logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Bananas dla Get Dressed

  PR 18.05.2021, przeczytano 487 razy

More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony www, opracowanie contentu na bloga, redagowanie newslettera oraz tworzenie prezentacji dla inwestorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-bananas-dla-get-dressed,391515,artykul.html

- W bogatej gamie działań dla Get Dressed, szczególnie cieszy nas  perspektywa opracowania kompleksowej strategii komunikacji dla marki i oferowanych przez nią rozwiązań dla e-commerce, a także strategii promocji. Realizowaliśmy podobne projekty i efekty były przez klientów wysoko oceniane - tłumaczy Dominika Sierewicz, account manager w More Bananas.

Wśród zadań stricte digitalowych dominują projektowanie materiałów reklamowych, działania marketingowe na Facebooku oraz LinkedInie i osiąganie założonych zasięgów. Ponadto w obowiązkach krakowskiej agencji znalazła się realizacja kampanii Facebook & Instagram Ads, Linkedin Ads, Google Ads, a także  prowadzenie działań content marketingowych na blogu oraz stronie firmy.

Get Dressed wprowadza na rynek System Wirtualnego Asystenta Stylu: wtyczkę do sklepów e-commerce, opartą na analizie algorytmów sztucznej inteligencji, rekomendującą konsumentowi kompletną stylizację, dopasowaną stylem do przeglądanego produktu, Inteligentny Showroom oraz aplikację mobilną GetDressed, skierowane do użytkowników, którzy dzięki tym narzędziom, będą mogli komponować gotowe zestawy z wykorzystaniem produktów partnerów, obecnych zarówno na stronie Showroomu, jak i w aplikacji.

- Nasz cel to komunikowanie innowacji z wykorzystaniem AI, która zwiększa sprzedaż, skraca ścieżkę zakupową i pozytywnie wpływa na Customer Experience. Działania marketingowe mają doprowadzić do pozyskania klientów komercyjnych, tj. firm odzieżowych, sprzedających odzież w sklepach online. Grupie odbiorców komunikowane będzie rozwiązanie, którego algorytm, na podstawie przeglądanego przez klienta asortymentu, dopasowuje i zaproponuje stylistycznie spójne pozostałe elementy outfitu, tworzące gotową całość. Wyzwaniem może być dotarcie i przekonanie do współpracy dużych graczy e-commerce -
mówi Agnieszka Pałka, CEO, Get Dressed.

Get Dressed zdecydował się na współpracę z More Bananas po analizie oferty umieszczonej na platformie przetargowej. Za działania po stronie agencji odpowiadają: Dominika Sierewicz (account manager), Daria Bokowy, (social media specialist) przy wsparciu Pauliny Janowiec, (graphic designer) i Piotra Siwca (performance specialist).

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764