logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Bananas razem z Air Tours Club zwiedzają świat

  PR 11.08.2020, przeczytano 435 razy

Od lipca More Bananas odpowiada za komunikację firmy Air Tours w mediach społecznościowych. To kolejna marka związana z organizacją turystyki, która znalazła się w portfolio agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-bananas-razem-z-air-tours-club-zwiedzaja-swiat,388057,artykul.html

- Naszym celem jest nie tylko przybliżenie oferty kierunków podróży, ale przede wszystkim zachęcenie do uprawiania turystyki. Oprócz jakości usług skupimy się na zaletach Air Tours Club takich jak: szeroka oferta kierunków podróży czy możliwość organizacji wakacji szytych na miarę - podkreśla Wojtek Żywolt, social media specialist w More Bananas.

Do zadań More Bananas będzie należało prowadzenie komunikacji marki na Facebooku oraz działania w zakresie kampanii reklamowych na Facebooku oraz w Google.

Agencja została wybrana na podstawie przedstawionej oferty ze względu na spójną strategię komunikacji, zgodną z misją i celami marki. Za działania po stronie More Bananas odpowiedzialni są: Wojciech Żywolt (social media specialist) oraz Paulina Janowiec (graphic designer).

Air Tours Club od 30 lat świadczy usługi turystyczne. Specjalizuje się w podróżach indywidualnych SZYTYCH NA MIARĘ, wyjazdach grupowych z PILOTEM, wyjazdach motywacyjno-nagrodowych INCENTIVE, turystyce luksusowej EXCLUSIVE oraz wyjazdach narciarskich SKI. Zespół Air Tours Club przemierzył ponad 140 krajów na wszystkich kontynentach.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764