logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mood Concept 2018: Targi wnętrz i designu

   16.10.2018, przeczytano 808 razy
ilustracjastrzałka

Ikony światowego wzornictwa najbardziej renomowanych marek wnętrzarskich, spotkanie z Ferruccio Lavianim, dyrektorem artystycznym Kartella, bogaty program warsztatów i prelekcji tematycznych – tak zapowiada się Mood Concept, nowe wydarzenie skierowane do architektów i miłośników oryginalnego designu. Już teraz warto wpisać do kalendarza: 19-21 października, Centrum EXPO XXI, Warszawa. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mood-concept-2018%3A-targi-wnetrz-i-designu,379749,artykul.html

Podczas pierwszej edycji Mood Concept zaprezentowana zostanie wyselekcjonowana oferta najnowszych kolekcji topowych marek wnętrzarskich, zarówno już tych znanych i cenionych na polskim rynku, jak i tych, które dopiero podbiją serca rodzimych miłośników wzornictwa.  Zwiedzający będą mieli okazję zobaczyć unikatowe produkty zaprojektowane przez najlepszych włoskich, niemieckich, skandynawskich, a także polskich designerów.

Lista wystawców została zatwierdzona przez stowarzyszenie loveOriginal, dla którego promocja dobrego designu i kreowanie mody na zakup oryginalnych produktów to cele strategiczne działania. Wydarzenie rozbudzi apetyt Polaków na piękne, funkcjonalne przedmioty dla domu, wykonane z najwyższą starannością. Ilustracją sztuki rzemiosła na najwyższym poziomie  i nieograniczonej wyobraźni twórców będą produkty wnętrzarskie takich marek jak KARTELL, HÜLSTA, ARTEMIDE, STRESSLESS, TEAM 7, SMEG, NATUZZI, ROLF BENZ, BRETZ, LIGNE ROSET czy FROST, które jak dotąd na wydarzeniach organizowanych w Polsce pojawiały się niezwykle rzadko lub wcale. 

Mood Concept to także bogaty program wydarzeń towarzyszących. Na scenie głównej targów odbędą się prelekcje gwiazd designu, specjalistyczne szkolenia i warsztaty kreatywne. Spotkania z ekspertami będą doskonałą okazją, by dowiedzieć się więcej o home stagingu, sztuce we wnętrzu czy procesie projektowym.

Gościem specjalnym targów jest charyzmatyczny Ferruccio Laviani - dyrektor artystyczny marki Kartell, która słynie z nietypowego wykorzystania tworzyw sztucznych do produkcji mebli i oświetlenia. W ramach wydarzenia zaplanowano także konferencję pod hasłem „Inspiracja czy plagiat?” oraz Forum ŁAZIENKA.PRO. Ponadto, organizatorzy przygotowali dla zwiedzających przestrzenie specjalne, w których będzie można zobaczyć najlepsze prace laureatów międzynarodowego konkursu TOP DESIGN Award 2018 czy wystawę „WE#loveOriginal”. 

Źródło: MTP, STGU

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764