logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Bananas dodaje szczyptę przekory do komunikacji marki Dragma

  PR 07.07.2022, przeczytano 492 razy

Jak wyróżnić się niebanalną komunikacją pośród wielu marek alkoholi premium, obecnych na polskim rynku? Właśnie z takim wyzwaniem zmierzyli się specjaliści z More Bananas w ostatnich miesiącach. Dragma - nowy, polski gracz w segmencie wermutów, zlecił krakowskiej agencji stworzenie strategii promocji marki oraz przygotowanie jej landing page.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-bananas-dodaje-szczypte-przekory-do-komunikacji-marki-dragma,396504,artykul.html

Zadaniem agencji było zaplanowanie komunikacji marki jako przekornego outsidera, który zna swoją wartość, chadza własnymi drogami i nie porównuje się z nikim. To ostatnie było szczególnie ważne, bo komunikacja marek z segmentu alkoholi premium to wyjątkowo wymagający obszar, bogaty w niebanalne taktyki i nieoczywiste narzędzia.

- Kiedy usłyszeliśmy „rzemieślniczy wermut z Polski”, zrobiliśmy research i zrozumieliśmy, że komunikacja musi być trochę „niegrzeczna”. Łamanie schematów jest w DNA tej marki, więc i my poszliśmy wbrew regułom. Tak jak ci, którzy wymyślili wermut na kilkaset lat przed Włochami. Opracowanie strategii i egzekucji trwało dość długo. Rynek alkoholi rządzi się swoimi prawami, a ich reklamowanie podlega specyficznym ograniczeniom, do których mimo wszystko trzeba się stosować. Klient otrzymał od nas komplet informacji i ‘road map’ niezbędne do launchu i samodzielnego prowadzenia komunikacji brandu - podkreśla Ania Ledwoń-Blacha, Creative Owner w More Bananas.

Strategia zawiera opisy celów krótkoterminowych i długoterminowych, wraz z uzasadnieniem oraz miernikami sukcesu, dobór kanałów i narzędzi marketingowych, a także plan egzekucji z harmonogramami aktywności w ramach danego kanału (wraz z doborem narzędzi i przykładami realizacji), metodami analizy efektów i szacowanym budżetem aktywności marketingowych.

- "Współpraca z „Bananami” podczas tworzenia strategii komunikacji dla DRAGMY była świetną przygodą. Połączenie profesjonalizmu i kreatywności doprawione szczyptą przekory, dało wyjątkowy efekt” - podsumowuje Katarzyna Lassota, twórca marki Dragma.

Za przygotowanie strategii i landing page odpowiadał zespół w składzie: Ania Ledwoń-Blacha, (Creative Owner), Michał Oleksiej (Art Director) oraz Olek Czerniewicz (Marketing Manager). Klient wybrał agencję dzięki poleceniom firmy odpowiedzialnej za identyfikację graficzną marki.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764