logo
WIADOMOŚCI

Portfolio: More Bananas na otwarcie kawiarni Nakielny w Krakowie

  PR 12.02.2018, przeczytano 699 razy
ilustracjastrzałka

1 lutego na Szewskiej 27 w Krakowie uroczyście otworzono piątą kawiarnię Nakielny. Wydarzeniu towarzyszyły liczne konkursy oraz gra miejska nawiązująca do artystycznej historii lokalu. Za całość odpowiedzialna była agencja kreatywna More Bananas.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-more-bananas-na-otwarcie-kawiarni-nakielny-w-krakowie,35429,artykul.html

Artystyczna lokalizacja

Lokalizacja, którą wybrano dla nowej kawiarni, jest nieprzypadkowa – lokal mieści się w miejscu dawnej Werandy, w której spotykali się młodopolscy artyści. To właśnie stało się inspiracją do stworzenia gry miejskiej Szlakiem kulturalnego Krakowa, której uczestnicy rozwiązywali zagadki związane z Młodą Polską. Do tego także nawiązywała tematyka konkursów – za napisanie wiersza lub narysowanie obrazu można było otrzymać darmową kawę i ciastka.

Artystyczny duch miejsca dał o sobie znać, gdy jeden z przybyłych gości, mały Ilja, spontanicznie odegrał minikoncert na trąbce. Można go zobaczyć na fanpage’u Nakielnego.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka


O oprawę marketingową zadbała agencja kreatywna More Bananas

Za marketingową oprawę wydarzenia odpowiedzialna była agencja kreatywna More Bananas, która stworzyła wydarzenie na Facebooku i relację na Instagramie, zorganizowała konkursy w lokalu oraz, we współpracy z firmą Gry szyte na miarę przeprowadziła grę miejską.

Źródło: More Bananas

morebananas.pl

Dodatkowe informacje:

Agencja More Bananas
Agencja z Krakowa powstała 2 lata temu i specjalizuje się m.in. w branży FMCG oraz HORECA “Karmiąc emocjami”. Świadczy usługi z zakresu tworzenia strategii kreatywnych, prowadzenia działań w Social Media, współpracy z blogerami, a także zajmuje się marketingiem efektywnościowym. W jej portfolio można znaleźć takie firmy jak Awiteks, Nakielny, Restauracja da Timo czy Id’eau.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone