logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wakacje z marketingiem: Warsztaty More Bananas

  PR 12.06.2019, przeczytano 449 razy

Krakowska agencja More Bananas startuje z wakacyjnymi warsztatami z zakresu marketingu. W ramach cyklicznych spotkań prowadzonych pod hasłem: #KarmimyWiedzą, odbędzie się osiem szkoleń poświęconych m.in. social media, content marketingowi i działaniom PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wakacje-z-marketingiem%3A-warsztaty-more-bananas,382854,artykul.html

Przez cały lipiec i sierpień w siedzibie More Bananas na krakowskich Bronowicach będą odbywać się Bananowe Warsztaty #KarmimyWiedzą. Poprowadzą je specjaliści z agencji, którzy na co dzień zajmują się współpracą z klientem w zakresie działań marketingowych (social media, content, influencer marketing). W gronie szkoleniowców znaleźli się m.in. dyrektor kreatywna Anna Ledwoń-Blacha i social media manager Karolina Kumor.

Warsztaty są skierowane do osób, które interesują się branżą marketingową, chcą w niej pracować lub już działają na rynku, ale chętnie usystematyzują wiedzę. Na warsztaty można zapisać się TUTAJ. Liczba miejsc jest ograniczona. Koszt warsztatu to 61,50 zł brutto. Szczegółowe informacje o warsztatach są dostępne na fanpage’u More Bananas.

Kalendarz warsztatów:

  • 3 lipca - Facebook
  • 10 lipca - Facebook ADS
  • 17 lipca - Copywriting
  • 24 lipca - Content
  • 31 lipca - Instagram
  • 7 sierpnia - Influencer marketing
  • 21 sierpnia - PR
  • 28 sierpnia - LinkedIn

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje kampania „Nowa Kia Xceed. Już jest.”
W tym tygodniu wystartowała kampania promująca nowy model Kia XCeed. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
Druga Twarz Instalatora - nowa kampania marki Purmo
Marka Purmo, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową - “Druga Twarz Instalatora”. Inicjatywa skupia się na specjalistach, którzy współpracują z fińskim producentem. Cel? Zmiana image’u, jaki posiadają “budowlańcy”, poprzez pokazanie ich drugiego oblicza. W ramach kampanii zrealizowano 7 profesjonalnych filmów i sesji zdjęciowych,...
Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako creative directorzy dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok. Będą wspierać w zarządzaniu działem kreacji Mikołaja Sadowskiego, chief creative officera & partnera.  
BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce wykorzystał w kampanii technologię deep fake
Deep fake to technologia, o której coraz głośniej w świecie internetu i nie tylko. W skrócie, jest to technika obróbki obrazu, polegająca na nałożeniu twarzy konkretnej osoby na dowolną postać przy użyciu sztucznej inteligencji. W praktyce oznacza to, że możemy zobaczyć jak pewne osoby mówią rzeczy, których nigdy by nie powiedziały.
Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764