logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monter Expo – nowy kierunek zawodowy w Polsce

  PR 25.01.2022, przeczytano 538 razy

Specjaliści od zabudowy stoisk targowych i obsługi targów, koncertów i innych wydarzeń będą od września kształcić się w Zespole Szkół Budowlano-Drzewnych w Poznaniu. To pierwszytaki kierunek kształcenia w Polsce, który powstał dzięki zaangażowaniu Polskiej Izby Przemysłu Targowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monter-expo-%E2%80%93-nowy-kierunek-zawodowy-w-polsce,394522,artykul.html

Nowoczesne stoiska targowe wyróżniają się oryginalną formą, zaprojektowaną specjalnie na dane wydarzenie, wykorzystującą różne materiały czy multimedia. Aby zbudować takie stoisko, potrzeba fachowców o różnych kwalifikacjach – stolarzy, monterów, elektryków. Brakuje jednak osób, które łączą te kompetencje.

Dlatego z inicjatywy PIPT powstał pomysł utworzenia i wprowadzenia do klasyfikacji zawodów szkolnictwa branżowego dwóch nowych zawodów: Monter Konstrukcji Targowo-Wystawienniczych oraz Technik Obsługi Przemysłu Targowo-Wystawienniczego, a także rozpoczęcia edukacji w tych zawodach. Projekt, nazwany Monter EXPO, jest współtworzony przy współpracy Zespołu Szkół Budowlano-Drzewnych w Poznaniu.

Od września 2022 r. planowane jest rozpoczęcie kształcenia młodzieży w zawodzie Monter Konstrukcji Targowo-Wystawienniczych na poziomie branżowej szkoły I stopnia oraz w zawodzie Technik Obsługi Przemysłu Targowo-Wystawienniczego na poziomie branżowej szkoły II stopnia i technikum. Uzyskane kwalifikacje będą kluczowe dla świadczenia pracy w firmach zajmujących się techniczną obsługą targów, konferencji, eventów, ale również koncertów oraz innych wydarzeń o charakterze artystycznym.

- Podróżując po krajach Europy, zwiedzając targi w Paryżu, Londynie, Kopenhadze czy Amsterdamie, zawsze na stoiskach targowych słychać głos polskich pracowników. Właśnie dzięki nam, dzięki firmom zabudowującym stoiska targowe z Polski, nasz kraj jest liderem zabudowy stoisk w Europie – podkreśla Tomasz Kobierski, prezes zarządu Grupy MTP.

Województwo wielkopolskie to jeden z najsilniej rozwiniętych rynków targowych w Polsce. W całym regionie działają setki firm, które z sukcesem, również na arenie międzynarodowej, projektują i budują stoiska targowe.

Źródło: Grupa MTP

www.grupamtp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zielona kampania Energi Obrotu
Z natury dobra energia – to hasło przewodnie najnowszej eko-kampanii Energi Obrotu, spółki z Grupy ORLEN. Kampania jest skierowane do gospodarstw domowych i ma zachęcać do inwestycji w ekologiczne i energooszczędne rozwiązania: fotowoltaikę oraz wprowadzone niedawno do oferty pompy ciepła. Ogólnopolska kampania Energi Obrotu ma wzmacniać jej wizerunek wśród...
Żabka Jush - aktywacja promocyjna z dowozami w plener
Żabka Jush w najnowszej kampanii wizerunkowej podkreśla, że jest obecna wszędzie tam, gdzie jej użytkownicy. Działaniom towarzyszy aktywacja konsumencka, polegająca na polowaniu na ukryte w przestrzeni miejskiej, a także w sieci kody promocyjne. Kampania pod hasłem  „Zamawiaj tam, gdzie się dzieje! Do domu i w plener” potrwa do ostatniego dnia sierpnia.
Streetcom z kampanią influencerską pizzy Feliciana Dr. Oetkera
Agencja Streetcom została wybrana do  realizacji działań z zakresu Influencer Marketingu. Agencja przygotowała oraz realizuje kampanię z 40 mikroinfluencerami dla marki Pizzy Feliciana Dr. Oetkera. W kampanii pokazywane są topowe smaki pizzy oraz roślinne nowości – dwa smaki pizzy Feliciana Vegan.
Prosta droga do zawału w kampanii świadomościowej skierowana do młodych
„Serca pilnuj, z prawdą ramię w ramię. Nie jesteś nieśmiertelny, życie to nie film!” – w hiphopowym klipie śpiewa Mikołaj Mądrzyk - Mikser, raper. O tym, że niezdrowa dieta, używki i stres to realne zagrożenie dla zdrowia i ryzyko wystąpienia zawału serca także w młodym wieku, w nowej kampanii świadomościowej „Prosta droga do zawału”  młodych Polaków kreatywnie...
Bakalland kontynuuje komunikację pod hasłem „Jesz, co dobre”
Marka Bakalland w nowej odsłonie prowadzi od połowy marca wielokanałową komunikację marketingową 360˚ pod hasłem „JESZ, co dobre”. Działania obejmują m.in. reklamę w TV, influencer i digital marketing, akcje in-store oraz OOH/DOOH. Outdoorowa część kampanii właśnie nabrała rozpędu. Ważnym punktem kampanii są działania w przestrzeni miejskiej i galeriach handlowych. 24...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764