logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacje z marketingiem: Warsztaty More Bananas

  PR 12.06.2019, przeczytano 1024 razy

Krakowska agencja More Bananas startuje z wakacyjnymi warsztatami z zakresu marketingu. W ramach cyklicznych spotkań prowadzonych pod hasłem: #KarmimyWiedzą, odbędzie się osiem szkoleń poświęconych m.in. social media, content marketingowi i działaniom PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacje-z-marketingiem%3A-warsztaty-more-bananas,382854,artykul.html

Przez cały lipiec i sierpień w siedzibie More Bananas na krakowskich Bronowicach będą odbywać się Bananowe Warsztaty #KarmimyWiedzą. Poprowadzą je specjaliści z agencji, którzy na co dzień zajmują się współpracą z klientem w zakresie działań marketingowych (social media, content, influencer marketing). W gronie szkoleniowców znaleźli się m.in. dyrektor kreatywna Anna Ledwoń-Blacha i social media manager Karolina Kumor.

Warsztaty są skierowane do osób, które interesują się branżą marketingową, chcą w niej pracować lub już działają na rynku, ale chętnie usystematyzują wiedzę. Na warsztaty można zapisać się TUTAJ. Liczba miejsc jest ograniczona. Koszt warsztatu to 61,50 zł brutto. Szczegółowe informacje o warsztatach są dostępne na fanpage’u More Bananas.

Kalendarz warsztatów:

  • 3 lipca - Facebook
  • 10 lipca - Facebook ADS
  • 17 lipca - Copywriting
  • 24 lipca - Content
  • 31 lipca - Instagram
  • 7 sierpnia - Influencer marketing
  • 21 sierpnia - PR
  • 28 sierpnia - LinkedIn

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764