logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Bananas pomoże w rekrutacji ATH

  PR 02.07.2019, przeczytano 421 razy

Krakowska agencja More Bananas w maju br. nawiązała współpracę z kolejnym klientem. Tym razem będzie odpowiedzialna za kampanię rekrutacyjną dla Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-bananas-pomoze-w-rekrutacji-ath,383090,artykul.html

- Naszym celem jest nie tylko przybliżenie oferty kierunków akademii, ale przede wszystkim zachęcenie do podjęcia studiów na tej uczelni. Oprócz jakości kształcenia skupimy się na takich zaletach, jak studiowanie blisko miejsca zamieszkania czy możliwość uczestniczenia w różnych wydarzeniach z życia akademii - podkreśla Natalia Sikora, social media specialist w More Bananas.

Kampania zostanie przeprowadzona w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) i potrwa do końca września. Za projekt odpowiedzialna jest Natalia Sikora (social media specialist) ze wsparciem graficznym Michała Oleksieja (art director).

Akademia Techniczno-Humanistyczna to jedyna publiczna uczelnia na Podbeskidziu, która proponuje studia wyższe na pięciu wydziałach: Wydział Budowy Maszyn i Informatyki, Wydział Inżynierii Materiałów, Budownictwa i Środowiska, Wydział Zarządzania i Transportu, Wydział Humanistyczno-Społeczny oraz Wydział Nauk o Zdrowiu.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764