logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MORE – Miejskie Okna Reklamowe od Jetline

  PR 14.11.2019, przeczytano 705 razy
ilustracjastrzałka

MORE to więcej niż cyfrowa reklama zewnętrzna, to nowoczesne spojrzenie na witryny pawilonów, punktów usługowych czy gastronomicznych. Sieć ekranów stworzonych przez MyLED dla JetLINE jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych klientów oraz marketerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-%E2%80%93-miejskie-okna-reklamowe-od-jetline,384722,artykul.html

Czym są Miejskie Okna Reklamowe?

MORE to sieć ekranów LCD, które zlokalizowane są w Warszawie, przy głównych trasach uczęszczanych przez pieszych. Ekrany umieszczane są w witrynach w taki sposób, aby wpisywały się w estetykę miasta.

MORE nie są standardowymi ekranami TV, ale wysokiej jakości wyświetlaczami LCD, które dzięki synchronizacji z systemem zarządzania od MyLED pozwalają na realizację nawet najśmielszych pomysłów na kampanię DOOH. Wszystkie ekrany MORE mają ten sam wymiar – 55 cali (72x126 cm), a emitowane spoty trwają 10 sekund, dzięki czemu pozwalają osiągnąć spójność wyświetlania na wszystkich nośnikach. Co więcej, cała kampania: od przygotowania, przez wdrożenie, po analizę skuteczności i efektywności, jest obsługiwana jest przez MyLED. Wszystko dzieje się pod czujnym okiem reklamobiorcy, który zyskuje pełny dostęp do platformy, pozwalający mu na monitorowanie jej przebiegu.

Dlaczego wygląd witryn sklepów i lokali usługowych jest ważny?

Witryna to najlepszy sposób na zaproszenie przechodniów do odwiedzenia danego miejsca. Od wielu lat jest ona jedną z najpopularniejszych form reklamy. Przechodząc koło butiku możemy zobaczyć ekspozycję ubrań z aktualnej kolekcji, w drogeriach trafimy na reklamę nowej linii kosmetyków, a spacerując obok biura podróży możemy natknąć się na ciekawe oferty egzotycznych wakacji.

Sieć ekranów MORE jest zatem odpowiedzią na potrzeby dzisiejszych reklamodawców. Miejskie Okna REklamowe dają usługodawcom więcej przestrzeni do prezentowania swoich produktów, a co za tym idzie, przyciągają do danego miejsca jeszcze więcej klientów. Natomiast ze względu na możliwości, jakie ekrany oferują podczas emisji spotów, stanowią efektywniejszą alternatywę dla zwykłych telewizorów. MORE idealnie zastępują witryny sklepowe, ponieważ są umieszczone na wysokości wzroku odbiorcy, przez co komunikat jest bardziej czytelny. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii, stworzona przez MyLED sieć MORE daje możliwość cyfryzacji witryn.

MORE, czyli sposób na powiększenie przestrzeni reklamowej

Sieć ekranów MORE to możliwość nowej komunikacji z klientami. Zamiana standardowej wystawy na cyfrowy komunikat OOH umożliwia zaprezentowanie szerokiej oferty usług poprzez rotowania wyświetlanymi komunikatami, podmianę treści w dowolnym momencie oraz dostosowania komunikatów do odpowiedniego miejsca i czasu. Wszystkie te możliwości zwiększają skuteczność oddziaływania na odbiorcę.

Jak pokazują badania Outsmart i Talon Effectiveness, 58% osób twierdzi, że reklama produktu umieszczona w pobliżu miejsca sprzedaży może ich skłonić do zakupu. Natomiast aż 92%  konsumentów zauważa komunikaty OOH w ciągu 30 minut przed dokonaniem zakupu. Reklama DOOH umieszczona przed wejściem zachęca odbiorcę do odwiedzenia danego miejsca, a także wpływa na skrócenie czasu potrzebnego na podjęcie decyzji o zakupie.

Wdrożenie takiej formy reklamy możliwe jest dzięki platformie stworzonej przez MyLED –  twórcę systemu służącego do zarządzania emisją kampanii na blisko 400 ekranach DOOH zlokalizowanych na terenie całej Polski. Firma odpowiada też za przygotowanie i aktualizację treści reklamowych wyświetlanych na ekranach MORE. Obecnie MyLED, wraz z NCBiR, testuje na wybranych lokalizacjach autorskie rozwiązanie ARA, które pozwoli na badanie preferencji osób stanowiących widownię nośników i lepsze targetowanie przekazu.

Ekrany sieci MORE w niedalekiej przyszłości pojawią się również w innych polskich miastach.

Źródło: MyLED

Dodatkowe informacje:

Autor: Diana Polska-Pękala - Marketing & PR Manager w MyLED

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
Od dwóch dekad Bankier.pl systematycznie zwiększa grono odbiorców oraz umacnia rynkową pozycję. Obecnie co miesiąc gromadzi średnio 3 miliony użytkowników, którzy generują ponad 80 milionów odsłon. Z okazji jubileuszu zyskał nowy layout strony głównej.
Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”
Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji...
Agencja Melonet w Top20 stron traktujących o marketingu według Senuto
We wrześniu została wydana druga edycja raportu „TOP100 najlepiej widocznych serwisów marketingowych w Google” od Senuto – dostawcy wiodących aplikacji wspomagających działania SEO w sieci. Jego pierwsze wydanie pojawiło się w kwietniu 2019 roku ciesząc się zainteresowaniem w branży, stąd odsłona na rok 2020.
Pierwsze badanie polskich użytkowników Pinteresta
Pinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy Pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego niedawno badania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764