logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Bananas gra w karty z Muduko

  PR 08.04.2020, przeczytano 360 razy

W styczniu 2020 More Bananas nawiązało współpracę z kolejnym klientem. Agencja marketingowa zadba o spójny wizerunek marek Muduko i Zu&Berry w social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-bananas-gra-w-karty-z-muduko,386492,artykul.html

Do zadań agencji należy zarówno opracowanie komunikacji graficznej dla obu marek, działania reklamowe, jak i konsultowanie działań marketingowych w mediach społecznościowych obu marek.

- Współpraca z tym Klientem, to sama przyjemność! Przed nami wyzwanie, ponieważ marka Muduko budowana jest od zera, ale wierzymy w ich produkty i powodzenie projektu. Jesteśmy odpowiedzialni za przygotowanie szablonów graficznych, które marki wykorzystają na Facebooku i Instagramie. Będziemy również konsultować działania marketingowe Muduko i Zu&Berry. Zadbamy o to, by nie tylko dzieci pokochały gry polskiej firmy, ale również ich rodzice. Dzięki spójnej komunikacji chcemy zdobyć zaufanie i lojalność dorosłych - mówi Anna Ledwoń-Blacha, creative owner More Bananas.

Muduko i Zu&Berry są markami wydawniczymi Fabryki Kart Trefl - Kraków, jednego z największych producentów kart i gier w Polsce. Muduko jest nową marką, która powstała, aby skupić gry karciane i planszowe wokół wspólnej idei. Jak sami o sobie mówią: - Każda gra jest zaproszeniem do spotkania – z przyjaciółmi, rodziną, dziećmi. Jest też zaproszeniem do alternatywnego świata rządzącego się własnymi regułami i logiką. Do świata angażującego emocje, wyobraźnię i inteligencję. Zu&Berry to gry dedykowane najmłodszym. Brand heroes są surykatka Zu i alpaka Berry, które wspierają edukację i rozwój dzieci od najmłodszych lat.

Za strategię działań w social media odpowiedzialna jest Anna Ledwoń-Blacha wraz z zespołem: Katarzyną Witkowską (social media specialist), Amadeuszem Kusibabem (performance marketing specialist) oraz Pauliną Janowiec (graphic designer). Marka wybrała More Bananas na podstawie przedstawionej oferty.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764