logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MORE – Miejskie Okna Reklamowe od Jetline

  PR 14.11.2019, przeczytano 1914 razy
ilustracjastrzałka

MORE to więcej niż cyfrowa reklama zewnętrzna, to nowoczesne spojrzenie na witryny pawilonów, punktów usługowych czy gastronomicznych. Sieć ekranów stworzonych przez MyLED dla JetLINE jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych klientów oraz marketerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-%E2%80%93-miejskie-okna-reklamowe-od-jetline,384722,artykul.html

Czym są Miejskie Okna Reklamowe?

MORE to sieć ekranów LCD, które zlokalizowane są w Warszawie, przy głównych trasach uczęszczanych przez pieszych. Ekrany umieszczane są w witrynach w taki sposób, aby wpisywały się w estetykę miasta.

MORE nie są standardowymi ekranami TV, ale wysokiej jakości wyświetlaczami LCD, które dzięki synchronizacji z systemem zarządzania od MyLED pozwalają na realizację nawet najśmielszych pomysłów na kampanię DOOH. Wszystkie ekrany MORE mają ten sam wymiar – 55 cali (72x126 cm), a emitowane spoty trwają 10 sekund, dzięki czemu pozwalają osiągnąć spójność wyświetlania na wszystkich nośnikach. Co więcej, cała kampania: od przygotowania, przez wdrożenie, po analizę skuteczności i efektywności, jest obsługiwana jest przez MyLED. Wszystko dzieje się pod czujnym okiem reklamobiorcy, który zyskuje pełny dostęp do platformy, pozwalający mu na monitorowanie jej przebiegu.

Dlaczego wygląd witryn sklepów i lokali usługowych jest ważny?

Witryna to najlepszy sposób na zaproszenie przechodniów do odwiedzenia danego miejsca. Od wielu lat jest ona jedną z najpopularniejszych form reklamy. Przechodząc koło butiku możemy zobaczyć ekspozycję ubrań z aktualnej kolekcji, w drogeriach trafimy na reklamę nowej linii kosmetyków, a spacerując obok biura podróży możemy natknąć się na ciekawe oferty egzotycznych wakacji.

Sieć ekranów MORE jest zatem odpowiedzią na potrzeby dzisiejszych reklamodawców. Miejskie Okna REklamowe dają usługodawcom więcej przestrzeni do prezentowania swoich produktów, a co za tym idzie, przyciągają do danego miejsca jeszcze więcej klientów. Natomiast ze względu na możliwości, jakie ekrany oferują podczas emisji spotów, stanowią efektywniejszą alternatywę dla zwykłych telewizorów. MORE idealnie zastępują witryny sklepowe, ponieważ są umieszczone na wysokości wzroku odbiorcy, przez co komunikat jest bardziej czytelny. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii, stworzona przez MyLED sieć MORE daje możliwość cyfryzacji witryn.

MORE, czyli sposób na powiększenie przestrzeni reklamowej

Sieć ekranów MORE to możliwość nowej komunikacji z klientami. Zamiana standardowej wystawy na cyfrowy komunikat OOH umożliwia zaprezentowanie szerokiej oferty usług poprzez rotowania wyświetlanymi komunikatami, podmianę treści w dowolnym momencie oraz dostosowania komunikatów do odpowiedniego miejsca i czasu. Wszystkie te możliwości zwiększają skuteczność oddziaływania na odbiorcę.

Jak pokazują badania Outsmart i Talon Effectiveness, 58% osób twierdzi, że reklama produktu umieszczona w pobliżu miejsca sprzedaży może ich skłonić do zakupu. Natomiast aż 92%  konsumentów zauważa komunikaty OOH w ciągu 30 minut przed dokonaniem zakupu. Reklama DOOH umieszczona przed wejściem zachęca odbiorcę do odwiedzenia danego miejsca, a także wpływa na skrócenie czasu potrzebnego na podjęcie decyzji o zakupie.

Wdrożenie takiej formy reklamy możliwe jest dzięki platformie stworzonej przez MyLED –  twórcę systemu służącego do zarządzania emisją kampanii na blisko 400 ekranach DOOH zlokalizowanych na terenie całej Polski. Firma odpowiada też za przygotowanie i aktualizację treści reklamowych wyświetlanych na ekranach MORE. Obecnie MyLED, wraz z NCBiR, testuje na wybranych lokalizacjach autorskie rozwiązanie ARA, które pozwoli na badanie preferencji osób stanowiących widownię nośników i lepsze targetowanie przekazu.

Ekrany sieci MORE w niedalekiej przyszłości pojawią się również w innych polskich miastach.

Źródło: MyLED

Dodatkowe informacje:

Autor: Diana Polska-Pękala - Marketing & PR Manager w MyLED

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
Kara dla TVN za „Franciszkańską 3” wyegzekwowana przez Urząd Skarbowy
16 kwietnia 2024 r. na rachunek bankowy KRRiT wpłynęła wyegzekwowana przez Urząd Skarbowy kara pieniężna nałożona na spółkę TVN SA w związku z naruszeniem art. 18 ust. 1 i 2 ustawy o radiofonii i telewizji poprzez emisję audycji pt. „Bielmo. Franciszkańska 3” (program TVN 24, cykl „Czarno na białym”, 6 marca 2023 roku).
Paryż 2024: igrzyska olimpijskie na antenach Eurosportu
Za dokładnie 100 dni w Paryżu rozpocznie się największe sportowe wydarzenie świata! Każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 dostępny będzie w Polsce w serwisie Max. TVN WBD pokaże transmisje najważniejszych wydarzeń w Eurosporcie 1, Eurosporcie 2 oraz w kanałach okazjonalnych Eurosport 3-9 i Eurosporcie 4K, dostępnych u niektórych operatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764