logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Bananas odpowiadają za komunikację marki Elektryczne Smieci w mediach społecznościowych

  PR 30.08.2022, przeczytano 511 razy

More Bananas od kwietnia br. odpowiadają za komunikację marki „Elektryczne Śmieci”, a także za działania reklamowe w mediach społecznościowych.  Nowy klient agencji to operator ogólnopolskiego systemu zbierania zużytych sprzętów elektrycznych i elektronicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-bananas-odpowiadaja-za-komunikacje-marki-elektryczne-smieci-w-mediach-spolecznosciowych,397044,artykul.html

Celem działań krakowskiej agencji jest zbudowanie świadomości marki i usługi, wzrost liczby potencjalnych użytkowników usługi odbioru zużytego sprzętu oraz edukacja jak największej liczby osób w zakresie recyklingu elektroodpadów.

- Wspieranie projektów prośrodowiskowych to jeden z naszych ulubionych obszarów działania. Do tej pory komunikacja marki na Facebooku bazowała na informacjach o nowych miastach w projekcie, ogłoszeniach o zbiórkach, zdjęciach z akcji, zbiórek oraz wydarzeń towarzyszących i materiały edukacyjne. Chcemy nadać jej większego rozmachu, aby content oraz działania performance szybko przełożyły się na liczbę konwersji z wypełnionych formularzy oraz wzrost rozpoznawalności marki. Komunikacja na Facebooku i Instagramie będzie dotyczyła między innymi rodzajów elektrycznych śmieci  okazji do ich oddawania oraz możliwości przetwarzania. . Przedstawimy także, jak funkcjonuje projekt „Elektryczne Śmieci” jako całość i dlaczego warto wziąć w nim udział. Stawiamy na konkrety - informacje o projekcie i korzyściach dla środowiska - tłumaczy Klaudia Gruszkowska, Account Manager w More Bananas.

Na początku współpracy trenerzy agencji przeprowadzili dla pracowników warsztat marketingowo - sprzedażowy, poświęcony metodom budowania odpowiednich kampanii oraz ustalenia kanałów do dalszych działań marketingowych. Miał on na celu uporządkowanie wiedzy oraz wypracowanie strategii dalszych działań komunikacyjnych. Kolejnym wyzwaniem było dopasowanie strony na Facebooku oraz profilu na Instagramie do nowej formy komunikacji, audyt wewnętrzny dotychczasowych działań oraz uzupełnienie kluczowych treści.

Obecnie po stronie agencji jest moderacja obu kanałów, w tym odpowiadanie na komentarze, obsługa skrzynki odbiorczej i przekazywanie informacji do BOK klienta. More Bananas odpowiadają także za prowadzenie kampanii reklamowych „Elektrycznych Śmieci”. Ich obsługa na Facebooku i Instagramie objęła między innymi konfigurację konta, kreację graficzną reklam, copywriting, dobór grup docelowych i miejsc wyświetlania oraz optymalizację. W kampaniach Google Ads reklamy będą kierowane do osób aktualnie poszukujących możliwości oddania elektrycznych śmieci, ale także zamierzających dokonać zakupu nowego sprzętu elektronicznego.  

Oprócz komunikacji na Facebooku cykl o charakterze edukacyjnym kontynuowany będzie na Instagramie. Pojawią się tam informacje o akcjach wspierających ideę gospodarki zamkniętego obiegu. W działaniach na Instagramie agencja zamierza wzmocnić działania na rzecz rozpoznawalności marki i zasięgu przekazu. Dzięki postom przedstawiającym poszczególne typy elektrycznych śmieci i możliwości ich utylizacji docieranie do kolejnych użytkowników oraz kreowanie pozytywnego wizerunku marki jest znacznie efektywniejsze.

Za obsługę klienta odpowiada zespół w składzie: Klaudia Gruszkowska (Account Manager), Karolina Mrowiec (Social Media Specialist),  Piotr Siwiec (Digital Marketing Coordinator) a za projekty graficzne - Michał Oleksiej (Art Director).

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764