logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monter Expo – nowy kierunek zawodowy w Polsce

  PR 25.01.2022, przeczytano 1269 razy

Specjaliści od zabudowy stoisk targowych i obsługi targów, koncertów i innych wydarzeń będą od września kształcić się w Zespole Szkół Budowlano-Drzewnych w Poznaniu. To pierwszytaki kierunek kształcenia w Polsce, który powstał dzięki zaangażowaniu Polskiej Izby Przemysłu Targowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monter-expo-%E2%80%93-nowy-kierunek-zawodowy-w-polsce,394522,artykul.html

Nowoczesne stoiska targowe wyróżniają się oryginalną formą, zaprojektowaną specjalnie na dane wydarzenie, wykorzystującą różne materiały czy multimedia. Aby zbudować takie stoisko, potrzeba fachowców o różnych kwalifikacjach – stolarzy, monterów, elektryków. Brakuje jednak osób, które łączą te kompetencje.

Dlatego z inicjatywy PIPT powstał pomysł utworzenia i wprowadzenia do klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego dwóch nowych zawodów: Monter Konstrukcji Targowo-Wystawienniczych oraz Technik Obsługi Przemysłu Targowo-Wystawienniczego, a także rozpoczęcia edukacji w tych zawodach. Projekt, nazwany Monter EXPO, jest współtworzony przy współpracy Zespołu Szkół Budowlano-Drzewnych w Poznaniu.

Od września 2022 r. planowane jest rozpoczęcie kształcenia młodzieży w zawodzie Monter Konstrukcji Targowo-Wystawienniczych na poziomie branżowej szkoły I stopnia oraz w zawodzie Technik Obsługi Przemysłu Targowo-Wystawienniczego na poziomie branżowej szkoły II stopnia i technikum. Uzyskane kwalifikacje będą kluczowe dla świadczenia pracy w firmach zajmujących się techniczną obsługą targów, konferencji, eventów, ale również koncertów oraz innych wydarzeń o charakterze artystycznym.

- Podróżując po krajach Europy, zwiedzając targi w Paryżu, Londynie, Kopenhadze czy Amsterdamie, zawsze na stoiskach targowych słychać głos polskich pracowników. Właśnie dzięki nam, dzięki firmom zabudowującym stoiska targowe z Polski, nasz kraj jest liderem zabudowy stoisk w Europie – podkreśla Tomasz Kobierski, prezes zarządu Grupy MTP.

Województwo wielkopolskie to jeden z najsilniej rozwiniętych rynków targowych w Polsce. W całym regionie działają setki firm, które z sukcesem, również na arenie międzynarodowej, projektują i budują stoiska targowe.

Źródło: Grupa MTP

www.grupamtp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764