logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Bananas dodaje szczyptę przekory do komunikacji marki Dragma

  PR 07.07.2022, przeczytano 242 razy

Jak wyróżnić się niebanalną komunikacją pośród wielu marek alkoholi premium, obecnych na polskim rynku? Właśnie z takim wyzwaniem zmierzyli się specjaliści z More Bananas w ostatnich miesiącach. Dragma - nowy, polski gracz w segmencie wermutów, zlecił krakowskiej agencji stworzenie strategii promocji marki oraz przygotowanie jej landing page.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-bananas-dodaje-szczypte-przekory-do-komunikacji-marki-dragma,396504,artykul.html

Zadaniem agencji było zaplanowanie komunikacji marki jako przekornego outsidera, który zna swoją wartość, chadza własnymi drogami i nie porównuje się z nikim. To ostatnie było szczególnie ważne, bo komunikacja marek z segmentu alkoholi premium to wyjątkowo wymagający obszar, bogaty w niebanalne taktyki i nieoczywiste narzędzia.

- Kiedy usłyszeliśmy „rzemieślniczy wermut z Polski”, zrobiliśmy research i zrozumieliśmy, że komunikacja musi być trochę „niegrzeczna”. Łamanie schematów jest w DNA tej marki, więc i my poszliśmy wbrew regułom. Tak jak ci, którzy wymyślili wermut na kilkaset lat przed Włochami. Opracowanie strategii i egzekucji trwało dość długo. Rynek alkoholi rządzi się swoimi prawami, a ich reklamowanie podlega specyficznym ograniczeniom, do których mimo wszystko trzeba się stosować. Klient otrzymał od nas komplet informacji i ‘road map’ niezbędne do launchu i samodzielnego prowadzenia komunikacji brandu - podkreśla Ania Ledwoń-Blacha, Creative Owner w More Bananas.

Strategia zawiera opisy celów krótkoterminowych i długoterminowych, wraz z uzasadnieniem oraz miernikami sukcesu, dobór kanałów i narzędzi marketingowych, a także plan egzekucji z harmonogramami aktywności w ramach danego kanału (wraz z doborem narzędzi i przykładami realizacji), metodami analizy efektów i szacowanym budżetem aktywności marketingowych.

- "Współpraca z „Bananami” podczas tworzenia strategii komunikacji dla DRAGMY była świetną przygodą. Połączenie profesjonalizmu i kreatywności doprawione szczyptą przekory, dało wyjątkowy efekt” - podsumowuje Katarzyna Lassota, twórca marki Dragma.

Za przygotowanie strategii i landing page odpowiadał zespół w składzie: Ania Ledwoń-Blacha, (Creative Owner), Michał Oleksiej (Art Director) oraz Olek Czerniewicz (Marketing Manager). Klient wybrał agencję dzięki poleceniom firmy odpowiedzialnej za identyfikację graficzną marki.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764