logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mop „żółta mikrofibra” w kampanii marki Gosia

  PR 21.10.2016, przeczytano 662 razy
ilustracjastrzałka

W drugiej połowie października wystartowała kampania promująca Mop „żółta mikrofibra” marki Gosia. Działania wspierające ten topowy produkt obejmują zarówno reklamę w telewizji, jak i w prasie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mop-_zolta-mikrofibra_-w-kampanii-marki-gosia,30318,artykul.html

Działania o szerokim zasięgu

Marka Gosia konsekwentnie buduje swoją pozycję na wymagającym rynku artykułów do sprzątania, pieczenia i przechowywania. W październiku b.r. zarówno w spotach telewizyjnych jak i reklamach prasowych zobaczyć możemy jeden z najpopularniejszych produktów marki – Mop „żółta mikrofibra”. Koncept reklam opiera się na głównej idei towarzyszącej marce od rebrandingu przeprowadzonego w 2014 r., jaką jest mądry podział domowych obowiązków.
 
Po raz kolejny pokazujemy, że produkty marki Gosia wyposażone w sprytne patenty pomagają w wykonywaniu domowych obowiązków „ręka w rękę″.  Mop „żółta mikrofibra” posiada wbudowaną gąbkę szorującą dzięki czemu mycie podłogi jest bardzo proste i efektywne. Dlatego tak ważne dla nas jest przy okazji tej, jak i wcześniejszych kampanii, podkreślenie elementu wspólnego i uczciwego podziału obowiązków w domu. Nasze produkty mają na celu ułatwić prace domowe i uaktywnić tych, którzy do tej pory nie zaliczali sprzątania do swoich obowiązków. – mówi Izabela Habram Brand Manager marki Gosia.
 
Spoty telewizyjne emitowane są od 17. do 31. października w stacjach ogólnopolskich: TVP, Polsat, TVN, TVN7 i kanałach tematycznych. Za ich zakup odpowiada Dom Mediowy Intermedia. Oprócz tego, kampania obejmie reklamy w prasie poradnikowej. Wielokanałowe działania zapewniają marce dotarcie do grup docelowych, poszerzają świadomosć marki i wzmacniają jej pozytywny, ekspercki wizerunek.

Źródło: Gosia

www.gosia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764