W drugiej połowie października wystartowała kampania promująca Mop „żółta mikrofibra” marki Gosia. Działania wspierające ten topowy produkt obejmują zarówno reklamę w telewizji, jak i w prasie.
Działania o szerokim zasięgu
Marka Gosia konsekwentnie buduje swoją pozycję na wymagającym rynku artykułów do sprzątania, pieczenia i przechowywania. W październiku b.r. zarówno w spotach telewizyjnych jak i reklamach prasowych zobaczyć możemy jeden z najpopularniejszych produktów marki – Mop „żółta mikrofibra”. Koncept reklam opiera się na głównej idei towarzyszącej marce od rebrandingu przeprowadzonego w 2014 r., jaką jest mądry podział domowych obowiązków.
Po raz kolejny pokazujemy, że produkty marki Gosia wyposażone w sprytne patenty pomagają w wykonywaniu domowych obowiązków „ręka w rękę″. Mop „żółta mikrofibra” posiada wbudowaną gąbkę szorującą dzięki czemu mycie podłogi jest bardzo proste i efektywne. Dlatego tak ważne dla nas jest przy okazji tej, jak i wcześniejszych kampanii, podkreślenie elementu wspólnego i uczciwego podziału obowiązków w domu. Nasze produkty mają na celu ułatwić prace domowe i uaktywnić tych, którzy do tej pory nie zaliczali sprzątania do swoich obowiązków. – mówi Izabela Habram Brand Manager marki Gosia.
Spoty telewizyjne emitowane są od 17. do 31. października w stacjach ogólnopolskich: TVP, Polsat, TVN, TVN7 i kanałach tematycznych. Za ich zakup odpowiada Dom Mediowy Intermedia. Oprócz tego, kampania obejmie reklamy w prasie poradnikowej. Wielokanałowe działania zapewniają marce dotarcie do grup docelowych, poszerzają świadomosć marki i wzmacniają jej pozytywny, ekspercki wizerunek.
Źródło: Gosia