More Bananas świętuje czwarte urodziny. Ze względu na obecną sytuację w kraju, agencja nie może zorganizować pełnego wrażeń eventu. To jednak jej nie przeszkadza. Huczne świętowanie postanowiła przenieść do internetu.
Mimo epidemii More Bananas chce uczcić kolejny rok obecności na polskim rynku. Do wspólnego świętowania online zaprasza klientów, współpracowników i przyjaciół. Wszystko pod hasłami #KarmimyWiedzą i #KarmimyEmocjami.
- Z okazji 4. urodzin chcemy zrobić prezent nie tylko sobie, ale też wszystkim, z którymi współpracujemy. Będziemy dzielić się wiedzą. Zachęcamy do poszerzania kompetencji razem z nami przez cały maj - zaprasza Mariusz Świątkowski, CVO More Bananas.
W ramach urodzin krakowska agencja przygotowała kilkanaście webinarów m.in. o strategii marki, influencer marketingu czy algorytmach reklamy, e-booki oraz quizy.
- Świętowanie w tym roku będzie inne niż do tej pory, ale to nie znaczy, że gorsze. Przygotowaliśmy cykl webinarów, marketingowe e-booki i kilka niespodzianek, których póki co nie zdradzę. Śledźcie nas w social mediach - zachęca Sławek Nowak, CEO More Bananas.
Bilet na wszystkie webinary kosztuje 50 zł. Cały dochód zostanie przekazany na pomoc polskim szpitalom w ramach akcji Corona Ninjas: pomagamy polskim szpitalom. Cegiełki można kupić TUTAJ. Szczegółowe informacje o urodzinowych atrakcjach są dostępne na Facebooku.
- Firma to miejsce, które kształtuje rzeczywistość swoją, swoich pracowników, rzeczywistość wokół siebie. Tym bardziej agencja marketingowa ma narzędzia, które pozwalają docierać do ludzi, wpływać na nich. Uważam, że odpowiedzialność jest tutaj niezwykle ważna i wyznawane wartości - mówi Anna Ledwoń-Blacha, creative owner w More Bananas. - Człowiek po drugiej stronie i wokół nas jest dla nas najważniejszy - dodaje.
W ciągu ostatniego roku zespół More Bananas powiększył się o business developera, performance marketingowca oraz social media specjalistę. Do grona klientów dołączyli m.in. APPX, Petmex i Open Comfort.
Źródło: More Bananas