logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Bananas dla Get Dressed

  PR 18.05.2021, przeczytano 228 razy

More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony www, opracowanie contentu na bloga, redagowanie newslettera oraz tworzenie prezentacji dla inwestorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-bananas-dla-get-dressed,391515,artykul.html

- W bogatej gamie działań dla Get Dressed, szczególnie cieszy nas  perspektywa opracowania kompleksowej strategii komunikacji dla marki i oferowanych przez nią rozwiązań dla e-commerce, a także strategii promocji. Realizowaliśmy podobne projekty i efekty były przez klientów wysoko oceniane - tłumaczy Dominika Sierewicz, account manager w More Bananas.

Wśród zadań stricte digitalowych dominują projektowanie materiałów reklamowych, działania marketingowe na Facebooku oraz LinkedInie i osiąganie założonych zasięgów. Ponadto w obowiązkach krakowskiej agencji znalazła się realizacja kampanii Facebook & Instagram Ads, Linkedin Ads, Google Ads, a także  prowadzenie działań content marketingowych na blogu oraz stronie firmy.

Get Dressed wprowadza na rynek System Wirtualnego Asystenta Stylu: wtyczkę do sklepów e-commerce, opartą na analizie algorytmów sztucznej inteligencji, rekomendującą konsumentowi kompletną stylizację, dopasowaną stylem do przeglądanego produktu, Inteligentny Showroom oraz aplikację mobilną GetDressed, skierowane do użytkowników, którzy dzięki tym narzędziom, będą mogli komponować gotowe zestawy z wykorzystaniem produktów partnerów, obecnych zarówno na stronie Showroomu, jak i w aplikacji.

- Nasz cel to komunikowanie innowacji z wykorzystaniem AI, która zwiększa sprzedaż, skraca ścieżkę zakupową i pozytywnie wpływa na Customer Experience. Działania marketingowe mają doprowadzić do pozyskania klientów komercyjnych, tj. firm odzieżowych, sprzedających odzież w sklepach online. Grupie odbiorców komunikowane będzie rozwiązanie, którego algorytm, na podstawie przeglądanego przez klienta asortymentu, dopasowuje i zaproponuje stylistycznie spójne pozostałe elementy outfitu, tworzące gotową całość. Wyzwaniem może być dotarcie i przekonanie do współpracy dużych graczy e-commerce -
mówi Agnieszka Pałka, CEO, Get Dressed.

Get Dressed zdecydował się na współpracę z More Bananas po analizie oferty umieszczonej na platformie przetargowej. Za działania po stronie agencji odpowiadają: Dominika Sierewicz (account manager), Daria Bokowy, (social media specialist) przy wsparciu Pauliny Janowiec, (graphic designer) i Piotra Siwca (performance specialist).

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna Karczmarek awansuje w zespole strategii Liquidthread
Anna Karczmarek awansowała na stanowisko Senior Strategy Planner w   LiquidThread (Publicis Groupe).
Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do opracowania strategii komunikacyjnej i realizacji projektu komunikującego w Polsce nowy cel nadrzędny Grupy: „Making the world a better home”.
Wyniki badania opinii publicznej przeprowadzone w ramach kampanii „Trzeźwo myślę”
Carlsberg Polska w ramach programu „Trzeźwo myślę”, promującego odpowiedzialną konsumpcję alkoholu, przeprowadził badanie opinii publicznej1. Sprawdził wiedzę i zachowania Polaków związane z odpowiedzialną konsumpcją alkoholu oraz postrzeganie spożywania alkoholu przez grupy osób, które powinny z niego zrezygnować: kierowcy, kobiety w...
Kotlinek – nowy ketchup dla dzieci
Kotlin pragnie zmieniać jedzenie na lepsze – zarówno to dedykowane starszym, jak i młodszym konsumentom. Z myślą o tej drugiej grupie odbiorców, marka wprowadziła do swojego portfolio pierwszy produkt dla dzieci, z dostosowaną do ich potrzeb recepturą i składem bogatym w witaminy wspomagające odporność. Z takim dodatkiem nawet niejadek chętniej zje swoją...
Wielka Brytania, Włochy, Portugalia, Hiszpania, Francja, Niemcy, Estonia i Austria to rynki, na który działania performance marketingowe realizować będzie dla Western Union MullenLowe MediaHub. Klient ponownie zdecydował się powierzyć budżet na działania paid social i SEM właśnie MLMH, doceniając wysoki poziom obsługi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764