logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mood Concept 2018: Targi wnętrz i designu

   16.10.2018, przeczytano 271 razy
ilustracjastrzałka

Ikony światowego wzornictwa najbardziej renomowanych marek wnętrzarskich, spotkanie z Ferruccio Lavianim, dyrektorem artystycznym Kartella, bogaty program warsztatów i prelekcji tematycznych – tak zapowiada się Mood Concept, nowe wydarzenie skierowane do architektów i miłośników oryginalnego designu. Już teraz warto wpisać do kalendarza: 19-21 października, Centrum EXPO XXI, Warszawa. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mood-concept-2018%3A-targi-wnetrz-i-designu,379749,artykul.html

Podczas pierwszej edycji Mood Concept zaprezentowana zostanie wyselekcjonowana oferta najnowszych kolekcji topowych marek wnętrzarskich, zarówno już tych znanych i cenionych na polskim rynku, jak i tych, które dopiero podbiją serca rodzimych miłośników wzornictwa.  Zwiedzający będą mieli okazję zobaczyć unikatowe produkty zaprojektowane przez najlepszych włoskich, niemieckich, skandynawskich, a także polskich designerów.

Lista wystawców została zatwierdzona przez stowarzyszenie loveOriginal, dla którego promocja dobrego designu i kreowanie mody na zakup oryginalnych produktów to cele strategiczne działania. Wydarzenie rozbudzi apetyt Polaków na piękne, funkcjonalne przedmioty dla domu, wykonane z najwyższą starannością. Ilustracją sztuki rzemiosła na najwyższym poziomie  i nieograniczonej wyobraźni twórców będą produkty wnętrzarskie takich marek jak KARTELL, HÜLSTA, ARTEMIDE, STRESSLESS, TEAM 7, SMEG, NATUZZI, ROLF BENZ, BRETZ, LIGNE ROSET czy FROST, które jak dotąd na wydarzeniach organizowanych w Polsce pojawiały się niezwykle rzadko lub wcale. 

Mood Concept to także bogaty program wydarzeń towarzyszących. Na scenie głównej targów odbędą się prelekcje gwiazd designu, specjalistyczne szkolenia i warsztaty kreatywne. Spotkania z ekspertami będą doskonałą okazją, by dowiedzieć się więcej o home stagingu, sztuce we wnętrzu czy procesie projektowym.

Gościem specjalnym targów jest charyzmatyczny Ferruccio Laviani - dyrektor artystyczny marki Kartell, która słynie z nietypowego wykorzystania tworzyw sztucznych do produkcji mebli i oświetlenia. W ramach wydarzenia zaplanowano także konferencję pod hasłem „Inspiracja czy plagiat?” oraz Forum ŁAZIENKA.PRO. Ponadto, organizatorzy przygotowali dla zwiedzających przestrzenie specjalne, w których będzie można zobaczyć najlepsze prace laureatów międzynarodowego konkursu TOP DESIGN Award 2018 czy wystawę „WE#loveOriginal”. 

Źródło: MTP, STGU

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764