logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

More Bananas w przymierzu z Vikingami

  PR 12.04.2021, przeczytano 304 razy

More Bananas odpowiada za przeprowadzenie kampanii marki Mobile Vikings na You Tubie. Ma ona komunikować wartości marki i wizerunek nowoczesnego operatora wirtualnego, oferującego nowy standard obsługi klienta, odbiegający od oferowanych dotąd przez “telekomy”. Krakowska agencja prowadzi kampanię online video obejmującą łącznie 7 kreacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/more-bananas-w-przymierzu-z-vikingami,390990,artykul.html

- Kampania trwa od lutego, jest optymalizowana “w czasie rzeczywistym” i mogę zdradzić, że wyniki są obiecujące. Najdłuższa z kreacji, trwająca ponad minutę ma przeszło milion wyświetleń. Narracja jest prowadzona przez Vikingów w skłaniający do refleksji, storytellingowy sposób, nawiązuje do wartości, które są w życiu szczególnie ważne, więc angażuje ludzi ceniących sobie niezależność, zainteresowanych takim modelem usług, jaki oferuje nasz klient - mówi Kuba Łowczowski, performance marketing specialist w More Bananas.

Mobile Vikings, oferując usługi w modelu prepaid, rozliczane miesięcznie, sięgają po bardzo atrakcyjną grupę docelową. Tworzą ją “obywatele cyfrowego świata”, szczególnie ceniący sobie swobodę i indywidualne podejście. Aktualna sytuacja uwypukla ten kontekst, ponieważ od początku lockdownu jesteśmy jeszcze bardziej aktywni w świecie online, a jednocześnie coraz wyżej cenimy wolność, niezależność i kreatywność.

To tłumaczy wybór głównego kanału komunikacji - profil YouTube Mobile Vikings Polska jest traktowany jako druga, wizerunkowa strona www. Użytkownik po pierwszym wideo powinien wiedzieć, jacy są Vikingowie i co proponują. Najbliższe działania komunikacyjne koncentrują się na prezentacji modelu biznesowego. Jest nim inwestowanie w “załogę”, którą jest społeczność użytkowników, a nie w celebrytów i reklamy TV. Wzrost zasięgu i liczby subskrypcji zostanie osiągnięty dzięki cyklicznemu publikowaniu wartościowego contentu.

- Archetyp wikinga to osoba silna, niezależna i oddana swojej załodze. Nasz model biznesowy oparty jest więc na wartościach, takich jak wolność wyboru oraz ludzkie podejście, zamiast sztywnych korposchematów. Załoga naszych Vikingów rośnie w siłę przede wszystkim dzięki poleceniom zadowolonych użytkowników, którzy czują, że dbamy o nich i nie traktujemy jak skarbonki. Dlatego nazywamy się operatorem społecznościowym - wyjaśnia Magda Broj, Head of Communication w Mobile Vikings. - Wybraliśmy More Bananas, bo najlepiej poczuli naszą rogatą duszę oraz błyskawicznie zadziałali ze strategią i mediaplanem. Zaproponowali rozwiązania, które pozostają w zgodzie z naszym charakterem - np. nieinwazyjne podejście do emisji materiałów z zastosowaniem cappingu, które zapobiega drażnieniu użytkowników nadmiarowymi wyświetleniami - zdradza Aleksandra Kleśta z Mobile Vikings.

Operator zdecydował się na współpracę z More Bananas dzięki rekomendacji innego klienta agencji. Decyzja zapadła wkrótce po przedstawieniu oferty zgodnej ze strategią rozwoju marki. Za działania performance po stronie agencji odpowiada: Kuba Łowczowski (performance specialist). Klient nie wyklucza rozszerzenia współpracy w najbliższym czasie.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

oS3 i ONE House z jubileuszową kampanią Rolmlecz
Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach, a wraz z nim pokolenia, które dorastały, delektując się jego jedynym w swoim rodzaju smakiem. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi...
Publicis Groupe wspieraja ofiary powodzi
Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez Agencje należące do Publicis Groupe ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi. Akcja koncentruje się na pomocy dla mieszkańców powiatów, dotkniętych stanem klęski żywiołowej, takimi jak Nysa, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki,...
WEC Communication poszerza współpracę z Acer w obszarze EMEA
Agencja WEC Communication oraz firma Acer kontynuują i rozwijają wieloletnią współpracę, której początki sięgają 2013 roku. Obie firmy zdecydowały się na zawarcie jednej, kompleksowej umowy ramowej. Porozumienie, które obowiązuje od września 2024 r., obejmuje zarządzanie działaniami w zakresie komunikacji marketingowej na wielu rynkach oraz konsolidację...
Inspirujące różnice w kampanii Wyborowa Pernod Ricard
Wyborowa Pernod Ricard prowadzi regularne działania edukacyjne zwiększające wiedzę i świadomość pracowników w obszarze różnorodności i inkluzywności (D&I). Z początkiem października firma wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie...
MullenLowe Group dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które odbędzie się 25 października 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764