logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Bananas rusza z marketingowym kalendarzem adwentowym

  PR 30.11.2022, przeczytano 132 razy

Na co dzień #KarmiąWiedzą i #KarmiąEmocjami w krakowskiej agencji marketingowej. Teraz postanowili umilić czas oczekiwania na święta wypuszczając marketingowy kalendarz adwentowy. A w nim prezenty, ciekawostki z branży i materiały premium. More Bananas rusza z bananową wersją kalendarza adwentowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-bananas-rusza-z-marketingowym-kalendarzem-adwentowym,398181,artykul.html

- Od 1 grudnia zapraszamy do naszej marketingowej dżungli. Będzie dużo niespodzianek. Darmowe e-booki, zniżki na szkolenia, konsultacje ze specjalistami z branży. Chcemy umilić czas oczekiwania na Wigilię w typowy dla nas sposób - dużą dawką wiedzy i pozytywnych emocji - mówi Agnieszka Gałczyńska, marketing manager w More Bananas.

- Każdego dnia od 1 do 24 grudnia czeka na Was prezent od More Bananas, tipy od naszych specjalistów oraz zadanie do wykonania, aby ulepszyć Wasz marketing. Bez względu na to, ile macie już kalendarzy adwentowych w swoim domu, warto mieć jeszcze nasz - komentuje Natalia Sikora, head of marketing w More Bananas.

Tradycja kalendarza adwentowego sięga 1902 roku. W tym czasie w Hamburgu pojawiły się jego drukowane wersje w kształcie zegara z cyframi. Dziś większość marek przygotowuje specjalne wersje kalendarzy adwentowych dla swoich klientów, aby umilić im czas oczekiwania na Wigilię.

Specjalizacją More Bananas są szeroko pojęte działania marketingowe. Klienci krakowskiej agencji korzystają m.in. z tworzenia strategii komunikacyjnej, obsługi content marketingowej i social media, usług graficznych oraz foto i wideo. W portfolio More Bananas nie brakuje szkoleń z zakresu marketingu oraz czynnego udziału w licznych konferencjach branżowych.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764