logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Bananas dla specjalistów od pierwszego kontaktu

  PR 29.12.2021, przeczytano 619 razy
ilustracja

More Bananas odpowiada od sierpnia 2021 za obsługę komunikacji w mediach społecznościowych spółki Wandlee, oferującej voiceboty dla branży medycznej i HR. Te innowacyjne rozwiązania wykorzystują sztuczną inteligencję i technologie rozpoznawania głosu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-bananas-dla-specjalistow-od-pierwszego-kontaktu,394271,artykul.html

Agencja uspójniła wizualnie i treściowo strony firmy na Facebooku i LinkedInie, a także zaplanowała działania contentowe, w tym regularne tworzenie treści blogowych marki oraz postów informacyjnych, dających użytkownikom konkretną wiedzę o produkcie. Ponadto zaplanowano kampanie reklamowe w tych kanałach.

Naszego klienta interesuje dotarcie do osób otwartych na innowacje, zainteresowanych nowoczesnymi rozwiązaniami dla biznesu. Naturalnym środowiskiem, poprzez które można się z nimi komunikować, są media społecznościowe, które są naszą specjalizacją od początku. Cieszy nas obsługa spółki wyspecjalizowanej w tak zaawansowanych technologiach. Powszechnie uważa się, że automatyzacja to coś, co odbierze pracę. Kluczowa jest edukacja ludzi w tym zakresie i komunikowanie korzyści, które dają takie rozwiązania jak voicebot. W obsłudze koncentrujemy się obecnie na budowaniu świadomości marki - mówi Ania Ledwoń-Blacha, creative owner More Bananas.

Od strony graficznej spółkę obsługuje Paulina Janowiec, graphic designer, a za media społecznościowe odpowiadają Daria Bokowy - Marketing Specialist oraz Sylwia Owczarek - Junior Marketing Specialist.

Firma trafiła pod opiekę More Bananas dzięki rekomendacji innego klienta z sektora nowoczesnych rozwiązań IT. Agencja została wybrana ze względu na kompleksowy charakter oferty oraz doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych na Facebooku raz LinkedInie.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764