logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Bananas dla Love Catering

  PR 07.04.2021, przeczytano 420 razy

More Bananas od marca 2021 obsługuje w digitalu krakowską spółkę Love Catering, tworząca nową jakość w segmencie cateringu dietetycznego. Publikowane treści mają przybliżać ofertę indywidualnych diet pudełkowych, kształtować zdrowe nawyki żywieniowe i zachęcać do sięgnięcia po odpowiednio zbilansowane jedzenie, bogate w wartości odżywcze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-bananas-dla-love-catering,390939,artykul.html

- Zostaliśmy wybrani z uwagi na nasze kompetencje w digitalu, doświadczenie i stylistykę dotychczas realizowanych projektów. Komunikacja Love Catering od początku koncentruje się w social mediach. Poza jakościowym contentem prowadzimy także różnorodne działania reklamowe, zarówno Google Ads, jak i Facebook & Instagram Ads - opowiada Wojtek Żywolt, social media specialist w More Bananas.

Love Catering kreuje zupełnie nową jakość w segmencie cateringu premium, kierując swoją ofertę do najbardziej wymagających klientów. Założyciele marki określają swoje produkty, jako dające więcej energii, odporności, dopasowania do trybu życia i czasu na przyjemności. Menu jest różnorodne, ciekawe, dopracowane, jakościowe i przygotowywane przez Szefa Kuchni, który doświadczenie zdobywał w restauracjach nagradzanych gwiazdkami Michelin. W ofercie dostępne są diety Balance, Sport, Slim Fit i Low Carb. Dobór potraw można skonsultować z dietetykiem, aby dopasować wariant posiłków i liczbę kalorii do trybu życia i celu, jaki chcemy osiągnąć, dzięki indywidualnie zaplanowanemu cateringowi.

- Love Catering zamyka w pudełkach restauracyjną jakość. To jest element, który nas wyróżnia. Chcemy zwalczyć pokutujący stereotyp zdrowego odżywiania, jako czasochłonnego i monotonnego. Dietetyczne posiłki mogą być pyszne, bogate w smaki i dowiezione pod drzwi o wyznaczonej porze. Bierzemy na siebie wybór dań i sami dbamy o zróżnicowany jadłospis, zgodnie z celami klientów, niezależnie od tego, czy chodzi o schudnięcie, utrzymanie wagi, poprawę wyników sportowych czy po prostu zdrowy i świadomy sposób odżywiania. Posiłki w wersjach standard oraz w wariantach wykluczeniowych takich jak Gluten Free, Lacto Free, Vege, Vege + Fish, No Fish lub Eat Less Meat, przygotowywane są na bieżąco ze świeżych składników. To, co otrzymują nasi klienci, to gwarancja urozmaiconego, dopasowanego do ich upodobań, wartościowego jedzenia, przygotowanego przez prawdziwych profesjonalistów. Nasz przepis na sukces to miłość do gotowania, najlepsze produkty i wybrani dostawcy - mówi Ewa Wodnicka, założycielka i członek zarządu Love Catering.

Love Catering zdecydował się na współpracę z More Bananas po przedstawieniu oferty zgodnej ze strategią rozwoju marki. Za działania w social media po stronie agencji odpowiadają: Wojtek Żywolt (social media specialist), za Google Ads Zuzanna Frydel (junior performance specialist), ze wsparciem graficznym Pauliny Janowiec (graphic designer).

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764