logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Bananas odpowiada za social media marki Zooksy

  PR 06.09.2022, przeczytano 387 razy

More Bananas od lutego 2022 zarządza komunikacją w mediach społecznościowych marki Zooksy. Polska firma, produkująca wysokiej jakości skarpetki w setkach niebanalnych i różnorodnych wzorów, chce konsekwentnie budować społeczność wokół marki, stawiając na atrakcyjną wizualnie komunikację swoich produktów i akcji promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-bananas-odpowiada-za-social-media-marki-zooksy,397116,artykul.html

Obsługa agencji obejmuje przygotowanie i prowadzenia kanałów na Facebooku, Instagramie, Pintereście oraz Twitterze. Poza działaniami contentowymi, bananowa ekipa obsługuje także działania reklamowe na Facebooku, Instagramie, a także Google Ads i YouTube Ads.

- Marka Zooksy jest nam bliska „na poziomie DNA”. Nie udaje, że zbawi i zmieni świat. Co najwyżej wzór i krój skarpetek. Tak jak my, chce poprzez swoją kreatywność i doświadczenie sprawiać radość innym. Co oznacza nie tylko humor i bycie miłą marką, ale przede wszystkim ciekawe, różnorodne produkty dobrej jakości, które zostaną z konsumentem na lata. Trwałość jest tu szczególnie istotna, bo w grupie odbiorców wyraźnie widać rosnącą świadomość wpływu producentów odzieży na emisję CO2 i na stan środowiska naturalnego w ogóle. Stąd dbałość o komunikowanie dłuższego czasu użytkowania i minimalizacji wpływu produkcji na środowisko. To wszystko jest naszemu zespołowi bardzo bliskie i daje sporo frajdy przy tworzeniu kolejnych kreacji - mówi Ania Ledwoń - Blacha, Creative Owner w More Bananas.

Komunikacja marki Zooksy jest kierowana do osób młodych, dla których zakupy w internecie obejmują praktycznie wszystkie kategorie dóbr i usług niezbędnych do życia. W planowaniu działań agencja uwzględniła więc wszystkie aktualne trendy w e-commerce, takie jak upowszechnienie nowoczesnych form płatności (szybkie przelewy + BLIK), bezkontaktowa forma dostaw, aspekty ekologiczne i promocje jako czynnik ‘must-have’ oraz social shopping. Content publikowany w kanałach społecznościowych marki skupia się na prezentowaniu limitowanych kolekcji i promocjach sprzedaży, ale także ma angażować, bawić i zachęcać do interakcji z marką.

- Naszą współpracę rozpoczęło stworzenie strategii komunikacyjnej oraz  koncepcji wizerunkowej i marketingowej marki. To, co mamy do zaoferowania to odważne i innowacyjne wzornictwo i kroje, a także całkowicie polska produkcja z dobrej jakości materiałów. Młode pokolenie cechuje inne podejście do ubrań niż osoby z pozostałych kategorii wiekowych. Generacja Facebooka jest bardziej podatna na wpływy znajomych, trendy i social media - mówi Daria Skopińska-Pięta, CEO Zooksy.

Klient wybrał More Bananas dzięki rekomendacjom innych firm, obsługiwanych przez agencję. Za obsługę Zooksy odpowiada zespół w składzie: Basia Bukowska (Graphic Designer), Klaudia Gruszkowska (Account Manager) Ania Ledwoń - Blacha (Creative Owner) i Piotr Siwiec (Digital Marketing Coordinator).

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764