logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Bananas rusza z marketingowym kalendarzem adwentowym

  PR 30.11.2022, przeczytano 213 razy

Na co dzień #KarmiąWiedzą i #KarmiąEmocjami w krakowskiej agencji marketingowej. Teraz postanowili umilić czas oczekiwania na święta wypuszczając marketingowy kalendarz adwentowy. A w nim prezenty, ciekawostki z branży i materiały premium. More Bananas rusza z bananową wersją kalendarza adwentowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-bananas-rusza-z-marketingowym-kalendarzem-adwentowym,398181,artykul.html

- Od 1 grudnia zapraszamy do naszej marketingowej dżungli. Będzie dużo niespodzianek. Darmowe e-booki, zniżki na szkolenia, konsultacje ze specjalistami z branży. Chcemy umilić czas oczekiwania na Wigilię w typowy dla nas sposób - dużą dawką wiedzy i pozytywnych emocji - mówi Agnieszka Gałczyńska, marketing manager w More Bananas.

- Każdego dnia od 1 do 24 grudnia czeka na Was prezent od More Bananas, tipy od naszych specjalistów oraz zadanie do wykonania, aby ulepszyć Wasz marketing. Bez względu na to, ile macie już kalendarzy adwentowych w swoim domu, warto mieć jeszcze nasz - komentuje Natalia Sikora, head of marketing w More Bananas.

Tradycja kalendarza adwentowego sięga 1902 roku. W tym czasie w Hamburgu pojawiły się jego drukowane wersje w kształcie zegara z cyframi. Dziś większość marek przygotowuje specjalne wersje kalendarzy adwentowych dla swoich klientów, aby umilić im czas oczekiwania na Wigilię.

Specjalizacją More Bananas są szeroko pojęte działania marketingowe. Klienci krakowskiej agencji korzystają m.in. z tworzenia strategii komunikacyjnej, obsługi content marketingowej i social media, usług graficznych oraz foto i wideo. W portfolio More Bananas nie brakuje szkoleń z zakresu marketingu oraz czynnego udziału w licznych konferencjach branżowych.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764