logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mordka się cieszy na widok Żubra - 6. edycja kampanii

  PR 05.08.2024, przeczytano 942 razy
ilustracjastrzałka

Ochrona dzikich gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem jest misją marki, jak i Funduszu Żubra, który został utworzony właśnie w tym celu. Z początkiem sierpnia br., marka Żubr rozpoczyna szóstą edycję kampanii społecznej pod hasłem „Mordka się cieszy na widok Żubra”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mordka-sie-cieszy-na-widok-zubra---6.-edycja-kampanii,405232,artykul.html

Marka Żubr od wielu lat konsekwentnie realizuje kampanię „Żubr wspiera zagrożone gatunki", której celem jest ochrona zwierząt i edukowanie społeczeństwa na temat ich roli w zachowaniu przyszłości polskiej przyrody. Od 2019 roku, poprzez Fundusz Żubra, marka wspomaga działania związane z ochroną środowiska, podejmowane przez organizacje ekologiczne, instytucje państwowe i naukowe. Dzięki współpracy z IBS PAN, przeprowadzone zostały różne inicjatywy, takie jak zakup specjalistycznego sprzętu dla Białowieskiego Parku Narodowego, zakup superkomputera do przetwarzania danych z detektorów w puszczy za pomocą sztucznej inteligencji, czy kampania promująca pozytywny wizerunek nietoperzy, w ramach której zainstalowano specjalne wieże.

Szóstą edycję kampanii, marka Żubr, dedykuje również dzikim zwierzętom oraz unikatowym przyrodniczo miejscom. W ramach corocznej kampanii społecznej, ikoniczny żubr znika z opakowań, ustępując miejsca zwierzętom zagrożonym. W tym roku są to: ryś, niedźwiedź, wilk i sóweczka.

– Kampanię promują cztery 10-sekundowe spoty wideo, w których główną rolę odgrywają zwierzęta widoczne na butelkach i puszkach Żubra. Ich radosne pyski, mordki, paszcze i dzioby symbolizują poczucie bezpieczeństwa, które zapewnia Strażnik Puszczy. Hasło „Mordka się cieszy na widok Żubra” odnosi się do działań Funduszu Żubra, który przeznaczył 1 milion złotych na działania na rzecz ochrony przyrody i gatunków zagrożonych, w tym na zwiększenie obszaru Biebrzańskiego Parku Narodowego – mówi Michał Szczerba, Brand Manager Żubr.

Współpraca z Fundacją Dziedzictwo Przyrodnicze, która kolejny raz jest partnerem Funduszu Żubra, przyniosła efekty w postaci 50 mikro rezerwatów i ochrony 15 godzinnych lasów na obszarach Polski Wschodniej. Dzięki wsparciu ze strony Funduszu, planowane jest “powiększenie” obszaru Biebrzańskiego Parku Narodowego ł±cznie o 47,42 ha. W tym roku Biebrza zostanie „otulona” w przybliżeniu o 29,42 ha. Na terenach przyległych do Biebrzy powstają nowe mikrorezerwaty, a miejsca określane jako Wieczne Lasy zostaną zabezpieczone. W przeszłości, Fundusz Żubra udzielił wsparcia projektowi Polskiego Towarzystwa Ochrony Przyrody "Salamandra", którego celem było przywrócenie populacji susła moręgowanego w Polsce.

Kampania „Mordka się cieszy na widok Żubra” będzie promowana w telewizji, mediach społecznościowych, a także poprzez współpracę z przyjaciółmi marki Żubr, do których dołączył Janusz Chabior – współpraca z artystą odbyła się za pośrednictwem Stars4Brands. Kampanię PR i digital przygotowała Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, planowanie i zakup mediów zostało przeprowadzone przez Agencję Mediową Zenith, kreację spotu stworzyło PZL, produkcję filmu zrealizowało Moon Films, postprodukcję przeprowadziło Platige, udźwiękowienie – Juice.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll
Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki...
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media marki OSHEE
Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.
Hand Made z kampanią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
Valkea Media wyodrębnia dział influencer marketingu
Valkea, agencja marketingowa 360°, która od dwudziestu pięciu lat tworzy nagradzane kampanie marketingowe, łącząc innowacyjność, skuteczność i pasję, wprowadza od kwietnia nową strukturę organizacyjną, wyodrębniając dział influencer marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764