More Bananas odpowiada za przeprowadzenie kampanii marki Mobile Vikings na You Tubie. Ma ona komunikować wartości marki i wizerunek nowoczesnego operatora wirtualnego, oferującego nowy standard obsługi klienta, odbiegający od oferowanych dotąd przez “telekomy”. Krakowska agencja prowadzi kampanię online video obejmującą łącznie 7 kreacji.
- Kampania trwa od lutego, jest optymalizowana “w czasie rzeczywistym” i mogę zdradzić, że wyniki są obiecujące. Najdłuższa z kreacji, trwająca ponad minutę ma przeszło milion wyświetleń. Narracja jest prowadzona przez Vikingów w skłaniający do refleksji, storytellingowy sposób, nawiązuje do wartości, które są w życiu szczególnie ważne, więc angażuje ludzi ceniących sobie niezależność, zainteresowanych takim modelem usług, jaki oferuje nasz klient - mówi Kuba Łowczowski, performance marketing specialist w More Bananas.
Mobile Vikings, oferując usługi w modelu prepaid, rozliczane miesięcznie, sięgają po bardzo atrakcyjną grupę docelową. Tworzą ją “obywatele cyfrowego świata”, szczególnie ceniący sobie swobodę i indywidualne podejście. Aktualna sytuacja uwypukla ten kontekst, ponieważ od początku lockdownu jesteśmy jeszcze bardziej aktywni w świecie online, a jednocześnie coraz wyżej cenimy wolność, niezależność i kreatywność.
To tłumaczy wybór głównego kanału komunikacji - profil YouTube Mobile Vikings Polska jest traktowany jako druga, wizerunkowa strona www. Użytkownik po pierwszym wideo powinien wiedzieć, jacy są Vikingowie i co proponują. Najbliższe działania komunikacyjne koncentrują się na prezentacji modelu biznesowego. Jest nim inwestowanie w “załogę”, którą jest społeczność użytkowników, a nie w celebrytów i reklamy TV. Wzrost zasięgu i liczby subskrypcji zostanie osiągnięty dzięki cyklicznemu publikowaniu wartościowego contentu.
- Archetyp wikinga to osoba silna, niezależna i oddana swojej załodze. Nasz model biznesowy oparty jest więc na wartościach, takich jak wolność wyboru oraz ludzkie podejście, zamiast sztywnych korposchematów. Załoga naszych Vikingów rośnie w siłę przede wszystkim dzięki poleceniom zadowolonych użytkowników, którzy czują, że dbamy o nich i nie traktujemy jak skarbonki. Dlatego nazywamy się operatorem społecznościowym - wyjaśnia Magda Broj, Head of Communication w Mobile Vikings. - Wybraliśmy More Bananas, bo najlepiej poczuli naszą rogatą duszę oraz błyskawicznie zadziałali ze strategią i mediaplanem. Zaproponowali rozwiązania, które pozostają w zgodzie z naszym charakterem - np. nieinwazyjne podejście do emisji materiałów z zastosowaniem cappingu, które zapobiega drażnieniu użytkowników nadmiarowymi wyświetleniami - zdradza Aleksandra Kleśta z Mobile Vikings.
Operator zdecydował się na współpracę z More Bananas dzięki rekomendacji innego klienta agencji. Decyzja zapadła wkrótce po przedstawieniu oferty zgodnej ze strategią rozwoju marki. Za działania performance po stronie agencji odpowiada: Kuba Łowczowski (performance specialist). Klient nie wyklucza rozszerzenia współpracy w najbliższym czasie.
Źródło: More Bananas