logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mood Media wprowadza Harmony - kompleksową platformę Brand Experience nowej generacji

  PR 08.10.2019, przeczytano 127 razy
ilustracjastrzałka

Mood Media zaprezentował Harmony, swoją nową platformę multimedialną Brand Experience Platform. Autorskie narzędzie technologiczne, pozwala markom zarządzać całością treści wewnątrz sklepu lub lokalu usługowego oraz łączyć ze sobą poszczególne elementy takie jak muzyka, wiadomości głosowe, treści wizualne czy też elementy interaktywne za pomocą jednego prostego w obsłudze panelu sterowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mood-media-wprowadza-harmony---kompleksowa-platforme-brand-experience-nowej-generacji,384258,artykul.html

Harmony od Mood Media pozwali markom zrezygnować z korzystania z wielu różnych urządzeń i platform, w zamian zaopatrując je w jeden spójny system multimedialny, który upraszcza i optymalizuje możliwości tworzenia i wprowadzania w życie pełnego zakresu customer experience w sklepie stacjonarnym. Poprzez jednolity system zarządzania treściami (CMS), klienci Mood Media będą mogli teraz kontrolować i kreować tzw. doświadczenia in-store media za pomocą jednego prostego w obsłudze panelu i mieć pewność, że wszystkie komponenty medialne działają w harmonii z innymi.

- Harmony odpowiada na bolączki z którymi boryka się wielu sprzedawców oraz firm, które korzystają z wielu różnych systemów i dostawców usług multimedialnych - mówi David Hoodis, prezes Mood Media. - Dzięki naszej kompleksowej platformie, marki zyskują niedostępną dotąd możliwość zarządzania całością nowoczesnych doświadczeń in-store w jednym miejscu, za pomocą prostego w obsłudze panelu – dodaje.

Dodatkowo, Mood Media wprowadza Harmony A/V Media Player, jeden z najnowszych odtwarzaczy multimedialnych (dostępny na platformie Harmony). To nowe, kompaktowe urządzenie daje markom możliwość uruchamiania i obsługi rozbudowanych treści HD poprzez jeden odtwarzacz – w tym muzyki, video HD, HTML5, RSS, streamingów live i wielu innych – wszystkich wpływających na kreowanie doświadczeń klienta, od początku do końca.

Do zalet platformy Harmony, należą także m.in.:

  • Niezrównana kontrola nad muzyką – użytkownicy mają dostęp do szerokiej gamy profesjonalnie zaprojektowanych opcji programowania muzyki, zasilanych największą na świecie biblioteką licencjonowanych utworów muzycznych do użytku biznesowego
  • Proste zarządzanie treścią wizualną – użytkownicy mogą błyskawicznie zarządzać i planować działanie rozwiązań Digital Signage w wielu lokalizacjach jednocześnie
  • Prosta instalacja typu plug and play dzięki wbudowanym portom na przyłącza
  • Aktywny monitoring aktualizacji, alerty mailowe pokazujące obecny status playera oraz logowania do systemu
  • Pamięć od 16 do 256 GB z możliwością rozszerzenia, która pozwala użytkownikom na przechowywanie bogatych zasobów muzycznych, wiadomości i treści Digital Signage
  • Wydajność energetyczna – zużywa poniżej 10W mocy niezależnie od tego, jakie treści są aktywne

- Nasze rozwiązanie jest najnowszą generacją sprzętową, która daje klientom – w tym detalicznym, z branży QSR, motoryzacyjnej, medycznej czy hotelarskiej – możliwość kompleksowej i profesjonalnej obsługi z prawdziwego zdarzenia, za pomocą jednego systemu. Rozwiązanie to znacząco zredukuje niespodzianki natury informatycznej i koszty interoperacyjne - mówi Trey Courtney, Globalny Dyrektor ds. Produktu i Partnerstwa Mood Media. – Dzięki tej nowoczesnej technologii, firmy mogą teraz wprowadzać w życie doświadczenia in-store w swoim własnym charakterystycznym stylu, które będą zarazem w pełni spójne z DNA ich marki – dodaje.

Źródło: Mood Media

www.moodmedia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Home.pl debiutuje za granicą
Największy w Polsce dostawca usług internetowych rozpoczął ekspansję na rynki zagraniczne. Na miejsce swojego debiutu home.pl wybrał Rumunię. W planach rozwoju są już kolejne kraje.
Marketerzy mogą lepiej dotrzeć do Polaków w komunikacji miejskiej
48% Polaków korzysta z telefonu w komunikacji miejskiej. Najwięcej osób wpatruje się w ekran w czasie od 2 do 5 min. Kilka procent sprawdza reklamy, na co z optymizmem patrzą marketerzy. Badanie pokazuje też, że pasażerowie poszukują głównie informacji o polityce oraz lekkiej rozrywki, często o charakterze tabloidowym. Na trzecim miejscu są social media. Według...
Wygodne wyszukiwarki w e-commerce
8 pażdziernika miała miejsce oficjalna premiera raportu „Wygodne wyszukiwarki w e-commerce”, wydanego przez Usability LAB z Grupy RST. Patronat medialny nad publikacją objęli Magazyn E-commerce oraz InternetStandard.
Sportklub stawia na motorsport
Dla tych, którym w krwiobiegu krąży benzyna, którzy przeliczają moc obrotową i konie mechaniczne sprawniej niż wydawaną w sklepie gotówkę i nie mogą żyć bez szybkości oraz adrenaliny, Sportklub przygotował nie lada gratkę. Stacja pozyskała prawa do kilku serii wyścigowych. Część z nich odbędzie się jeszcze w tym roku.
Bitwa prowadzących w kampanii kanałów Kuchnia+ i Domo+
„Kuchnia+ dodaje smaku. Domo+ pełne inspiracji” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania kanałów Platformy CANAL+: kulinarnego Kuchnia+ i wnętrzarskiego Domo+. To pierwsza w historii tych stacji akcja promocyjna, która łączy w swoim przekazie dwa brandy i podkreśla ich komplementarny charakter.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764