logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Bananas świętuje urodziny online

  PR 04.05.2020, przeczytano 800 razy
ilustracja

More Bananas świętuje czwarte urodziny. Ze względu na obecną sytuację w kraju, agencja nie może zorganizować pełnego wrażeń eventu. To jednak jej nie przeszkadza. Huczne świętowanie postanowiła przenieść do internetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-bananas-swietuje-urodziny-online,386859,artykul.html

Mimo epidemii More Bananas chce uczcić kolejny rok obecności na polskim rynku. Do wspólnego świętowania online zaprasza klientów, współpracowników i przyjaciół. Wszystko pod hasłami #KarmimyWiedzą i #KarmimyEmocjami.

- Z okazji 4. urodzin chcemy zrobić prezent nie tylko sobie, ale też wszystkim, z którymi współpracujemy. Będziemy dzielić się wiedzą. Zachęcamy do poszerzania kompetencji razem z nami przez cały maj - zaprasza Mariusz Świątkowski, CVO More Bananas.

W ramach urodzin krakowska agencja przygotowała kilkanaście webinarów m.in. o strategii marki, influencer marketingu czy algorytmach reklamy, e-booki oraz quizy.

- Świętowanie w tym roku będzie inne niż do tej pory, ale to nie znaczy, że gorsze. Przygotowaliśmy cykl webinarów, marketingowe e-booki i kilka niespodzianek, których póki co nie zdradzę. Śledźcie nas w social mediach - zachęca Sławek Nowak, CEO More Bananas.

Bilet na wszystkie webinary kosztuje 50 zł. Cały dochód zostanie przekazany na pomoc polskim szpitalom w ramach akcji Corona Ninjas: pomagamy polskim szpitalom. Cegiełki można kupić TUTAJ. Szczegółowe informacje o urodzinowych atrakcjach są dostępne na Facebooku.

- Firma to miejsce, które kształtuje rzeczywistość swoją, swoich pracowników, rzeczywistość wokół siebie. Tym bardziej agencja marketingowa ma narzędzia, które pozwalają docierać do ludzi, wpływać na nich. Uważam, że odpowiedzialność jest tutaj niezwykle ważna i wyznawane wartości - mówi Anna Ledwoń-Blacha, creative owner w More Bananas. - Człowiek po drugiej stronie i wokół nas jest dla nas najważniejszy - dodaje.

W ciągu ostatniego roku zespół More Bananas powiększył się o business developera, performance marketingowca oraz social media specjalistę. Do grona klientów dołączyli m.in. APPX, Petmex i Open Comfort.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764