W styczniu 2020 More Bananas nawiązało współpracę z kolejnym klientem. Agencja marketingowa zadba o spójny wizerunek marek Muduko i Zu&Berry w social media.
Do zadań agencji należy zarówno opracowanie komunikacji graficznej dla obu marek, działania reklamowe, jak i konsultowanie działań marketingowych w mediach społecznościowych obu marek.
- Współpraca z tym Klientem, to sama przyjemność! Przed nami wyzwanie, ponieważ marka Muduko budowana jest od zera, ale wierzymy w ich produkty i powodzenie projektu. Jesteśmy odpowiedzialni za przygotowanie szablonów graficznych, które marki wykorzystają na Facebooku i Instagramie. Będziemy również konsultować działania marketingowe Muduko i Zu&Berry. Zadbamy o to, by nie tylko dzieci pokochały gry polskiej firmy, ale również ich rodzice. Dzięki spójnej komunikacji chcemy zdobyć zaufanie i lojalność dorosłych - mówi Anna Ledwoń-Blacha, creative owner More Bananas.
Muduko i Zu&Berry są markami wydawniczymi Fabryki Kart Trefl - Kraków, jednego z największych producentów kart i gier w Polsce. Muduko jest nową marką, która powstała, aby skupić gry karciane i planszowe wokół wspólnej idei. Jak sami o sobie mówią: - Każda gra jest zaproszeniem do spotkania – z przyjaciółmi, rodziną, dziećmi. Jest też zaproszeniem do alternatywnego świata rządzącego się własnymi regułami i logiką. Do świata angażującego emocje, wyobraźnię i inteligencję. Zu&Berry to gry dedykowane najmłodszym. Brand heroes są surykatka Zu i alpaka Berry, które wspierają edukację i rozwój dzieci od najmłodszych lat.
Za strategię działań w social media odpowiedzialna jest Anna Ledwoń-Blacha wraz z zespołem: Katarzyną Witkowską (social media specialist), Amadeuszem Kusibabem (performance marketing specialist) oraz Pauliną Janowiec (graphic designer). Marka wybrała More Bananas na podstawie przedstawionej oferty.
Źródło: More Bananas