logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mop Ultramax bohaterem kampanii Vileda

  PR 19.09.2017, przeczytano 688 razy
ilustracjastrzałka

Marka Vileda rozpoczęła kampanię promocyjną ulepszonego mopa płaskiego Ultramax. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane od 18 września do 29 października br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mop-ultramax-bohaterem-kampanii-vileda,33773,artykul.html

Najnowszy spot reklamowy marki prezentuje ulepszony system Ultramax, który doskonale sprawdzi się podczas codziennych czynności.

– Vileda od 150 lat projektuje akcesoria do sprzątania tak funkcjonalnie, żeby ich użycie było proste, a codzienne porządki jeszcze szybsze i skuteczniejsze. Dzięki zaawansowaniu technologicznemu Ultramax jest idealnym pomocnikiem do wydajnego i komfortowego czyszczenia każdej powierzchni. To pierwszy mop płaski z bezdotykowym systemem wyciskania. Mycie odbywa się bez użycia siły i konieczności moczenia rąk – wyjaśnia Magdalena Jaklewicz, Specjalista ds. Marketingu marki Vileda.

Spot reklamowy będzie można obejrzeć od 18 września do 29 października br. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych. Przekaz wesprą również działania w Internecie: spoty i banery, Social Media, PR, POS. Symultanicznie w wybranych kanałach telewizyjnych prowadzone są działania product placement, które pozwalają zaprezentować praktyczne zastosowanie produktu i pokazać go w pozytywnych kontekstach. Zestaw Ultramax w użyciu będzie można zobaczyć m.in., w takich programach i serialach jak: Dzień Dobry TVN, Pytanie na śniadanie, Nasz nowy dom, Rodzinka.pl, Przyjaciółki. Dodatkowo od 18 września spoty będą wyświetlane w placówkach Medicover i LuxMed jako część większej kampanii o charakterze prozdrowotnym pt. „Wykurz kurz”.

Głównym celem szeroko zakrojonej kampanii jest pokazanie, że zestaw sprzątający Ultramax to innowacyjny produkt, który sprawia, że mycie wszelkich powierzchni odbywa się bez użycia siły.

Całość działań reklamowych koordynuje Spark Foundry, za działania PR odpowiada agencja Sfera Group.

Źródło: Sfera Group

www.sfera-pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764