logo
WIADOMOŚCI

Mood Concept 2018: Targi wnętrz i designu

   16.10.2018, przeczytano 214 razy
ilustracjastrzałka

Ikony światowego wzornictwa najbardziej renomowanych marek wnętrzarskich, spotkanie z Ferruccio Lavianim, dyrektorem artystycznym Kartella, bogaty program warsztatów i prelekcji tematycznych – tak zapowiada się Mood Concept, nowe wydarzenie skierowane do architektów i miłośników oryginalnego designu. Już teraz warto wpisać do kalendarza: 19-21 października, Centrum EXPO XXI, Warszawa. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mood-concept-2018%3A-targi-wnetrz-i-designu,379749,artykul.html

Podczas pierwszej edycji Mood Concept zaprezentowana zostanie wyselekcjonowana oferta najnowszych kolekcji topowych marek wnętrzarskich, zarówno już tych znanych i cenionych na polskim rynku, jak i tych, które dopiero podbiją serca rodzimych miłośników wzornictwa.  Zwiedzający będą mieli okazję zobaczyć unikatowe produkty zaprojektowane przez najlepszych włoskich, niemieckich, skandynawskich, a także polskich designerów.

Lista wystawców została zatwierdzona przez stowarzyszenie loveOriginal, dla którego promocja dobrego designu i kreowanie mody na zakup oryginalnych produktów to cele strategiczne działania. Wydarzenie rozbudzi apetyt Polaków na piękne, funkcjonalne przedmioty dla domu, wykonane z najwyższą starannością. Ilustracją sztuki rzemiosła na najwyższym poziomie  i nieograniczonej wyobraźni twórców będą produkty wnętrzarskie takich marek jak KARTELL, HÜLSTA, ARTEMIDE, STRESSLESS, TEAM 7, SMEG, NATUZZI, ROLF BENZ, BRETZ, LIGNE ROSET czy FROST, które jak dotąd na wydarzeniach organizowanych w Polsce pojawiały się niezwykle rzadko lub wcale. 

Mood Concept to także bogaty program wydarzeń towarzyszących. Na scenie głównej targów odbędą się prelekcje gwiazd designu, specjalistyczne szkolenia i warsztaty kreatywne. Spotkania z ekspertami będą doskonałą okazją, by dowiedzieć się więcej o home stagingu, sztuce we wnętrzu czy procesie projektowym.

Gościem specjalnym targów jest charyzmatyczny Ferruccio Laviani - dyrektor artystyczny marki Kartell, która słynie z nietypowego wykorzystania tworzyw sztucznych do produkcji mebli i oświetlenia. W ramach wydarzenia zaplanowano także konferencję pod hasłem „Inspiracja czy plagiat?” oraz Forum ŁAZIENKA.PRO. Ponadto, organizatorzy przygotowali dla zwiedzających przestrzenie specjalne, w których będzie można zobaczyć najlepsze prace laureatów międzynarodowego konkursu TOP DESIGN Award 2018 czy wystawę „WE#loveOriginal”. 

Źródło: MTP, STGU

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone