprawniej poruszać się pomiędzy jednocześnie wieloma otwartymi aplikacjami. Windows Flip umożliwia „przeskakiwanie” pomiędzy otwartymi programami przy użyciu aktywnych ikonek widocznych w odrębnych okienkach.

Najnowsze szerokoekranowe monitory konsumenckie LCD: 19-calowy 190CW7 i 20-calowy (51cm) 200XW7 także otrzymają znak „Certified for Windows Vista”. Monitory te pozwolą w pełni wykorzystać zalety nowego systemu operacyjnego, który został zaprojektowany pod kątem monitorów szerokoekranowych (o proporcjach boków 16:10). Na monitorach tych łatwiej jest posługiwać się funkcją Windows Vista Sidebar - czyli paskiem umieszczonym z boku ekranu ułatwiającym zarządzanie wieloma programami i zadaniami.

Nowoczesne wzornictwo i innowacyjne cechy
Monitory 170X7 oraz 190X7 w swym wzornictwie nawiązują do stylistyki żaglówki. Wyposażone są w nowoczesne cechy, takie jak SmartImage Lite – system, który automatycznie dostosowuje jasność, kontrast, nasycenie kolorów i ostrość wyświetlanych obrazów w zależności od tego, czy użytkownik korzysta z gier komputerowych, ogląda film, czy przegląda strony internetowe.

Model 190X7 posiada również technologię „SmartResponse” pozwalającą użytkownikowi wybrać odpowiedni czas reakcji w zależności od programu, z którego korzysta, np. dla wszystkich gier komputerowych czas reakcji matrycy dla przejścia GtG może wynosić 2ms. Monitor zaprojektowany został z myślą o użytkownikach, którzy cenią design, posiada również ergonomiczny, reagujący na dotyk panel sterowania „SmartTouch”, który zastąpił wystające
w obudowy przyciski.
Prócz tego, że monitory Philips zostaną oznaczone certyfikatem Windows Vista, Philips odświeży również całą ofertę ekranów przeznaczonych dla biznesu: 17-, 19- i 20-calowych,
w tym szerokoekranowych.

Z myślą o swoich klientach, którzy nabyli już monitory 170C7, 170X7, 190C7 oraz 190X7, Philips umieścił na swojej stronie internetowej gotowe do ściągnięcia sterowniki do systemu Windows Vista.

Monitory 170C7, 170X7, 190C7 oraz 190X7 są dostępne na rynku polskim w następujących sugerowanych cenach detalicznych:
170C7 – 759,- zł
170X7 – 959,-zł
190C7 – 879,- zł
190X7 – 1099,- zł
190CW7 – 859,- zł
200XW7 – 1409,- zł

Źródło: Philips Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764